Oberfeldwebel
Ylivääpeli
- Liittynyt
- 6.9.2003
- Viestit
- 4275
Kimin Piti olla ajovuorossa tänään, mutta ei jostain syystä ollut. Krapula?
Potkut? :doubtful:Oberfeldwebel sanoi:Kimin Piti olla ajovuorossa tänään, mutta ei jostain syystä ollut. Krapula?
Mistä tiedät ettei Kimi aja tänään?Oberfeldwebel sanoi:Kimin Piti olla ajovuorossa tänään, mutta ei jostain syystä ollut. Krapula?
No, kisa jää kesken mutta kone säästyy seuraavaan kisaan :thumbup:Rusina sanoi:Muuten hyvä, mutta eikös melkein puolet kilometreistä tule juuri itse kisassa ? Eli tuuria vaadittaisiin.
Kelläs on krapula?Oberfeldwebel sanoi:Kimin Piti olla ajovuorossa tänään, mutta ei jostain syystä ollut. Krapula?
Lienee huumoria!? Muuten! :thumbup: :jaska: :nope:J.Heldenview sanoi:Potkut? :doubtful:
McLarenillahan on toinenki ykköskuskitason suhari että tiimillä on varaa purkaa rikottu sopimus. Kimiiii minkä teit
Myönnä pois että hetken uskoit noin käyvän!patriot sanoi:Lienee huumoria!? Muuten! :thumbup: :jaska: :nope:
Juu, tarkotin tiistaita.Kelläs on krapula?
Joo oikeastaan aluksi ajattelinkin niin mut kuha heitin.Oberfeldwebel sanoi:Juu, tarkotin tiistaita.
Jos jotain positiivista etsii niin Ferrarilla meni vieläkin huonommin. Toivottavasti Mäkin laatikko alkaa toimimaan ettei Rellu karkaa. :dunno:Olaus sanoi:Pahalta näyttää... Ongelmia ihan perusjuttujen kanssa. Tulee ihan mieleen kauden 2002-2003 alku, kun juuri ennen kauden alkua vaikutti että autossa on vielä ongelmia perusasioissa. Mielestäni tässä vaiheessa kauden alkua perusjuttujen tulisi toimia ongelmitta ettei tarvitsisi arpoa vaan voisi keskittyä näiden perusjuttujen edelleen kehittämiseen.
Sellainen kutina on sisuksissa, että ehkei se Ferrari olekaan Mäcin päävastus.belated sanoi:Jos jotain positiivista etsii niin Ferrarilla meni vieläkin huonommin. Toivottavasti Mäkin laatikko alkaa toimimaan ettei Rellu karkaa. :dunno:
Tuskin kukaan Heikkiä ja maikkarin F1-asiantuntijoita lukuunottamatta ajattelee noin!FO110K sanoi:nolo kysyä, mut jos vanhassa autossa on viime kauden säädöt ja osat lukuunottamatta renkaita, niin eikai kukaan nyt oleta että mentäisiin jotain sekka/kierros lujempaa kuin vanhalla?!?
(Heikki Kulta nyt voitaneen jättää pois laskuista kuitenkin )
Eli Renault kykenee samaan vauhtiin nykysääntöjen mukaisella autolla kuin McLaren vanhoilla säännöillä! Jos homma menee noin, niin kyydistä tippuu tällä menolla myös Ferrari! Joka onkin ainut positiivinen asia, sen lisäksi, että juuri Renaultin toivon menestyvän McLarenin ohella! :ahem:- Olemme nopeita! Voin kertoa, että olemme paljon kilpailukykyisempiä kuin muut tällä hetkellä, Fisichella paljasti Autosport-lehden nettisivuilla.
Renault-kuljettajien vauhti hämmästytti myös BAR:n testikuljettaja Anthony Davidsonia. - He ovat pahuksen nopeita. En pysynyt heidän vauhdissaan. Odotin heidän ajavan vähäisellä polttoainekuormalla, mutta itse asiassa he ajoivatkin 25 kierroksen jaksoja, Davidson kummasteli.
Pahapmv sanoi:Heikki kertoili jossain noissa uutisissaan, että McLarenin vaihdeloova kun saadaan oikein toimimaan, niin kierrokset eivät putoa moottorissa vaihtamisten välillä. En oikeen ymmärrä mikä virka semmosella lootalla sitten on? Vaihdelaatikon nimenomanen tarkotus kun on sovittaa niitä koneen kierroksia vetävien pyörien vauhtiin.
Ilmeisesti taas turun sanomien f1-ekspertti heikki kulta leikkii kaikki tietävää. Epäilen että mclaren yrittää tehdä laatikkoa, jonka veto ei lopu vaihteenvaihdon aikana, eli tämä on ilmeisesti mclarenin kaksoiskytkin temppu, jota yritetään nyt saada toimimaan. Ihme kyllä tätä kaksoiskytkimen olemassaoloa mainostettiin olleen jo mp4-19 mallissa. Tiedä häntä. En minäkään ole eksperttiHeikki kertoili jossain noissa uutisissaan, että McLarenin vaihdeloova kun saadaan oikein toimimaan, niin kierrokset eivät putoa moottorissa vaihtamisten välillä. En oikeen ymmärrä mikä virka semmosella lootalla sitten on? Vaihdelaatikon nimenomanen tarkotus kun on sovittaa niitä koneen kierroksia vetävien pyörien vauhtiin.