Pitäisikö kiroilu sallia LIVESEURANTA-toikeissa?

Pitäisikö LIVESEURANTA-toikeissa sallia kiroilu?

  • Kyllä, täysin

    Äänet: 19 32,8%
  • Kyllä, mutta vain asiapitoisissa viesteissä

    Äänet: 25 43,1%
  • Hyvin harvoin

    Äänet: 5 8,6%
  • Ei lainkaan

    Äänet: 9 15,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    58

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jaa nyt vasta huomasin, että mun kastrointijutut oli raapastu hevonvittuhun täältä. No, ehkä parempi niin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
PS. Mitä minä taas kerran sanoin jo etukäteen?
En tiedä, mutta jälkiviisastelultahan tuo näyttää...:thumbup:

Eikös modet jo tässä tapauksessa vähän niinkuin myöntäneet, että siellä lätkälivetoikissa tuli hieman ylireagoitua. (varsinkin Dompan kommentin poisto oli virhe) Homma oli jo ennen noita sun kommentteja siis paketissa eli oppivat läksynsä ja hiovat moderointilinjaa.

Ihan turhahan tästä on lässyttää tai painostaa enämpi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En tiedä, mutta jälkiviisastelultahan tuo näyttää...:thumbup:

Eikös modet jo tässä tapauksessa vähän niinkuin myöntäneet, että siellä lätkälivetoikissa tuli hieman ylireagoitua. (varsinkin Dompan kommentin poisto oli virhe) Homma oli jo ennen noita sun kommentteja siis paketissa eli oppivat läksynsä ja hiovat moderointilinjaa.

Ihan turhahan tästä on lässyttää tai painostaa enämpi.
Olen myös itse tilanteen tulkinnut juuri näin ja olen tyytyväinen.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Jaa nyt vasta huomasin, että mun kastrointijutut oli raapastu hevonvittuhun täältä. No, ehkä parempi niin.
Niin, koska varmaankin käytit vulgaaria kieltä ja höystit voimasanoilla kuten hitsikkä, voi kukka, sekä noh-noh. Itsehän painoin sivistyssanaa kehään ja säilyin modegiljotiinilta .|.. ..|.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Täällä asiallisuuden linjan määrittelee ensikädessä ylläpitäjä ja käytännössä hänen valtuuttamansa moderaattorit. Ei kaikki käyttäjät. Moderointilinjasta tietenkin saa ja pitää keskustella, mutta millään demokratian perusteilla se ei toimi.
Eli: "Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta toiset eläimet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset".

Olisit perhana, sanonut tuon heti, niin olisi asia selvinnyt nopeammin.
 
Ylös