vaikuttaa piruilulta, mutta aiheelliselta sellaiselta, kun tulee lukemaan tätä juttua, niin hetken kyllä pitää miettiä tuliko nyt johonkin fian väitöspalstalle vai f1-foorumiinMacGyver:
Kuulin juuri varmasta lähteestä, että McLaren on käynnistänyt projektin nimeltä "Delorean". Sama lähde tiesi kertoa, että se saadaan päätökseen 3:ssa päivässä eikä rengassota sitte enää kosketa McLarenia.
niin pitäis olla sen leveydenkin kanssa... nyt jos kohtaa c) aletaan soveltaa käytettyyn renkaaseen, niin sillon pitäis soveltaa myös urien suhteen ei pelkästään leveyden... tosin eihän se noin mene, eine millään pysty pitämään uria noissa mitoissa kisan läpi, eikä FIA pysty niitä kunnolla mittaamaan/valvomaan kisan jälkene edes...Ace17:
Mutta eikös ne urat ole määritelty "when new".
Haha, no rauhotu ny hyvä ihminen. Se oli tarkotettu mitä parhaimmaksi vitsiksi eikä suinkaan huonoksi. Suotta pelihousujas revit jonku forumin vitsailuista. Viikonloppuna kaikki selviää..............Sammypiru:
Mitä tuolla tarkoitat? Jos postauksesi oli tähän ketjuun vain huono vitsi, niin voit imeä parsaa ihan vapaasti.MacGyver:
Kuulin juuri varmasta lähteestä, että McLaren on käynnistänyt projektin nimeltä "Delorean". Sama lähde tiesi kertoa, että se saadaan päätökseen 3:ssa päivässä eikä rengassota sitte enää kosketa McLarenia.
Itse asiassa tallista toiseen hyppää väkeä jatkuvasti. Ainoastaan nämä merkittävimmät ylittävät uutiskynnyksen ja silloin onkin täysin perusteltua käyttää nimitystä guru, velho, tms. Ei niistä nimistä tarvitse tietysti pitää, mutta jos kuvittelit että nämä ovat ainoita vaihdoksia tallien välillä ja siksi guru tms. nimitykset ovat liioittelua, olet väärässä.Maranelloman:
Toki näi on.Felix:
Eiköhän nämä moottoriasiat ole hieman pidemmän tähtäimen projekteja kuin muutaman kuukauden pituisia. Ei kai kukaan luule että joku moottorivelho vaihtaa tallia ja muutamassa viikossa laittaa koko moottorin uuteen uskoon ja ja edellisen tallin vehkeet alkavat taasen hajota. Muutenkin moottorin kestävyyteen vaikuttaa moni muu osa autossa johon moottoripuolen ihmisillä ei ole suoranaisesti mahdollisuutta vaikuttaa.
Joskus tosin vähän hymyilyttää kun tuntuu siltä, ettei niin mitätöntä inssiä siirry tallista toiseen ilman, että joku media julistaa kaverin velhoksi, guruksi, jne. Tällä en nyt tarkoita juuri tätä ex. BMW-heppua.
Vielä kerran siis pitää selventää, miten FIA tulkitsee tuon C -sääntökohdan. Eli FIA:n mielestä when new -lause ja Furthermore -lause on käsiteltävä erillään toisistaan, eli when new ei vaikuta furthermore lauseeseen. Eli näinollen FIA:n tulkinnan mukaan urat saavat kulua kisan aikana epäsymmetrisiksi, koska säännössä vaaditaan renkaassa olevan symmetrisia uria vain uutena. Eli FIA ei voi tulkintaa muuttamalla käydä vaatimaan symmetrisia uria kisan jälkeen, vaan sen vaatisi sääntömuutoksen kun taas renkaan leveyttä koskien tarvitsee FIA:n muuttaa vain tulkintaa ja mittausajankohtaa, ei itse sääntöä.FO110K:
niin pitäis olla sen leveydenkin kanssa... nyt jos kohtaa c) aletaan soveltaa käytettyyn renkaaseen, niin sillon pitäis soveltaa myös urien suhteen ei pelkästään leveyden... tosin eihän se noin mene, eine millään pysty pitämään uria noissa mitoissa kisan läpi, eikä FIA pysty niitä kunnolla mittaamaan/valvomaan kisan jälkene edes...Ace17:
Mutta eikös ne urat ole määritelty "when new".
Vaan kuinkas kävikään...vormula:
Kyl tuokin käy mut ajattelin yleisurheilua, kun suomi on ottamassa oikein urakalla turpaan ruotsilta suomi-ruotsi maaottelussaFerrari 4ever:
Ai sen 5-1 -> 5-6 ?
Katoin, et kukas tääl onkaan vetäny herneen nokkaansa viikonloppuna, mut se olinkin minä iteMacGyver:
Haha, no rauhotu ny hyvä ihminen. Se oli tarkotettu mitä parhaimmaksi vitsiksi eikä suinkaan huonoksi. Suotta pelihousujas revit jonku forumin vitsailuista. Viikonloppuna kaikki selviää..............Sammypiru:
Mitä tuolla tarkoitat? Jos postauksesi oli tähän ketjuun vain huono vitsi, niin voit imeä parsaa ihan vapaasti.MacGyver:
Kuulin juuri varmasta lähteestä, että McLaren on käynnistänyt projektin nimeltä "Delorean". Sama lähde tiesi kertoa, että se saadaan päätökseen 3:ssa päivässä eikä rengassota sitte enää kosketa McLarenia.
Sam:
Mikä juttu tuossa on takana?
Harmi vaan ku ei ollu se f1 renkaiden tehdas... Ois meinaan ferrari saanu semmosen rangaistuksen siitä protestista...Major Fire at Bridgestone Tyre Plant in Japan
Ferrari käyttää renkaita joiden urat ovat kuluneet loppuun kisan loppupuolella! Vilunkipeliä siinä missä tämä renkaan leventyminen!entso:
No onpa kovin hiljaista antiFerrari fanien keskuudessa.
Bergerillä sentään on selkärankaa myöntää, että Williams tekisi aivan samalla lailla kuin Ferrari.
Mutta mäklärenin Rön Dönnis ja Kimi vanithan eivät voi tunnustaa tosiasiaa,että tekisivät myös samoin, jos Ferrarin renkaat olisivat vilunkirenkaat.
Hyvä Berger, Dennisille mekko, niinkuin Kullilla jo on.
Williamsin suunnasta ainut, joka on sanonut jotain on Berger. Joka on muutes lähdössä pois ykkösistä. Mario Thiessen ja Head ovat puollustaneet renkaidensa sääntöjen mukaisuutta!entso:
On se vaikeaa tunnustaa, että kannustaa vilunkimäkläreniä, mikä ei voi tunnustaa tekevänsä samoin, kuin esim Williams tekisi. Mutta siellähän on tallipäällikkönä ikuinen valittaja, Dönnis.