Nostalgiset hetket, muistelut ja unohtumattomat historiikit 🏁

Dieselmoottori

Well-known member
Koitan vielĂ€ tuota toistakin. Onko oikea vastaus nykyinen Mersu? 😀

Eli aikajana menee muistaakseni seuraavasti: Tyrrell-BAR-Honda-Brawn-Mercedes.

Mestaruudet Tyrrelin, Brawnin ja Mersun alla.

Mika Salo on ajanut Tyrrellin ja BARin tiimissÀ.
KyllĂ€đŸ˜„ tĂ€mĂ€hĂ€n olikin sulle nĂ€köjÀÀn helppo. Oikein tĂ€mĂ€kin siis👍

Irwin

Well-known member
KyllĂ€đŸ˜„ tĂ€mĂ€hĂ€n olikin sulle nĂ€köjÀÀn helppo. Oikein tĂ€mĂ€kin siis👍
KyllĂ€ kuitenkin pohdin tĂ€tĂ€ pitkÀÀn. 😀 1996-1997 aloin lajia seuraamaan, joten oon nĂ€hnyt kaikki nĂ€mĂ€ tiimit, vaikka Tyrrell silloin vetelikin jo viimeisiÀÀn.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Nyt on aika hankala kysymys. KenellÀ kuljettajalla on eniten sellaisia suorituksia, ettÀ hÀn on ajanut kaikki kyseisellÀ radalla ajetut F1-kilpailut?

Itse en tiedÀ, mutta veikkaan, ettÀ Berger. Kaikki Estorilissa ajetut kilpailut 1984 - 1996, kaikki Adelaidessa ajetut kilpailut 1985 - 1995 sekÀ kaikki Aidassa ajetut kilpailut 1994 - 1995.

EDIT: Onhan noita paljon muitakin. Esim. Hamiltonilla kaikki Portimaossa ajetut kilpailut, kaikki Mugellossa ajetut kilpailut, kaikki Intiassa ajetut kilpailut, kaikki Koreassa ajetut kilpailut ja kaikki RyssissÀ ajetut kilpailut eli 5 rataa yhteensÀ.

Viimeksi muokattu:

Muucconen

Well-known member
Nyt on aika hankala kysymys. KenellÀ kuljettajalla on eniten sellaisia suorituksia, ettÀ hÀn on ajanut kaikki kyseisellÀ radalla ajetut F1-kilpailut?

Itse en tiedÀ, mutta veikkaan, ettÀ Berger. Kaikki Estorilissa ajetut kilpailut 1984 - 1996, kaikki Adelaidessa ajetut kilpailut 1985 - 1995 sekÀ kaikki Aidassa ajetut kilpailut 1994 - 1995.

EDIT: Onhan noita paljon muitakin. Esim. Hamiltonilla kaikki Portimaossa ajetut kilpailut, kaikki Mugellossa ajetut kilpailut, kaikki Intiassa ajetut kilpailut ja kaikki Koreassa ajetut kilpailut.
Veikkaan Alain Prostia, joka on on ajanut kaikki kisat ainakin Caesars Palacessa, Dallasissa, Detroitissa, Phoenixissa, Doningtonissa

Viimeksi muokattu: