Malesian GP

belated

Well-known member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
1843
Sijainti
Αθήνα
öö ruz sanoi:
Minkä takia Ferrarin onneton vauhti laitetaan vain renkaiden piikkiin?
Eikö kukaan usko että autossakin voi olla osasyy?. Minä ainakin uskon ja jopa toivon sitä.
Moottori taitaa olla myös aikansa elänyt. Ferrarin ja Sauberin vauhti on ollut niin vaisua. Ferrarilla ollaan varmaan kaikki kädet ja jalat ristissä, että uusi auto saataisiin nopeaksi seuraavan viikon aikana.

Tiukka sarja muodostumassa. Rellu näyttää pelottavan kovalta. Alonso tunnetusti pari-kolme kertaa kaudessa ajaa pihalle, joten "oikea" mies johtaa sarjaa. Toivottavasti Kimi tuuri kääntyy jo Bahrainissa paremmaksi. Kimi taitaa olla ainoa kuski joka on varikolta startannut, tai kolmella pyörällä linkuttanut täyden kierroksen kisoissa.
:nope:
 

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Osasyy Barichellon yhtäkkiä alkaneeseen hitaaseen ajoon oli se, että jokin kuminpalanen (kokoa ei kerrottu) oli tarttunut Baricin takasiipeen, mikä aiheutti yliohjaamista mikä taasen kulutti takarenkaita melkoisesti :p
 

Driver #8

Well-known member
Liittynyt
19.2.2005
Viestit
193
Sijainti
Curva Variante Alta
patriot sanoi:
-Venttiili jäi jumiin ensimmäisellä varikkokäynnillä, siksi rengas tyhjeni ja hajosi.
Sääteleekö ne rengaspaineita varikkokäynneillä? En sattunut huomaamaan että olisivat mitään tehneet, ne vain näyttivät katsovan niitä renkaita.

Heidfeld ajoi Williamsilla kisan toiseksi nopeimman kierrosajan. :) :thumbup:
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Kohtuullinen kisa, alku oli tylsä ja ainoina kunnon taisteluina jäi mieleen Webber&Heidfeld&Ralf ja Fisichella&Webber -taistelut, jotka olivat mielyttävää katseltavaa.

Huomionarvoista kisassa oli todella suuret aikaerot ihan kärkikolmikossakin. Alonson kisavauhti oli aivan omaa luokkaansa. Lisäksi kaksi pysähdystä näyttää nyt olevan yleisin taktiikka tähän mennessä ja varmaan jatkossakin.

Edit: Laitetaan vielä tallien MM-pistetilanne. Aika erikoista katseltavaa, pisteitä on ottanut vain kuusi tallia ja kärkikolmikossa on outoja vieraita. Pisteet ovat myöskin rohmu-Renaultia lukuunottamatta jakautuneet todella tasaisesti.

1 Renault 26
2 Toyota 12
3 Red Bull Racing 11
4 Ferrari 10
4= Williams-BMW 10
6 McLaren-Mercedes 9
 
Viimeksi muokattu:

Rusina

Lux Aeterna
Liittynyt
12.1.2004
Viestit
5082
Sijainti
Hyvinkää
Charlie sanoi:
Kohtuullinen kisa, alku oli tylsä ja ainoina kunnon taisteluina jäi mieleen Webber&Heidfeld&Ralf/Fisichella&Webber-taistelut, jotka olivat mielyttävää katseltavaa.

Huomionarvoista kisassa oli todella suuret aikaerot ihan kärkikolmikossakin. Alonson kisavauhti oli aivan omaa luokkaansa. Lisäksi kaksi pysähdystä näyttää nyt olevan yleisin taktiikka tähän mennessä ja varmaan jatkossakin.
Yhden pysähdyksen taktiikan luulisi olevan renkaillekkin rankempi kuitenkin, että tuonkin takia.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Rusina sanoi:
Yhden pysähdyksen taktiikan luulisi olevan renkaillekkin rankempi kuitenkin, että tuonkin takia.
OIhmetyttää kumminkin tuo että ensin ajellaan melkein puoleen väliin mutta pysähdytään kumminkin kahdesti. Oliskohan painava auto kuluneilla renkailla hankalasti ajettava yhdistelmä?
 

miika

Well-known member
Liittynyt
14.10.1999
Viestit
1141
Black Leopard sanoi:
Näytti todellakin olevan "suhteellisen" raskas urakka kaikille, niin varikkoväelle kuin kuskeilla.Alonso toi palkintopallilla mieleen Häkän 1999....
Alonso ei saannut juomapullostaan pisaraakaan koko kisan aikana... vie varmasti kovakuntoisemmankin miehen kunnon alas. Sinänsähän on vähän kummallista, että auton ehkä yksinkertaisin ja halvin osa, juomapullo letkuineen pettää.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
öö ruz sanoi:
Minkä takia Ferrarin onneton vauhti laitetaan vain renkaiden piikkiin?
Eikö kukaan usko että autossakin voi olla osasyy?. Minä ainakin uskon ja jopa toivon sitä.
Minkä takia ferrari oli sitten australiassa kilpailukyinen ja Rubens ajo toiseksi? tästähän ollaan puhuttu jo monena vuotena, kun on kuuma keli ja kyse on renkaista..

Mutta onhan se totta että ferrari ei oo paras auto tällä hetkellä ennen ku uus tulee, jos sittenkään.
 
Viimeksi muokattu:

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Valitettavasti sitä ei ehditä nähdä, mutta uskoisin että Ferrari olisi ihan kohtuullisen kilpailukykyinen taas Imolassa vanhalla autolla johtuen olosuhteista. Mutta uutta autoa tarvitaan kyllä kovasti, koska vauhdinpuutetta on muuallakin kuin renkaissa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Driver #8 sanoi:
Sääteleekö ne rengaspaineita varikkokäynneillä? En sattunut huomaamaan että olisivat mitään tehneet, ne vain näyttivät katsovan niitä renkaita.
Ekkö sä kuullut miten ne ennen Alonson varikkokäyntiä sanoi tiimiradiossa että ne muuttaa rengaspaineita ja oliko se etusiipeä? Oviedon Ovimikko totes jokaiseen viestiin: it's okay, it's okay.:D
 

miika

Well-known member
Liittynyt
14.10.1999
Viestit
1141
Jones sanoi:
Ekkö sä kuullut miten ne ennen Alonson varikkokäyntiä sanoi tiimiradiossa että ne muuttaa rengaspaineita ja oliko se etusiipeä? Oviedon Ovimikko totes jokaiseen viestiin: it's okay, it's okay.:D
Eikös se ollut ennen Fisicon stoppia?
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Huono kuvalaatu!

Trulli omisti näköjään kakkos sijansa kuolleelle ystävälleen..
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki


Voi hitto kattokaa nyt noita Villeneuven haalareita... :D

MC Hammerin tanssipöksyt jäävät toiseksi ja näköjään katsoin lähetyksestä ihan oikein: ne ovat ympäriinsä LÄPIMÄRÄT. :D
 
Ylös