Itsehän syön rullaluistimia lounaan lisäksi myös iltapalaksi.Veritulppariskiä saa parhaiten pienennettyä syömällä verta ohentavaa ravintoa. Samat ravintotekijät näyttävät tutkimusten mukaan olevan yhteydessä lihasvoiman ja kestävyyden lisääntymiseen.
Mites toi kilpailukykyinen Ferrari?Eipä sillee tarvis pudottaa mut ehk lisätä voisi 3-5kg lihasmassaa... Ainoastaan sentakia että naiset kiinnostuisi tai ryhdyn ISS vartijaksi esim(Suomi lihasrajapellejen pahin valtio?)... Edelleen muuten ihan täysin evvk:tä mulle joten motivaatio siihen ei ole kovin korkea.. Ehkä pitäydyn vaa maraton lenkkeily & uimisessa..
Alhaisen painon suhteen Joni on Ferraria vastaan hyvinkin kilpailukykyinen.Mites toi kilpailukykyinen Ferrari?
Lainapeitteeltä pihapressu ja kuormaliinalla kiinni. Joku kiva firman logo siihen vielä nitojalla. Ole hyvä.On siitä se, että messupaidan pitää olla XXXXL ja niitä on vaikea löytää.
Messut on viikolla 8 ja meillä tällainen pulma. Iso on poika. Pelkkää lihasta, ei pläskiä lain.
Yks mun suosikkijuttuja kautta aikain forumilla on kun osapuilleen vuosi sitten kerroit 2vko dieetin pudottaneen painoa 800g joten kohta voi löysätä tahtia ja sallia kebabit ynnä karkit.Nyt kun joululahjaksi saadut suklaatkin on lähes syöty loppuun, voisi alkaa vähitellen pudottaa painoa. Vaaka näytti tänään 72,5 kg eli 7 kiloa enemmän kuin parhaimmillaan vuonna 2011. Jos saisi painon kesään mennessä suunnilleen 65-66 kg lukemille, niin sitten voi olla tosi tyytyväinen.
edit: se on sitten eri asia, kuinka mulla riittää motivaatiota.
Ei olisi kannattanut. Eikä myöskään olisi kannattanut syödä noin 1500kcal päivässä, kun paino ei enää pudonnutkaan parin viikon jälkeen (elimistö menee säästöliekille tms.). Ja mä muistan vielä saman viestin, paino oli tosin pudonnut tuolloin muistaakseni 2-3 kg.Yks mun suosikkijuttuja kautta aikain forumilla on kun osapuilleen vuosi sitten kerroit 2vko dieetin pudottaneen painoa 800g joten kohta voi löysätä tahtia ja sallia kebabit ynnä karkit.
Heh. Olen aiemminkin tainnut sanoa, että olen perinyt vanhemmilta pienet luut ja kapean vartalon, minkä takia muutama ylimääräinen kilo näkyy selvästi vyötäröllä. Harmi, jos joku tästä mun "taistelusta" loukkaantuu. Painoindeksihän on ihan normaali, mutta kaikkihan tietää ettei se kerro koko totuutta.Meille oikeasti läskeille Nipsuhuulen "painotaistelu" saattaa näyttäytyä hieman huvittavana, ellei jopa loukkaavanakin. Mutta paina paina.
*me loukkaannumme syvästi*Heh. Olen aiemminkin tainnut sanoa, että olen perinyt vanhemmilta pienet luut ja kapean vartalon, minkä takia muutama ylimääräinen kilo näkyy selvästi vyötäröllä. Harmi, jos joku tästä mun "taistelusta" loukkaantuu. Painoindeksihän on ihan normaali, mutta kaikkihan tietää ettei se kerro koko totuutta.
Onko tämä jokin uusi vähäproteiininen ruokavalio? Eikö maxi-pihvit maistukaan anää salaatinlehden lisukkeena?Itsehän syön rullaluistimia lounaan lisäksi myös iltapalaksi.
Mitkä ihmeen maxi-pihvit? :doubtful:Onko tämä jokin uusi vähäproteiininen ruokavalio? Eikö maxi-pihvit maistukaan anää salaatinlehden lisukkeena?
Sä kerroit kerran syöneesi karppinkiaMitkä ihmeen maxi-pihvit? :doubtful:
Sähän niitä omia diettejäs täällä olet mainostanu. Millon vedetään pelkkää hiilarii ja millon ei mitään
Jo joku tuota harrastaa, niin onko se mielestäsi pelkkää pihvin syöntiä? Käsittääkseni se on ylimääräisten hiilareiden välttämistä.Sä kerroit kerran syöneesi karppinkia
Taitaa vanhemmat olla nyttemiin kuuroja.Heh. Olen aiemminkin tainnut sanoa, että olen perinyt vanhemmilta pienet luut ja kapean vartalon, minkä takia muutama ylimääräinen kilo näkyy selvästi vyötäröllä. Harmi, jos joku tästä mun "taistelusta" loukkaantuu. Painoindeksihän on ihan normaali, mutta kaikkihan tietää ettei se kerro koko totuutta.
Vittuilut kimpoavat minusta pois, kuin vesi Mondeon tuulilasista. Eiku mitäkä häh?Dominic on uurnassa seuraavan kerran alla 75 kiloa
*Houkuttelee piilovittuilulla dietille*