Luckyman
Well-known member
- Liittynyt
- 18.10.2000
- Viestit
- 825
http://formula1.com/archive/grandprix/fastestlaps/2005/733/8.html
On se Montoya vaan munaton mies. :jaska:
On se Montoya vaan munaton mies. :jaska:
Alonso väitti, ettei ajanut kertaakaa limiteillä. Mitenköhän kovaa Rellu kulkee, kun sitä oikein puristetaan?jkjanne sanoi:Nopeimman kierroksen perusteella vauhtia pitäisi olla, mutta sitä ei vain kai ole tasaisesti koko kisamatkalla ja ennen kaikkea jo aika-ajoissa, ainakaan nyt Sepangin radalla.
Rellu varmaan leviää puristamalla..:wink: Jotenkin näyttää siltä ettei kukaan (poislukien yksi kanadalainen) aja limiitillä kisoissa. Peilejä vain katsotaan ja kyttäillään suurin osa kisasta. :dunno:Hurmurisija sanoi:Alonso väitti, ettei ajanut kertaakaa limiteillä. Mitenköhän kovaa Rellu kulkee, kun sitä oikein puristetaan?
Näinhän se on, ekoista kisoista olisi ollut Mäkin kannalta tärkeää napsia podiumsijoituksia jotta ero Relluihin olisi pysynyt siedettävänä. Nyt tilanne on aika heikko koska pisteissä eroa on aika reilusti eikä ainakaan vielä ole näkynyt merkkejä siitä että Mäkki pystyisi tosissaan haastamaan Rellut. Tosin viidenteen kisaan mäkki tuo seuraavan merkittävän kehityspaketin joten silloin voi voimasuhteet taas vähän heilahtaa, siihen asti (+Ferrarin uusi auto) uskoisin Rellujen vievän ja muiden vikisevän.JT sanoi:Monta kierrosta Renaultin, Toyotan ja McLarenin ensimmäisten stoppien välillä olikaan? 3-4? Ei se "raskas auto" selitä mitenkään sitä, että alkustintin aikana Kimi jäi yli 20 sekuntia kärjen vauhdista, Montoyasta puhumattakaan. Nopeinten kierrosten listaa ei kannata tuijottaa liikaa, kun esimerkiksi Alonsolla ei ollut oikein missään vaiheessa tarvetta ajaa äärirajoilla. Toisin sanoen ei McLarenin vauhti ihan sillä tasolla ole kuin talli varmasti toivoisi. Ja toisin kuin Ferrarilla, uutta autoa ei tällä kertaa ole tulossa kesken kauden.
Macin kannattaisi valita kolmen tai neljän pysähdyksen taktiikka jo valmiiksi niin voivat sitten samalla aina vaihtaa siivekkeet yms. systeemit kun noita "tapaturmia" tuntuu sattuvan...ml sanoi:Mäkille on tainnut jäädä raskaan lastin taktiikka pakkomielteenä päälle. Toivottavasti tähän tulee korjaus seuraavissa kisoissa, tai sitten auto paranisi huomattavasti raskaalla lastilla.
Rellun vauhtiin ei kyllä ollut edes Kimillä saumoja. Alussa Kimi jäi sen parikymmentä sekuntia, sen jälkeen ei ero enään kasvanut. Puolenvälin jälkeen Toyotat ja muut taas jäi sen pari- kolmekymmentä sekuntia Alonsosta. Ilman rengasrikkoa toinen sija olisi ollut realistinen. Ei se kovin hitaan auton merkki mielestäni ole.JT sanoi:Monta kierrosta Renaultin, Toyotan ja McLarenin ensimmäisten stoppien välillä olikaan? 3-4? Ei se "raskas auto" selitä mitenkään sitä, että alkustintin aikana Kimi jäi yli 20 sekuntia kärjen vauhdista, Montoyasta puhumattakaan. Nopeinten kierrosten listaa ei kannata tuijottaa liikaa, kun esimerkiksi Alonsolla ei ollut oikein missään vaiheessa tarvetta ajaa äärirajoilla. Toisin sanoen ei McLarenin vauhti ihan sillä tasolla ole kuin talli varmasti toivoisi. Ja toisin kuin Ferrarilla, uutta autoa ei tällä kertaa ole tulossa kesken kauden.
Ei sitten hajonnut muita moottoreita kuin Baarin:in uudet moottoritml sanoi:Kisa alkaa parin tunnin kuluttua. Saa nähdä onko odotettavissa suuri savushow?
Tänä vuonna on katsottava koko kisapituuden ajalta nopeutta, ei ole mikään tae paremmasta lopputuloksesta jos kisan alussa pystyy eroa tekemään. Kyllä Kimi Trullin kiinni olisi saanut, eri asia tietty olisiko ohi päässyt..JT sanoi:No ei ollut McLaren edes Trullin Toyotan vauhdissa Malesiassa, kuten jokainen saattoi aika-ajoista ja kisan alkupuoliskosta todeta. Se nyt ei kerro mitään, että Kimi onnistui rengasrikkonsa jälkeen kaventamaan eroa Trulliin. Kimillä ei ollut siinä vaiheessa enää mitään hävittävää, kun taas Toyota keskittyi varmistelemaan kakkossijaa ja säästelemään moottoria. Kolmas sija olisi ollut realistinen.