Tuskin McLaren on noin huono kuin harjoitusten tulosten perusteella voisi kenties päätellä, mutta aika selvää taitaa olla, että nopein talli se ei ainakaan kauden alussa ole. Toivottavasti se on sentään luotettava.öö ruz sanoi:Vaikuttaisi siltä että kusessa ollaan. Punaiset meni kyllä aika kovaa.
Pidä tuosta kiinni!Rusina sanoi:Tietysti emme tiedä..voihan olla, että monet tiimit ajoivat moottorirajoittimet päällä tuolla...McLaren ei tehnyt näin.
Voihan se olla, eikös ne McLarenilla tai jossain sanonut että ei etupäässä ole tarpeeksi pitoa, ja Coutsihan tykkää ajaa aliohjaavalla autolla, Kimi taas ei. No toivottavasti saavat auton balanssiin...Hurmurisija sanoi:Coulthard oli muuten harjoituksissa Kimiä nopeampi. Tästä ei tietenkään voi päätellä mitään, mutta tuli mieleen, että olisiko mahdollista, että uusi auto on ominaisuuksiltaan sellainen, että se sopii paremmin Davidille kuin Kimille. Luuletteko, että Kimi on Davidiin nähden yhtä ylivoimainen kuin viime vuonna? itse epäilen, että ero ei ole likikään yhtä selvä.
Schumi ajoi kerran pääsuoralle tullessaan viimeisen mutkan ulostulon leveäksi. Autosta lenteli jotain pieniä osia, kuitenkin mm. sivuilmanohjaimet säilyivät jotenkuten paikallaan.ml sanoi:Itse en seurannut lähetystä, mutta luin että Schumi ajoi jonkin kohdan hieman leveäksi. Nyt ois myrkkyä vetää autoa rusinaksi harjoituksissa. Ferrari ei ainakaan säästellyt, tai sitten heidän autonsa on näin nopea säästöliekilläkin ajettuna. :eek!:
Jaahas, mikään ei sitten ole muuttunut viime vuodesta. Melkein toivoisi noita kommentteja kuunnellessaan että JJ selostaisi vain siellä maksupuolella.Charlie sanoi:Toisaalta olen mielissäni Bridgestonen pärjäämisestä hurjasta Michelin-hypetyksestä huolimatta. JJ oli toisen harjoitusjakson lopussa äänessä, ja muisti taas mainostaa Michelinin erinomaisuutta tyyliin "kuinkahan paljon nopeampi Ferrari olisikaan Michelinin renkailla?"
Kimi on kyllä oikeassa siinä että Melbourne sopii Bridgestonelle, kuten edellisinä vuosina.Karpow sanoi:Kimin komentti antaa pienen toivonkipinän siitä, että Ferrarien ylivoima kaventuu vielä. Katsotaan nyt sitten paljonko se kaventuu... Eroa kärkeen on kuitenkin karmeasti.
:frown: [/B]