Melinda
Sponsored by Sam
Asiaan... mulla on ainakin ollut eri vahvuisia suonenvetoja, alkaen 'huudan, kierin ja vaikerran' - tasosta aina 'auts, kävelenpä tässä vähän niin se helpottaa' - tasoon. En siis heti rankkais Ruunarin eksää valehtelijaksi.
Niin, eihan se mistaan hyvasta seksista puhunutkaan!^Melissa sanoi:En siis heti rankkais Ruunarin eksää valehtelijaksi.
Ny meni sulla n ja l sekasin!!! :thumbdown :thumbdown :thumbdownNopeahuoli sanoi:Niin, eihan se mistaan hyvasta seksista puhunutkaan!![]()
Mulla on ollut pääasiassa vain jalkapohjassa ja on mennyt kohtalaisen nopeasti ohi. Vaimolla oli molempien raskauksien aikana useita öisiä suonenvetoja ja enpä näin sivusta seuranneena niitä kovinkaan miellyttävinä pitänyt. Toki yritin avittaa parhaani mukaan vääntämällä/hieromalla/lämmittämällä jalkoja kulloistenkin toiveiden mukaan.^Melissa sanoi:Asiaan... mulla on ainakin ollut eri vahvuisia suonenvetoja, alkaen 'huudan, kierin ja vaikerran' - tasosta aina 'auts, kävelenpä tässä vähän niin se helpottaa' - tasoon. En siis heti rankkais Ruunarin eksää valehtelijaksi.
Mä muuten kävin em. lenkillä Hämeenlinnassaki. Siellä hörpättiin kaffeet...mites mä ny selitän....ko Forssan suunnasta tullaan ja sitten käännytään vasemmalle moottoritielle, niin heti ekasta oikeelle ja siinä on sellanen kaupan ja huoltoaseman ristisiitos. Ihan vieressä on Teboil. Siinä kummiski kahvee- ja pissitauko pidettiin. Olisko kello ollu jotain 22.30...en oo ihan varma.^Melissa sanoi:Asiaan... mulla on ainakin ollut eri vahvuisia suonenvetoja, alkaen 'huudan, kierin ja vaikerran' - tasosta aina 'auts, kävelenpä tässä vähän niin se helpottaa' - tasoon. En siis heti rankkais Ruunarin eksää valehtelijaksi.
Runar ja Kyllikki sanoi:Siitä sitten jatkettiin tielle 130 Riihimäelle ja Hyvinkäälle.
Voi olla, jos kekkuloit sopivasti tien varrella. Meitä oli kahden prätkän "retkue". Toinen oli musta tonnikakssatanen bandiitti ja toinen mun moperi.toleranssisiipi sanoi:Näiksää muo?
Jää kato enämpi rahaa myrkkyyn, kun ei tartte ostaa neuloja.VJR sanoi:Eikös ne piikit ole sitä varten, että sen myrkyn saa helposti suoneen vetämättä sitä esiin?
Jos noita sattuis säännöllisesti, niin varmaan näin tekisinkin, mutta kun tätä normaalisti sattuu kerran tai kaks vuodessa, niin enpä ole viittiny sen vuoksi moiseen ryhtyä, kun ei tuo nyt kivuliaisuudesta huolimatta kuitenkaan mikän todellinen ongelma ole. Vähän tietysti yllätti, että tää nyt sattu kahtena peräkkäisenä yönä ja vielä eri raajoihin.elle sanoi:Magnesiumia poreena lasillinen iltaisin!
Tismalleen sama ongelma. Kestävät pitkään ja ovat kivuliaita. Toinen paikka mulla on leuan alla kaulassa.Yöllä heräsin, kun pohkeesta veti suonta. Ei ollu eka kerta, enkä vieläkään ole tehny asialle mitään. Ehkä pitäs.