Olga
.
.
Häh? Kuinka niin...?Formulaprostatanomi ja...?
Mitä? Kuka?Häh? Kuinka niin...?
Kuka, mitäh,häh!?Mitä? Kuka?
Milloin, mitä siis? KOSKA?!Kuka, mitäh,häh!?
En tiedä, mutta jälkiviisastelultahan tuo näyttää...:thumbup:PS. Mitä minä taas kerran sanoin jo etukäteen?
Olen myös itse tilanteen tulkinnut juuri näin ja olen tyytyväinen.En tiedä, mutta jälkiviisastelultahan tuo näyttää...:thumbup:
Eikös modet jo tässä tapauksessa vähän niinkuin myöntäneet, että siellä lätkälivetoikissa tuli hieman ylireagoitua. (varsinkin Dompan kommentin poisto oli virhe) Homma oli jo ennen noita sun kommentteja siis paketissa eli oppivat läksynsä ja hiovat moderointilinjaa.
Ihan turhahan tästä on lässyttää tai painostaa enämpi.
Niin, koska varmaankin käytit vulgaaria kieltä ja höystit voimasanoilla kuten hitsikkä, voi kukka, sekä noh-noh. Itsehän painoin sivistyssanaa kehään ja säilyin modegiljotiinilta .|.. ..|.Jaa nyt vasta huomasin, että mun kastrointijutut oli raapastu hevonvittuhun täältä. No, ehkä parempi niin.
Tai hahmot kiroilee ja foorumi kulkee (vai pysyykö se paikoillaan?).Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Tässä kommentissa lähestytään asian ydintäKoirat haukkuu ja karavaani kulkee.
Ai tässä vai? En löydä ydintä tästä kommentista.Tässä kommentissa lähestytään asian ydintä
Eli: "Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta toiset eläimet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset".Täällä asiallisuuden linjan määrittelee ensikädessä ylläpitäjä ja käytännössä hänen valtuuttamansa moderaattorit. Ei kaikki käyttäjät. Moderointilinjasta tietenkin saa ja pitää keskustella, mutta millään demokratian perusteilla se ei toimi.