Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol II

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Näen yllä olevan alla olevan kuvan ongelmassa Jeesuksen kasvot. Tai siis oletetun Jeesuksen oletetut kasvot Torinon käärinliinassa. Tai siis oletetussa Torinon käärinliinassa. Oletettavasti olen kännissä tai uskossa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näen yllä olevan alla olevan kuvan ongelmassa Jeesuksen kasvot. Tai siis oletetun Jeesuksen oletetut kasvot Torinon käärinliinassa. Tai siis oletetussa Torinon käärinliinassa. Oletettavasti olen kännissä tai uskossa.
Kyllä sen äärellä saa jeesustella hetken jos toisenkin. :doubtful: Usko pois!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Kylläpä tuo maikkarin säätyttö on muuttunut Mika Salon näköiseksi, kun on leikkauttanut pois sen pitkän punaisen tukkansa. :dunno:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Äsken aioin kirjoittaa hauskan viestin tänne mutta tarkemmin ajateltuna se viesti ei olisi ollut erityisen hauska joten päätin etten sitä tänne lykkää.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Saako kysyä vihjeitä? Kysyn vihjeeksi, että mikä kuvassa on?
Saa kysyä. Kuvassa on yksi niistä lukuisista mustista vaatteista, jotka olivat samaan aikaan pesukoneessa. Mukaan oli jostain syystä osunut 'pari' paperinenäliinaa tms. valkeita haituvia tuottavaa materiaa. En saa edes kenenkään syyksi, enkä ymmärrä, miten ne sinne joutuivat, koska vaatteissa ei ollut taskujakaan. :mad_old:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Saa kysyä. Kuvassa on yksi niistä lukuisista mustista vaatteista, jotka olivat samaan aikaan pesukoneessa. Mukaan oli jostain syystä osunut 'pari' paperinenäliinaa tms. valkeita haituvia tuottavaa materiaa. En saa edes kenenkään syyksi, enkä ymmärrä, miten ne sinne joutuivat, koska vaatteissa ei ollut taskujakaan. :mad_old:
PuliPöhöhän asian jo ratkaisi, tai ainaskin luulen että tarkoitti just tällaista konetta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Vielä hetki sitte olin pitkäkyntinen, mutta en ole enää.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18415
Tiedoks siskot lähtee kahdestaan Bussilla ostoksille tänään syönnin jälkeen kuopioon :)
 
Ylös