Perustetaanko polli?Mitä tuosta valittamaan. Näyttäkää käytännön demokratiaa ja istukaa WebSlave ulos moderaattorin pallilta.
Kirjoitusvirhe :doubtful:Mankujille bannia (mikä kävi kyllä mielessä),
Polli vois olla hyvä keino.Perustetaanko polli?
*hali*Yksi mitä voisi myös perustaa, on Moelle oma toikki, jossa se saa keskitetysti haukkua kaikki ja kertoa oikein perusteellisesti, mikä/ketkä kaikki sitä närpee. Sitten väliin saisi pistää kirosanoja niin maan saatanasti. Sen toikin sisältöön ei sitten kukaan moderaattori tai separaattori puuttuisi.
Sitten voisi perustaa toisen toikin, jossa Moe kertoisi, miten hän itse on osoittanut edes jollain tavalla hyväksyvänsä jonkun toisen forumistin tai tämän mielipiteen.
Moe voi itse perustaa avautumistoikin. Ole hyvä.
Ja pantiin hymiöviestejä sen pöydälle!Polli vois olla hyvä keino.
Noinhan sitä ennenkin vittumaiset pomot hoideltiin.
Johanna-Pohjan Akka jyrähti!Yksi mitä voisi myös perustaa, on Moelle oma toikki, jossa se saa keskitetysti haukkua kaikki ja kertoa oikein perusteellisesti, mikä/ketkä kaikki sitä närpee. Sitten väliin saisi pistää kirosanoja niin maan saatanasti. Sen toikin sisältöön ei sitten kukaan moderaattori tai separaattori puuttuisi.
Sitten voisi perustaa toisen toikin, jossa Moe kertoisi, miten hän itse on osoittanut edes jollain tavalla hyväksyvänsä jonkun toisen forumistin tai tämän mielipiteen.
Mä vähän kiihotuin tästä.Yksi mitä voisi myös perustaa, on Moelle oma toikki, jossa se saa keskitetysti haukkua kaikki ja kertoa oikein perusteellisesti, mikä/ketkä kaikki sitä närpee. Sitten väliin saisi pistää kirosanoja niin maan saatanasti. Sen toikin sisältöön ei sitten kukaan moderaattori tai separaattori puuttuisi.
Fanit vaatii enämpi!Mä vähän kiihotuin tästä.
Eikä moderointilinja ole muuttunut piiruakaan, vain moderaattorien määrä.Arvasin että menee pilkunviilaamiseksi ja jarnaamiseksi kun Webslavesta tulee mode.
Ja siis näähän ois sit ruupeneita - tosin F1-Forumilaisista. Ja tää on tehty jo Teukan toimesta.Yksi mitä voisi myös perustaa, on Moelle oma toikki, jossa se saa keskitetysti haukkua kaikki ja kertoa oikein perusteellisesti, mikä/ketkä kaikki sitä närpee. Sitten väliin saisi pistää kirosanoja niin maan saatanasti. Sen toikin sisältöön ei sitten kukaan moderaattori tai separaattori puuttuisi.
Jos nyt vaan ajaisit takaa!:frank:Eikä moderointilinja ole muuttunut piiruakaan, vain moderaattorien määrä.
Tietty voinhan minä jättää vastailun muille modeille, jos sitä ajettiin takaa.
Niin, ja kun tein, niin osa otti herneet nekkuun.:thumbfh:Ja siis näähän ois sit ruupeneita - tosin F1-Forumilaisista. Ja tää on tehty jo Teukan toimesta.
Formulaprostatanomi ja Olga-piste?Niin, ja kun tein, niin osa otti herneet nekkuun.:thumbfh:
Ei mitään Teukan mielipiteitä vaan Moen omia tämänhetkisiä purkamattomia paineita, jotka puskevat esiin joka toikissa.Ja siis näähän ois sit ruupeneita - tosin F1-Forumilaisista. Ja tää on tehty jo Teukan toimesta.
Mun viestit on jäljellä, joten loistavaa toimintaa!Moderoin tässä muutakin kuin kirosanoja, tyydyttääkö?
On niin paljon aikaa sairaslomalla.Ei mitään Teukan mielipiteitä vaan Moen omia tämänhetkisiä purkamattomia paineita, jotka puskevat esiin joka toikissa.
Ulkoiluta uutta autoasi ja poikkea kaffelle.On niin paljon aikaa sairaslomalla.