Nähtyä

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Eilen bongasin Jarno Trullin. Muuten hyvä mutta se oli pukeutunut naiseksi ja myymässä itseään. :confused: :confused: :confused:
 

K.Yrjola

Well-known member
Liittynyt
11.2.2000
Viestit
27899
Sijainti
Thunder Road
Mä luulin kerran nähneeni Hassan Osmanin mut ei se sitte ollukaan se vaan joku muu.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Koin äsken liikenteessä tilanteen, jossa olisin saattanut saada kiiltävään ja hohtavaan autooni muutamia rypistymiä ja naarmuja.

Meitä oli rinnakkain kolmella kaistalla (on täällä sellainenkin mahdollista). Minä keskimmäisellä suoraan menossa ja molemmin puolin kääntymiskaistoilla oli kääntyväksi kuviteltuja. Vihreät valot ja kiihdytys... kappas vaan oikealla puolellani liikehtivä päätti jatkaa risteyksen yli minun vierelläni minua kiilaten, vaikka sen kaista loppui. Etenimme aika liki toisiamme, kun vasemmalla puolellani oli jo vastaantulevaa liikennettä enkä kehdannut sinnekään väistää.

Fiksumpi antaa periksi. Jarrutin ja sitten näin kiilarin tarkemmin. Pitkät hiukset, ei turvavyötä, nainen ja kansallispuku. Melkoinen vaarakerroin. :mad_old:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Olga sanoi:
Koin äsken liikenteessä tilanteen, jossa olisin saattanut saada kiiltävään ja hohtavaan autooni muutamia rypistymiä ja naarmuja.

Meitä oli rinnakkain kolmella kaistalla (on täällä sellainenkin mahdollista). Minä keskimmäisellä suoraan menossa ja molemmin puolin kääntymiskaistoilla oli kääntyväksi kuviteltuja. Vihreät valot ja kiihdytys... kappas vaan oikealla puolellani liikehtivä päätti jatkaa risteyksen yli minun vierelläni minua kiilaten, vaikka sen kaista loppui. Etenimme aika liki toisiamme, kun vasemmalla puolellani oli jo vastaantulevaa liikennettä enkä kehdannut sinnekään väistää.

Fiksumpi antaa periksi. Jarrutin ja sitten näin kiilarin tarkemmin. Pitkät hiukset, ei turvavyötä, nainen ja kansallispuku. Melkoinen vaarakerroin. :mad_old:
Anteeksi törttöilyni. Yritin kovin nopeaan pujahtaa risteyksestä.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Salon Citymarketin pihalla työntää juuri tällä hetkellä ostoskärryä eräs Julio Iglesias. Kärryssä näyttäis olevan eineksiä ja hilseshampoota. Taitaa notkahtaa pupiin tänään.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
On niitä Citymarketteja täälläkin. Toissapäivänä eräs auto hypähti ihan vaan huvikseen cittarin luona jalkakäytävälle ja ajoi siinä koko korttelin matkan - ja vauhdikkaasti.
 

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Toissaviikolla tuli Fulham Roadilla vastaan Vaikku polkupyoralla. Roikku piikki perseessa ja kyseli tieta Moyheroiseen. Kova oli vauhti vaikka ikaa onkin. Veti bussista ohi oikeelta ja rotvallin yli suoraan liikenteenjakajaa pain. Sen jalkeen King's Headiin vetamaan larvit. Kuulia.

 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tblair sanoi:
Toissaviikolla tuli Fulham Roadilla vastaan Vaikku polkupyoralla. Roikku piikki perseessa ja kyseli tieta Moyheroiseen. Kova oli vauhti vaikka ikaa onkin. Veti bussista ohi oikeelta ja rotvallin yli suoraan liikenteenjakajaa pain. Sen jalkeen King's Headiin vetamaan larvit. Kuulia.

Onkohan sillä sen jälkeen tullut uni silmään?
 
Ylös