Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaa, mä olen aina pitänyt 'Tolea' aika sosiaalisena tapauksena.

Eikä ainakaan mikään häirikkö, itsekäs, tms.

Tsemppiä itsesi rakenteluun. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Jaa, mä olen aina pitänyt 'Tolea' aika sosiaalisena tapauksena.

Eikä ainakaan mikään häirikkö, itsekäs, tms.

Tsemppiä itsesi rakenteluun. :thumbup:
Meinasin just vähän samaa sanoa eli en mä oo tommosia piirteitä Tolessa havainnu, tosin täytyy tietysti muistaa sekin, että nettipersoona ja livepersoona voivat olla (ja ovatkin usein) kaksi täysin eri asiaa.

Olga

hiljaisuus
Huhhuijaa. Tässähän voi harkita jo kotimatkaa. :dunno:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Olga sanoi:
Huhhuijaa. Tässähän voi harkita jo kotimatkaa. :dunno:
Niin voisi.

Paljon tsemppiä toleranssisiivelle!!! Jotain tuon suuntaista olet täällä kyllä vihjaillutkin.

burb

.
Ketsuppipullon lisäksi ketsuppia löytyy nyt keittiöni seinältä, keittiön kaapiston parista ovesta, jääkaapin ovesta, tiskipöydältä, pärstästäni ja hiuksistani.
Mutta ainakin se saamarin tarraläpykkä siitä pullon suulta lähti irti.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
burb sanoi:
Ketsuppipullon lisäksi ketsuppia löytyy nyt keittiöni seinältä, keittiön kaapiston parista ovesta, jääkaapin ovesta, tiskipöydältä, pärstästäni ja hiuksistani.
:D :D :D

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
burb sanoi:
Mulle kävi töissä vähän kai jotenkin saman lailla tossa reilu vuos sitten. Pullossa oli tippa pohjalla ja meitsi otti pohjasta kiinni ja heilautin sitä silleen edestä taakse ja kattelin kuinka seinät ja lattia oli ketsupissa. Parilla esimiehellä olis ollut naurussa pidättelemistä siinä vieressä - siis jos ne ylipäätään olis yritänyt. :eek:

Olga

hiljaisuus
Nukuttaa niin paljon, etten taida olla ihan tajuissani. :confused:
Pakko terästäytyä vielä tänään.

Lähdenpäs puolen tunnin aamukävelylle, niin josko se tästä. Ilman koiraa se jäisi tekemättä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
:D :D :D :D :D :D :D :D

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Joku uusi virus riehunut eilisillasta lähtien?
Pukkaa meiliin koko ajan sellasta meiliä jossa lähettäjänä on aina mukamas lockdowncorp.com ja subject alkaa aina Re: Gwd ja sitten liitteenä sopivasti nimetty exe tai com-päätteinen ohjelmanpätkä. Oikea alkuperä näyttää olevan useimmiten jokin avoin proxy, joten tuntuu että ainakin osa saattas olla jopa ihan manuaalisesti lähetettyjä spämmerityyliin....sekin viittaa ihan uuteen tapaukseen eikä uuteen varianttiin vanhasta.
Ei ainakaan virustutkat tunnu vielä moista tuntevan ja tota tulee huomattavan paljon moneen muuhun viimeaikaiseen virukseen verrattuna.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Vakiona löytyy myös kyykkypyöräilijöitä kohdattaessa oma 'morjenstus-positio'.

Viimeksi muokattu: