Kannatan... Voitolle pitäisi Formuloissa saada enemmän painoarvoa ehdottomasti!Device sanoi:minun mielestä oikea pistelasku järjestelmä olisi 12-8-6-5-4-3-2-1
Samaa mieltä tästäkin... :ahem:Black Leopard sanoi:Moottorirangaistus on liian kova. Viisi ruutua olisi kohtuullista, kymmenen on ehdottomasti liikaa.
Tässä olen täysin samaa mieltä 10 ruutua on ihan liikaa 5 enintään.Black Leopard sanoi:Moottorirangaistus on liian kova. Viisi ruutua olisi kohtuullista, kymmenen on ehdottomasti liikaa.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2007/05/528356Ferrari-pomo tyytymätön F1:n pistejärjestelmään
17.05.2007 16:29
Ferrarin hallituksen puheenjohtaja Luca di Montezemolo on käärmeissään siitä, ettei Ferrari johda sen paremmin valmistajien kuin kuljettajienkaan MM-sarjaa, vaikka on voittanut kolme kauden neljästä F1-osakilpailusta.
Di Montezemolo haluaisi osakilpailuvoitosta palkittavan nykyistä suuremmalla pistepotilla. Tällä hetkellä voitosta saa vain kaksi pistettä enemmän kuin kakkossijasta.
- Vakavasti otettavassa mestaruussarjassa, jossa voittajaa palkittaisiin suuremmalla pistemäärällä, olisimme varmasti kärjessä, Di Montezemolo jyrisi Gazzetta dello Sport -lehdelle.
(MTV3)
Parempi olisi vaan siirtyä takaisin yhden kisan moottoreihin siten, että aika-ajon ja kisan välillä ei saa vaihtaa moottoria.Black Leopard sanoi:Moottorirangaistus on liian kova. Viisi ruutua olisi kohtuullista, kymmenen on ehdottomasti liikaa.
Onko se taas höpissyt tuosta? Huhtikuun lopullahan Briatoren ajatus oli tämä:forti sanoi:tänään oli helsingin sanomissa juttua siitä, kuinka briatore haluaisi uudistaa kisaviikonlopun gp2 tyyliseksi. lauantaina ajettaisiin itse kilpailu, ja sunnuntaina sprinttikisa johon lauantai kisan kahdeksan kärki starttaisi käännetyssä paremmuus järjestyksessä pistelasku olisi muuten sama, paitsi nopeimmasta kierroksesta lisäpiste:ahem:
Briatore sanoi:- Tarvitsemme kaksi kisaa: 45 minuutin sprintti aamupäivällä ja tunnin kisa iltapäivällä, Briatore sanoi Auto, motor und sport -lehdelle.
tuostahan se on jo jonkun aikaa höpöttänyt. Toivottavasti tätä tapaa ei kuitenkaan koskaan oteta käyttöön F1:ssäforti sanoi:tänään oli helsingin sanomissa juttua siitä, kuinka briatore haluaisi uudistaa kisaviikonlopun gp2 tyyliseksi. lauantaina ajettaisiin itse kilpailu, ja sunnuntaina sprinttikisa johon lauantai kisan kahdeksan kärki starttaisi käännetyssä paremmuus järjestyksessä pistelasku olisi muuten sama, paitsi nopeimmasta kierroksesta lisäpiste:ahem: