Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Näen yllä olevan alla olevan kuvan ongelmassa Jeesuksen kasvot. Tai siis oletetun Jeesuksen oletetut kasvot Torinon käärinliinassa. Tai siis oletetussa Torinon käärinliinassa. Oletettavasti olen kännissä tai uskossa.
Karvanöyhtän saa irti huopakankaasta sellasella, sellasella rullajutulla!Moninaiset ovat ihmiskunnan ongelmat. Toiset täällä hästäävät aurinkokunnan ihmeiden kanssa ja yksi täällä yrittää selvittää alla olevan kuvan ongelmaa.
Kyllä sen äärellä saa jeesustella hetken jos toisenkin. :doubtful: Usko pois!Näen yllä olevan alla olevan kuvan ongelmassa Jeesuksen kasvot. Tai siis oletetun Jeesuksen oletetut kasvot Torinon käärinliinassa. Tai siis oletetussa Torinon käärinliinassa. Oletettavasti olen kännissä tai uskossa.
Saako kysyä vihjeitä? Kysyn vihjeeksi, että mikä kuvassa on? Veikkaan lähikuvaa kalakotkaksen kainalosta kovalla tuulella.Kyllä sen äärellä saa jeesustella hetken jos toisenkin. :doubtful: Usko pois!
Saa kysyä. Kuvassa on yksi niistä lukuisista mustista vaatteista, jotka olivat samaan aikaan pesukoneessa. Mukaan oli jostain syystä osunut 'pari' paperinenäliinaa tms. valkeita haituvia tuottavaa materiaa. En saa edes kenenkään syyksi, enkä ymmärrä, miten ne sinne joutuivat, koska vaatteissa ei ollut taskujakaan. :mad_old:Saako kysyä vihjeitä? Kysyn vihjeeksi, että mikä kuvassa on?
PuliPöhöhän asian jo ratkaisi, tai ainaskin luulen että tarkoitti just tällaista konetta.Saa kysyä. Kuvassa on yksi niistä lukuisista mustista vaatteista, jotka olivat samaan aikaan pesukoneessa. Mukaan oli jostain syystä osunut 'pari' paperinenäliinaa tms. valkeita haituvia tuottavaa materiaa. En saa edes kenenkään syyksi, enkä ymmärrä, miten ne sinne joutuivat, koska vaatteissa ei ollut taskujakaan. :mad_old:
Miina vähän paransi luukkiaan.Miina ennen
![]()
ja Miina nyt...
Kiitos tiedosta!Tiedoks siskot lähtee kahdestaan Bussilla ostoksille tänään syönnin jälkeen kuopioon![]()
Kiitos tiedosta!Tiedoks siskot lähtee kahdestaan Bussilla ostoksille tänään syönnin jälkeen kuopioon![]()