Meinasin just vähän samaa sanoa eli en mä oo tommosia piirteitä Tolessa havainnu, tosin täytyy tietysti muistaa sekin, että nettipersoona ja livepersoona voivat olla (ja ovatkin usein) kaksi täysin eri asiaa.Moe Szyslak sanoi:Jaa, mä olen aina pitänyt 'Tolea' aika sosiaalisena tapauksena.
Eikä ainakaan mikään häirikkö, itsekäs, tms.
Tsemppiä itsesi rakenteluun. :thumbup:
Niin voisi.Olga sanoi:Huhhuijaa. Tässähän voi harkita jo kotimatkaa. :dunno:
burb sanoi:Ketsuppipullon lisäksi ketsuppia löytyy nyt keittiöni seinältä, keittiön kaapiston parista ovesta, jääkaapin ovesta, tiskipöydältä, pärstästäni ja hiuksistani.
Mutta ainakin se saamarin tarraläpykkä siitä pullon suulta lähti irti.
Mulle kävi töissä vähän kai jotenkin saman lailla tossa reilu vuos sitten. Pullossa oli tippa pohjalla ja meitsi otti pohjasta kiinni ja heilautin sitä silleen edestä taakse ja kattelin kuinka seinät ja lattia oli ketsupissa. Parilla esimiehellä olis ollut naurussa pidättelemistä siinä vieressä - siis jos ne ylipäätään olis yritänyt.burb sanoi:Ketsuppipullon lisäksi ketsuppia löytyy nyt keittiöni seinältä, keittiön kaapiston parista ovesta, jääkaapin ovesta, tiskipöydältä, pärstästäni ja hiuksistani.
burb sanoi:Ketsuppipullon lisäksi ketsuppia löytyy nyt keittiöni seinältä, keittiön kaapiston parista ovesta, jääkaapin ovesta, tiskipöydältä, pärstästäni ja hiuksistani.
Loppuu se kämmenienkin karvoittuminen samallaRunar ja Kyllikki sanoi:Edullisen hankinnan tein eilen. Tollaset Takatalon tarjouskorista hintaan 20 euroa. On asialliset ja kevyet, mutta silti hyvin suojatut hanskat:
![]()
http://fortmc.ru/shop/gloves/images/richa_protectsummer.jpg
OoPee sanoi:Loppuu se kämmenienkin karvoittuminen samalla![]()
*panee sanojen puuttumisen merkille*Runar ja Kyllikki sanoi:Ei loppunu, se ei vaan näy!!
Eiku...
:ahem: :ahem: :ahem: :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Vakiona löytyy myös kyykkypyöräilijöitä kohdattaessa oma 'morjenstus-positio'.