F1.comin mukaan tämä jäädytettävä moottoridesign pitäis ilmottaa tän vuoden kesäkuun ekana päivänä... Että ei sitten sen nopeempaa toimintaa..
Tuskin menee tuo paketti läpi. Kuhan kiristävät tehtaita.
Muita muutoksia olis:
-neljän kisan vaihdeboksit joiden vaihdosta tulee kans tuo 15kg painoo...
-yksi ja sama rengas merkki tuolle kolmen vuoden jaksolle
-rengaanlämmittimet kielletään
-vara-autot kielletään
-testit rajotetaan 30 000 kilsaan kalenterivuodessa
-parc-fermeen alasiks autot joutuvat jo perjantai iltana (18.30)
-uusilta talleilta nostettu 48 miljoonan maksu poistuu, tilalle tulee
300 000 euron entry fee...
-20 kisaa
tuossa nuo kai kaikki sit olis...
Voi se kiminkin vauhti hiipua kun kolmessa kisassa peräkkäin lisätään 15kg vaihdelaatikon vaihdosta ja sit päälle hajoo vielä mylly...
Sitä on yhtäkkiä 60kiloo painavampi auto...
Ei vaan. Mitenköhän tuo sääntö menee jos vaikkapa vaihdeboksi pitää vaihtaa kahdessa kisassa peräkkäin? Onko se paino aina vaan kisa kohtanen vai kauanko sitä joutuu mukanaan kantaan...