Tai Mustakaria lainaten, "voi hertti leili sentään".Conda sanoi:Jep, ihan samaa nauroin itsekin! Antakaa lähetykset YLE:lle tai jotain! Tuo Maikkarin toiminta on todella naurettavaa! Oskari Saari, voi hellan lettas!
Tai Mustakaria lainaten, "voi hertti leili sentään".Conda sanoi:Jep, ihan samaa nauroin itsekin! Antakaa lähetykset YLE:lle tai jotain! Tuo Maikkarin toiminta on todella naurettavaa! Oskari Saari, voi hellan lettas!
Ruupeni ei näemmä oppinut Brasilian GP:stä 2003 yhtään mitään... :thumbdownJippo sanoi:Lisää maustetta tähän toisi tietysti se että josko puhuttaisiin myös siitä että miksi Rubens löysäsi tuohon pääsuoralle tultaessa? Teki meinaan Rubens sen Schumin ohituksen turhan helpoksi. :doubtful:
Ferrarilta tuli tallimääräys, jossa Rubens käskettiin päästää MS ohi juuri tismalleen tuossa pääsuoralla turva-auton poistumisen jälkeen kun tilanne oli sääntöjen kannalta epäselväJippo sanoi:Lisää maustetta tähän toisi tietysti se että josko puhuttaisiin myös siitä että miksi Rubens löysäsi tuohon pääsuoralle tultaessa? Teki meinaan Rubens sen Schumin ohituksen turhan helpoksi. :doubtful:
rubens ei oikein osaa näitä lähtöjä safety carin takaa. saman huomas myös toisessa lähdössä, jossa rubens jäi metritolkulla kimin taakse, kun annettiin taas hanaa.Jippo sanoi:Lisää maustetta tähän toisi tietysti se että josko puhuttaisiin myös siitä että miksi Rubens löysäsi tuohon pääsuoralle tultaessa? Teki meinaan Rubens sen Schumin ohituksen turhan helpoksi. :doubtful:
Rubins toisaalta varmasti huomasi, että lähtö safetycarin takaa epäonnistui, mutta miksei hän siirtynyt sisälinjalle estämään ohitusta?leipurihiiva sanoi:rubens ei oikein osaa näitä lähtöjä safety carin takaa. saman huomas myös toisessa lähdössä, jossa rubens jäi metritolkulla kimin taakse, kun annettiin taas hanaa.
Kuvaruutukaappauksista näkyy, että lähtöhetkellä viisi kierrosta tulee juuri täyteen. Grafiikan tulkitsen taas siten, että viides sarake näyttää järjestyksen kyseisen kierroksen päätyttyä. Tällä tulkinnalla Schumacher ei ohittanut ennen maaliviivaa.Jaki sanoi:Tuossa on FIA:n virallinen kierrostaulukko. Sen mukaan Kuminaama ohitti Brassin 5. kierroksella, eli laittomasti, eikö?
Ave !!Charlie sanoi:Kuvaruutukaappauksista näkyy, että lähtöhetkellä viisi kierrosta tulee juuri täyteen.
Itse asiassa mikäli tulkitsin Atlakselle linkitettyä kuvaa oikein niitä sensoreita on autossa kolme. Yksi keulassa ja kaksi ohjaamon sivuilla. Jotkut spekuloivat että Sgumin autossa olisi keulalähetin ollut toimimattomassa kunnossa jolloin tuo metrin ristiriita/0.013s olisi selitettävissä.Charlie sanoi:Autojen järjestys taas pitäisi ilmetä aivan selvästi virallisesta ajanotosta, kun niissä autoissa kerran se lähetin on samassa kohdassa. Tosin tällä kertaa järjestelmä taisi pettää pahan kerran.
No tässä onkin kaksi eri asiaa kyseessä. Tuon viisi kierrosta otin vain "todisteeksi" kuvaruudusta taulukkoa varten, ja tästä kierroksesta ei liene epäselvyyttä. Saman ruudun mukaan Schumacher on viivalla ensimmäisenä.Oho sanoi:Ave !!
Kuvaruutu kaapauksessa näkyy järjestelmän mielestä johtanut auto ja kuljettaja kierroksen viisi lopussa, käsi pelillä tommosia grafiikoita ei noin nopeasti tuoteta.
- Oho -