Kyllä niitä on ollut yleensä neljä... jossain tapauksissa kuusikin.Täytyyy muistaa että ennen vanhaan ajettiin kilpailut yhdellä renkaalla.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Ennen vanhaan.Täytyyy muistaa että ennen vanhaan ajettiin kilpailut yhdellä renkaalla.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Joissakin historilliasissa tapauksissa tosin vain 3Kyllä niitä on ollut yleensä neljä... jossain tapauksissa kuusikin.
Pirellin ei ole järkeä valmistaa renkaita, joita ei kisassa käytetä, eikä sellaisilla testaamisesta ole paljoakaan hyötyä sen enempää Pirellille kuin talleillekaan.Tosin nykyiset kovat renkaat saattavat olla Testirenkaita ensi kaudella tai sitten ne joutuvat pois käytöstä kokonaan.
Jaa, että avointa Ferrarin suosimista, ja sellaisia ajettavuusmuutoksia, jotka hankaloittavat Kimin paluuta :wall:Pirelli pomon mietteitä ensi vuodesta, renkaiden suhteen....
Törkeää kieltämättä. Kyllä aikansa parhaan ajotyylille pitäisi räätälöidä optimaaliset renkaat. Suorastaan käsittämätöntä että Kimin pitäisi sopeutua renkaisiin kuten kaikkien muidenkin.Jaa, että avointa Ferrarin suosimista, ja sellaisia ajettavuusmuutoksia, jotka hankaloittavat Kimin paluuta :wall:
Kimillä ei ole mitään ongelmia renkaitten kanssa, seokset pehmenee ja mies on tunnettu pehmeästä ajotyylistään kuten Button pullat on hyvin uunissa. Menestys riippuu vain auton suorituskyvystä.Törkeää kieltämättä. Kyllä aikansa parhaan ajotyylille pitäisi räätälöidä optimaaliset renkaat. Suorastaan käsittämätöntä että Kimin pitäisi sopeutua renkaisiin kuten kaikkien muidenkin.
Niin, vaikka taka-ajatuksena voi olla Ferrarin pieni jeesi, ei nämä uudet kumit mitenkään lähtökohtaisesti ole ongelma Kimille. Aikoinaan Kimin ajotyyliä kehuttiin renkaita säästäväksi. Kun sekä seokset pehmenee, että rakenne muuttuu ei lopputuloksesta voi tietty olla mitään varmuutta. Jos kuitenkin renkaista huolehtiminen on yhtälailla arvossaan kuin viime kaudella, se lienee Kimille etu - ainakin verrattuna HamiltoniinKimillä ei ole mitään ongelmia renkaitten kanssa, seokset pehmenee ja mies on tunnettu pehmeästä ajotyylistään kuten Button pullat on hyvin uunissa. Menestys riippuu vain auton suorituskyvystä.
Itse näen tuon Hemberyn selostuksen niin, että rengasseoksen pehmenemisen lisäksi myös renkaan runkorakenne muuttuu joustavammaksi. Eli mennään enemmän Michelinmäiseen suuntaan. Tämä tuskin on Räikköselle mikään haitta - päinvastoin.Jaa, että avointa Ferrarin suosimista, ja sellaisia ajettavuusmuutoksia, jotka hankaloittavat Kimin paluuta :wall:
- Värimerkinnät ovat selkeämmät ja isommat.Pirellin 2012 renkaita.
Noniin , tässä se minun postauksesta puuttunut informaatio tulikin . Tai no toki kuvasta näkeehän siitä toki , että merkinnät ovat parantuneet huomattavasti.- Värimerkinnät ovat selkeämmät ja isommat.
- Renkaat ovat "neliömäisempiä", eli enemmän kulutuspintaa ja suoremmat sivuseinät
> lämpötila jakautuu tasaisemmin, minkä pitäisi vähentää rakkoutumista
- Muut paitsi superpehmeä ovat entistä pehmeämpiä
> Settien väliset aikaerot pienempiä
> Pito kasvaa ja huippusuoritustason kesto pitenee
-Pirelli kertoo toimittavansa 45 000 F1-rengasta tänä vuonna.
http://joesaward.wordpress.com/2012/01/25/meanwhile-in-abu-dhabi/