FW08
Registered User of Talent
Se myytiin Pietariin.Mihin Lada hävisi?
Se myytiin Pietariin.Mihin Lada hävisi?
Tulee näistä vähän mieleen se kuuluisa Bridgestone Presents The Champ Car World Series Powered By Ford..Prodrive Aston Martin Racing supported by Lotus-Spyker-Lada powered by Renault?
Ja tästäkin litaniasta todennäköisesti tiimin todelliseksi vetäjäksi Dany Bahar ja rungon nimeksi löydettäisiin Group LotusProdrive Aston Martin Racing supported by Lotus-Spyker-Lada powered by Renault?
Älä muuta sano. Nyt kun Heidi ei ole kehittämässä autoa, niin mielenkiinnolla odotan millaisen kenkälaatikon sylkäisevät sieltä uunista ensi kaudeksi kun kokkeina häärää Petrov ja Senna.Onko Renault tosiaan tämän kauden romahtaja? Kahdessa ensimmäisessä kisassa palkintopalli ja nyt kilpaillaan Team Lotusta vastaan.
No ei varmaa mikää jumala/maisteri, mutta parempi ja löytyy kokemusta huomattavasti enemmän kuin Petrovilta ja Sennalta yhteensä.Eipähän se Heidfeldkaan mikään autokehittäjamaisterikaan ole.
Ei varmaankaan mutta jos kesken kautta kaveri vaihdetaan ihan rahaan suoraan sanottuna niin se antaa aika selvän kuvan että talli on pahoissa taloudellisissa ongelmissa.No ei varmaa mikää jumala/maisteri, mutta parempi ja löytyy kokemusta huomattavasti enemmän kuin Petrovilta ja Sennalta yhteensä.
Koska Rellun kilpailukyky suhteessa muihin on laskenut aika rajusti alkukaudesta ja pisteet ollu tiukemmassa?Miten voi olla mahdollista vaikka Heidfeld potkittiin Unkarin GP:n jälkeen, silti Petrovin etumatka on vain 2 pistettä Heidfeldiin vaikka on ajanut viisi kisaa enemmän kuin Heidfeld?
Petrov kyllä edelleen ajelee jokseenkin samoista sijoista kuin on ajellut koko kauden (paitsi avauksessa). Puolet kisoista on päättynyt sijoille 8-12. Unkarin jälkeen on tullut kaksi keskeytystä, joten pistesaalistus on hankaloitunut, mutta pistesijoista Petrov niissäkin kisoissa ajoi. Tai siis Italian kisa jäi ykkösmutkaan, mutta lähtöruutu oli 7. Ja Sennan tulos osoittaa, että vauhtia Monzassa oli riittävästi.Koska Rellun kilpailukyky suhteessa muihin on laskenut aika rajusti alkukaudesta ja pisteet ollu tiukemmassa?
FI saanut ainakin ihan eri otteen sarjassa nyt loppukaudella ja samoin M-B mennyt selkeesti eteenpäin
Heidfeld keräillyt 3.1p/kisa. Petrov 2.3p/kisa. Senna 0.4p/kisa. Ei siinä sen ihmeempää.Miten voi olla mahdollista vaikka Heidfeld potkittiin Unkarin GP:n jälkeen, silti Petrovin etumatka on vain 2 pistettä Heidfeldiin vaikka on ajanut viisi kisaa enemmän kuin Heidfeld?
Toisaalta taas koko tiimin suoritus Singaporessa oli ala-arvoinen, tosin myönsivät itsekin että vika on autossaPetrov kyllä edelleen ajelee jokseenkin samoista sijoista kuin on ajellut koko kauden (paitsi avauksessa). Puolet kisoista on päättynyt sijoille 8-12. Unkarin jälkeen on tullut kaksi keskeytystä, joten pistesaalistus on hankaloitunut, mutta pistesijoista Petrov niissäkin kisoissa ajoi. Tai siis Italian kisa jäi ykkösmutkaan, mutta lähtöruutu oli 7. Ja Sennan tulos osoittaa, että vauhtia Monzassa oli riittävästi.
