Kerppenin rehtori nauttii sarjan suurinta palkkaa eikä saanut pisteen pistettä! Ferrarilla taitaa olla selkeä paniikki!Palmu sanoi:Huonosti alkoi Kimiltä tämäKIN kausi. 8. sija on surkea tolla palkalla. Parantaa pitäisi ja reilusti. Kimi taitaa olla koko sarjan kallein kuski, jos lasketaan kuinka paljon tallille maksaa per ajettu piste. Toivotaan parasta. Auto vaikutti nopealta, mutta se pitäisi pystyä pitämään radalla ilman ajovirheitä.
Saas nähdä Rellut menivät kovaa, mutta heidän vauhdista ei tullut oikeaa kuvaa kun Alonso juuttui monesti ruuhkiin eikä Fisichellakaan varmasti paahtanut kisassa kovinkaan usein aivan täysillä. McLareneissakin potentiaalia..kuten myös Ferrarissa.kouvotsvoni sanoi:Jos tämän kisan perusteella pitäisi ennakoida tulevaa, niin..
Ferrarilla voitetaan tällä kaudella ja paljon. Ilman aika-ajo ja kisa epäonnistumisia olisivat olleet voittokamppailussa. Pelonsekaisin tuntein odotan kuinka paljon uusi auto vielä suoritustasoa nostaa.
taistele.
Viime vuonna Michaelin pisteen hinta taisi kuitenkin olla huomattavasti halvempi kuin Kimin. Onko sellaista tilastoa olemassa, jossa lasketaan pisteille hintaa?Ambomaan Mambo sanoi:Kerppenin rehtori nauttii sarjan suurinta palkkaa eikä saanut pisteen pistettä! Ferrarilla taitaa olla selkeä paniikki!
BAR talli itse ilmoitti että keskeyttivät siitä syystä.2Lman sanoi:Mistä saitte tietää että BAR keskeytti vaihtaakseen moottorit Malesiaan? Tuo "kahden kilpailun" moottoripaketti kuulostaa oudolta. Siis jos se tarkoittaa että kolmanteen saa jälleen uuden myllyn, vaikka sen olisi jo ottanut toiseen kilpailuun.
eikös se lasketa niin että "palkka jaettuna pistemäärällä"?Palmu sanoi:Viime vuonna Michaelin pisteen hinta tai kuitenkin olla huomattavasti halvempi kuin Kimin. Onko sellaista tilastoa olemassa, jossa lasketaan pisteille hintaa?
Entäs ne kuskit, jotka maksavat tallipaikasta?NiPzyyZ sanoi:eikös se lasketa niin että "palkka jaettuna pistemäärällä"?
Niin keskeytyksen jälkeen saa vaihtaa koneen ilman 10 sijan menetystä, tilanne ikäänkuin nollataan ja alkaa uusi 2 kilpailun kestovaatimus. Jos et ole menossa pisteille ja seuraavasta GP:sta on odotettavissa rankka, kannattaa tälläisen typerän säännön aikana periaatteessa keskeyttää, jos ei saa muuten vielä vaihtaa uutta konetta ilman penaltyä.Jones sanoi:
Moottorin tulee kestää kaksi KISAA, ei ole mitään pareja olemassa, vaan aina kun autoon on vaihdettu moottori, tulee sen kestää kaksi kisaa, tai tulee 10 sijan penalti.
85) Each driver may use no more than one engine for two consecutive Events. Should it become necessary for
a driver to use another engine he will drop ten places on the starting grid at that Event and may not use
another engine until the end of the next Event. Any driver who failed to finish the race at the first of the two
Events may start the second with a different engine without incurring a penalty.
However, should an engine change be carried out after the first qualifying practice session but before the
race at either of the two Events, any drivers concerned will be required to start the relevant race from the
back of the starting grid in accordance with Article 126.
Aika kummallisia päätelmiä foorumin varatuomarilta ekan kisan perusteella. Esim. Williams oli vauhdillisesti ihan paska. Ei löytynyt nopeutta. Hyötyivät vain paremmista lähtöruuduistaan. Kyllä McLarenilla nopeutta löytyi. Rellu oli selvästi paras, McLaren ja Ferrari rinnakkain perässä.AMS82 sanoi:
McLarenin osalta menestymisen mahdollisuudet menivät kuljettajien virheisiin. MM-sarjan vahvimmaksi kuljettajakaksikoksi etukäteen nimetty JPM-KR parivaljakko ei pystynyt lunastamaan odotuksia. Toivottavasti virheet jäävät jatkossa vähiin, sillä muuten ei McLaren ole edes teoreettisesti mukana MM-taistelussa enää kauden loppupuolella jälkeen. Williamsin lyöminen ja valmistajien sarjan pronssi on ensimmäisen kilpailun perusteella realistisin tavoite.
Schumacher kiilasi Heidfeldin nurmikolle ja sen jälkeen ei ollutkaan mitään tehtävissä. 100% Schumacherin vika.General FUp sanoi:Onkos missään muuten netissä näkynyt tuota Schumin ja Heidfeldin välistä tilannetta? "Kisan" puuduttamana vaikutti siltä että Heidfeld lähti hommaan aika yltiöoptimistisesti ja kun Schumi ei suosiolla sijoitusta antanutkaan, lurahti Nickin pöksyyn lusikallinen ja sitten väistettiin "vähäsen" liikaakin..
Joo niin mäkin tilanteen näkisin... Tosin kilpailutilanne ja noita sattuu..Observer sanoi:Schumacher kiilasi Heidfeldin nurmikolle ja sen jälkeen ei ollutkaan mitään tehtävissä. 100% Schumacherin vika.
Jos syyllinen pitäisi nimetä, valitsisin Schumin. Panikki kävi jo melkein rinnalla ja Schumacherin olisi pitänyt tietää, ettei jarruttaminen mutkaan enää onnistu häneltä, mutta silti Schumi sulki oven.General FUp sanoi:Siksi utelinkin klippiä selvennyksen saamiseksi Ei nyt varsinaiselta ohituspaikalta kuitenkaan vaikuttanut. Ei taida radalla niitä tosin ollakaan Kuinka pitkälle Nick oli jo nokkansa saanut, ei vanha enää muista.
patriot sanoi:Esim. Williams oli vauhdillisesti ihan paska. Ei löytynyt nopeutta. Hyötyivät vain paremmista lähtöruuduistaan. Kyllä McLarenilla nopeutta löytyi. Rellu oli selvästi paras, McLaren ja Ferrari rinnakkain perässä.