Nähtyä

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
-Oulun Toppilassa mopoili viime keskiviikkona vastaan takavuosien formulasuuruus Esteban Tuero. Yhtä nuoren näköinen oli kuin Minardi-aikoinaankin. Taisi kaartaa Kansipojantien Säästökuoppaan todennäköisesti halvan mäyräkoiran innostamana.

-Dan "Homer Simpson" Castellaneta ylitti Tampereen Hämeenkadun pari viikkoa sitten ja käppäili kohti Stockmannia. Selvää suomea puhui.

-Nimimerkki S.A. käveli eilen Tampereen Rautatienkadulla puhelimeen kovaäänisesti puhuen ja tupakkia pössytellen. Mihin mahtoi tyttösen matka käydä kun moikkaamaankaan ei kyennyt?

Knoukka

Well-known member
Santeri Kinnunen istui aamulla Stokkan ulkokahvilassa (siinä kellon viereisessä) krapulaisen näköisenä. Eilen oli Rauhankadun postissa Pentti Siimes ei-krapulaisen näköisenä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Paavo Lipponen on töissä samalla raksalla kuin allekirjoittanut.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Hämeenlinnan Anttilassa selasi juuri seedeelevyjä mitä ilmeisin Jennifer Lopez. Oli kasannu syliinsä huiman nipun Kakeeta (Randelin) ja vähän Vikeetä (Rosti). Tunnistusmetodina oli pakaraindeksi. Olisin tuntenut naamastakin tai siitä, että puhutteli nimeltä ja kutsui luokseen lailla seireenin. Menin, tulin, terkkuja.

Knoukka

Well-known member
Eilen pitkänsilllalla uusi Bentley Continental Flying Spur. Ei oikein säväyttänyt, katoin vain kun valoissa olin että joku oudompi auto tulee nyt ja Bentleyhan se. Vanha mies ratissa ja suomen kilvillä.

burb

.
M-junassa hetkonen sitten oli Calf-yhtyen Katja Tolonen.
En tunnistanut henkilöä enkä tunne yhtyettä mutta kuulin hänen rupattelevan jollekin kaverilleen että on menossa YleX:n haastatteluun ja se tulee ulos klo 19.10. Jouduinkin siis tutkimaan asiaa netistä, josta paljastui bändi sekä tyttelin nimi.

Ja jos tuosta bändistä tulee jotain suurta, aion kerskailla tietäneeni bändin jo aikoja sitten.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
KnowHow sanoi:
Eilen pitkänsilllalla uusi Bentley Continental Flying Spur. Ei oikein säväyttänyt, katoin vain kun valoissa olin että joku oudompi auto tulee nyt ja Bentleyhan se. Vanha mies ratissa ja suomen kilvillä.
Liekö ollut itse Einari Vidgren, hänellähän sellainen on ja ajaa kuulemma mieluiten itse.

Knoukka

Well-known member
Micael sanoi:
Liekö ollut itse Einari Vidgren, hänellähän sellainen on ja ajaa kuulemma mieluiten itse.
Metsänvihreäkin oli että värinkin puolesta sopisi Vidgrenin biiliksi.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Mä näin oikeesti eilen Andy McCoyn Tissibaarin terassilla (!) ja pakkohan oli nimmari pyytää.

Knoukka

Well-known member
Eero Huovinen käveli vastaan Snellmanninkadulla Senaatintorin kohdalla. Työasussa.