Vapaalle keskustelullehan on jo oma kanavansa, #f1_forum-vapaa. Pääset sinne, menet tuon ylälaidassa olevan linkin kautta irkkiin ja kirjoitat tekstikenttään "/join #f1_forum-vapaa".Miksi Vapaan pitäisi saada liveä?
Monia helmikirjoituksia jäisi kirjoittamati.
Tämä arvo oli 15 minuuttia, on nyt 30 minuuttia eli tuplat. Sitä ei valitettavasti voi tällä hetkellä laittaa äärettömäksi, mutta on nyt ainakin vähän pidempi.Mitä tuo thredejen mukaan lukeminen tarkoittaa?
Äkkiseltään vois kuvitella, että kun foorumi muuttaa kaikki viestiketjut luetuiksi jonkun tietyn ajan kuluessa (sellainen fiilis, että jossain 10 ja 20 minuutin välillä on tuo aika) niin sitä aikaa pystyisi jostain säätämään. Vaikka äärettömäksi tai ainakin lähelle sitä.
Ilmankos rupesi jurnuuttamaan kokeilustasi huolimatta noin minuutin ajan, että en saanut omaa eepostani läpi kunnes vasta nyt. Onneksi olin oppinut ennakkoon ottamaan omat tarinani talteen muistioon, ettei mikään pitkä olisi hävinnyt bittiavaruuteen. Mutta ihan hyvin toimii pienestä kummallisuudesta huolimatta.Tutkiskelin hieman tuota hakua, josta aiemmin mainitsin että voitaisiin sulkea korkealla kuormalla. Näyttäisi kuitenkin tällä hetkellä siltä että tuo haku ei luo kovinkaan suurta kuormaa, joten annetaan sen nyt olla ennallaan.
Tämä siis tiedoksi, että ei tulla sitä kisankaan ajaksi ainakaan toistaiseksi sulkemaan.
EDIT: Moderaattorit selvittävät noita alueiden nimiä. Jos vapaaehdoisiä löytyy, niin toki apu otetaan mielellään vastaan. Käytännössä siis esim. minulle voi lähettää alueiden uudet kuvakset. Tekisin tämän itse, mutta kun en pahemmin seuraa jenkkilän sarjoja jne, niin en suoralta kädeltä osaa sanoa mitä pitäisi muuttaa. Toki Googlella tämä selviäsi myöskin.
EDIT: Tarkistin vielä äsken kannan asetukset tämän päivän käytön pohjalta ja käynnistin kannan uusiksi.
Hyvin tehty yksinkertaisesti, se voisi olla stickynäkin, jottei kukaan rupea kysymään samoja asioita, jos lukumäärä kasvaa merkittävästi.Yläpalkkiin lisätty "Säännöt". Niiden päivitys on työn alla moderaattoreilla.
Eiks tommone ollu joskus, mutta se oli noin 99% hassutteluosasto. Lekaharkkoisia palomuureja kaupattiin tietokoneisiin ja etsittiin munankipeitä yksihuoltajia (edelleen haussa).Vapaan toikista tuli mieleen että tänne voisi perustaa jonkinlaisen osto/myynti/vaihto/laina yms osaston
Mun mielestä ei ole tarvetta.Vapaan toikista tuli mieleen että tänne voisi perustaa jonkinlaisen osto/myynti/vaihto/laina yms osaston
Totta. Tarjontaahan kaikenlaisen tavaran kauppaamiseen löytyy jos jonkinlaista, joissa tavaran saanee kaupaksi huomattavasti helpommin.Mun mielestä ei ole tarvetta.
Nuo vähäiset tavaranvaihdot sujunee ihan yksittäisillä toikeillakin.
Parempi pitää saitti "ytimekkäänä" tai muuten tänne on sama perustella omia osastoja vaikka jollekin vitun kilpaveneillekin.
Samaa mieltä. Kuten jo mainititin, tuommoista yritettiin jo kertaalleen, mutta huonolla menestyksellä.Mun mielestä ei ole tarvetta.
Parempi pitää saitti "ytimekkäänä" tai muuten tänne on sama perustella omia osastoja vaikka jollekin vitun kilpaveneillekin.
Ei välttämättä pitkään.ja onhan meillä kilpaveneosasto! :ahem:
Ei välttämättä pitkään.
No tollasella osastolla pitäisi ehdottomasti olla "hassuttelukielto". Jos osastolla on pelkkää perseilyä niin siellä kukaan viitsi mitään myydä tai ostaa. Olisi muutenkin ihan hyvä jos se perseily pysyisi tuolla vapaalla.Eiks tommone ollu joskus, mutta se oli noin 99% hassutteluosasto. Lekaharkkoisia palomuureja kaupattiin tietokoneisiin ja etsittiin munankipeitä yksihuoltajia (edelleen haussa).
Kyllähän täältä tietysti löytyy noita hiljaisia osioita aika paljon, mutta onko niistä sitten kauheasti haittaa? Melkein voisi noita moottoriurheiluaiheisia osioitakin yhdistää. Ainakin muu moottoriurheilu ja muut formulaluokat voisi huoletta pistää samaan osioon.Mun mielestä ei ole tarvetta.
No luulisi että täältä löytyisi helpommin ostajia esim. autourheiluaiheisen krääsän myymistä varten. Tietysti jotain muutakin tavaraa voisi siellä myydä. Eikä siellä tarvitse koko ajan jotain tavaraa myydä, mutta varmasti forumisteilla löytyisi aina välillä jotain tavaraa myytäväksi.Totta. Tarjontaahan kaikenlaisen tavaran kauppaamiseen löytyy jos jonkinlaista, joissa tavaran saanee kaupaksi huomattavasti helpommin.
F1-tavaralle on jo oma omistajanvaihtotoikki F1-vapaalla.No luulisi että täältä löytyisi helpommin ostajia esim. autourheiluaiheisen krääsän myymistä varten. Tietysti jotain muutakin tavaraa voisi siellä myydä. Eikä siellä tarvitse koko ajan jotain tavaraa myydä, mutta varmasti forumisteilla löytyisi aina välillä jotain tavaraa myytäväksi.
Kompit tälle.Nythän täällä on meininki oikeanlainen. Olin jo henkisesti valmistautunut forumin lopulliseen niiamiseen, niin selvät oli merkit. Iso peukku copterille vaivannäöstä ja halusta auttaa. Iso peukku myös Antille. Ymmärrän hyvin että ei se ole maailman helpointa lainata ohjaksia. Varsinkaan kun besseriä mölyäjää ja wisseriä huutajaa on täällä ihan riittämiin.
Hyvä jätkät.
Kuorma siis 0.4 tuntumassa. Tosin hyvä nyt ottaa huomioon se, että session pituutta muutettiin 15 min -> 30 min ja tämä puolestaan tarkoittaa sitä, että sivustolta jo poistuneet käyttäjät näkyvät pidempään online -tilassa. Kuorma siis kuitenkin vaikuttaa edelleen todella hyvältä.20:46:40 up 23 days, 56 min, 2 users, load average: 0.37, 0.44, 0.33