Kun pisteitä ropisee vain pari kerrallaan, niin ei sitä kaulaa Heidfeldiin pääse nopeasti kertymäänkään. Ja ensin Nick piti ottaa kiinni.
Niin, auto ei vain sopinut sille radalle, mutta ei se yleisestä tasonlaskusta kertonut. Ennen sitä ja sen jälkeen vauhti on ollut samalla tasolla kuin muutoinkin (tai Monzassa jopa hieman parempaa). Loputkin kisat ovat nopeahkoilla radoilla, joten Renault taistelee niissä pisteistä. Tai ainakin Petrov. Abu Dhabin "katurataosuus" voi sopia huonosti, mutta eipä sillä osuudella kukaan ohikaan pääse.Toisaalta taas koko tiimin suoritus Singaporessa oli ala-arvoinen, tosin myönsivät itsekin että vika on autossa
Jos kauden jakaa kahtia Kanadan kohdalta, niin asian saa kyllä näyttämään melko erilaiselta.Petrov kyllä edelleen ajelee jokseenkin samoista sijoista kuin on ajellut koko kauden (paitsi avauksessa). Puolet kisoista on päättynyt sijoille 8-12. Unkarin jälkeen on tullut kaksi keskeytystä, joten pistesaalistus on hankaloitunut, mutta pistesijoista Petrov niissäkin kisoissa ajoi. Tai siis Italian kisa jäi ykkösmutkaan, mutta lähtöruutu oli 7. Ja Sennan tulos osoittaa, että vauhtia Monzassa oli riittävästi.
Kun pisteitä ropisee vain pari kerrallaan, niin ei sitä kaulaa Heidfeldiin pääse nopeasti kertymäänkään. Ja ensin Nick piti ottaa kiinni.
Minä tiputan alkukauden kaksi täysin poikkeuksellista tulosta pois, koska ne ovat niin poikkeavia yleisestä suoritustasosta. Tasainen "hyvällä suorituksella kymmenen sakkiin"-taso alkoi kolmannesta kisasta ja on jatkunut sen jälkeen jokseenkin vakiona.Jos kauden jakaa kahtia Kanadan kohdalta, niin asian saa kyllä näyttämään melko erilaiselta.
Kanadaan asti Heidfeld 4,2 p ja Petrov 4,4 p per kisa. Kanadan jälkeen Heidfeld 1,25 p, Petrov 0,6 p, Senna 0,4 p per kisa.
En ole seurannut mistä väännätte mutta "yleinen trendi" on suhteellisen aliarvostettua tavaraa "point standings"-sarakkeeseen verrattuna...Yleinen trendi on olennaisempi indikaattori.
Tällä foorumilla arvostetuin menetelmä on vapaa valikointi erinäisistä määrittelemättömän pituisista ajanjaksoista. Saadaan kenet tahansa vaikuttamaan joko parhaalta tai paskimmalta ihan sen hetkisen tarpeen mukaan.En ole seurannut mistä väännätte mutta "yleinen trendi" on suhteellisen aliarvostettua tavaraa "point standings"-sarakkeeseen verrattuna...
Aah, sorry, uuden tulokkaan ymmärtämättömyyttä? Eli voin vapaasti elvistellä täällä, etten ole ikinä, koskaan enkä milloinkaan ajanut Ahvenistolla huonompaa aikaa kuin Häkkinen. Enkä kyllä Haapalaistakaan hitaammin ole vetäissyt :ahem:Tällä foorumilla arvostetuin menetelmä on vapaa valikointi erinäisistä määrittelemättömän pituisista ajanjaksoista. Saadaan kenet tahansa vaikuttamaan joko parhaalta tai paskimmalta ihan sen hetkisen tarpeen mukaan.