Ambomaan Mambo
Well-known member
Millään jäljelläolevalla tallipaikalla ei oo meikeläiselle enää mitään väliä kuka ne ottaa, pääasia on että Fisicolle löytyi viimeinkin paikka huipputallista :wink:
Onhan tätä odotettukin jo jokunen vuosi :thumbup:Ambomaan Mambo sanoi:Millään jäljelläolevalla tallipaikalla ei oo meikeläiselle enää mitään väliä kuka ne ottaa, pääasia on että Fisicolle löytyi viimeinkin paikka huipputallista :wink:
Niinpä. Alonso voi olla italialaiselle liian kova pala. Ensi vuosi on luultavasti Alonson viimeinen Renaultilla, joten tuskin Briatore paljoa antaa sijoituksensa (Alonson) arvon laskea.patriot sanoi:Ettei Fisi vaan haukannut paskaa! Ranskalaista sellaista!![]()
Itse taas uskon/toivon että Fisichella laittaa Alonson todella ahtaalle. Sitten Alonso huomaa että tässähän täytyy ajaa oikeesti hyvin, mikä tietää loistavaa menestystä Renaultille.belated sanoi:Niinpä. Alonso voi olla italialaiselle liian kova pala. Ensi vuosi on luultavasti Alonson viimeinen Renaultilla, joten tuskin Briatore paljoa antaa sijoituksensa (Alonson) arvon laskea.
Olis kyllä hienoa nähdä Paffet F1:n ratissa. Tänään taas todella vakuuttava voitto DTM:ssä.Trone sanoi:Ensi kauden kuljettajat voisivat olla (samassa myös veikkaukseni tallien ensi vuoden numeroista):
Sauber - Ferrari
12. G. Paffet (Sauber haistaa jälleen kovan lupauksen?)
Onkohan tuo ihan sallittua, että sama mies ajaa kahta autoa?Originally posted by Ma
12 Anthony Davidson GBR Sauber Petronas M
15 Anthony Davidson GBR Jaguar Cosworth M
Ei päässyt. Yritti 1981 ja 1983, muistaakseni yhteensä kolme kertaa. Karsiutui kuitenkin joka kerta.pmv sanoi:Jacques Villeneuveja on f1:ssä ajanut kaksi. Mestari-Jacquesin isän veli oli kanssa Jacques ja hän sompaili pari kertaa f1:llä, en muista pääsiko kisaan asti.
siinä meni sitten se veikkaus pieleenTerho sanoi:Mä veikkaan että Cuti saa Williamsin jo. paikan:
Jep, nyt on mennyt järjestään niin monta veikkausta pieleen, ettei kannata veikata enää mitään ensi kaudesta.FO110K sanoi:siinä meni sitten se veikkaus pieleen
(itse sentään veikkasin Häkää)
Edit: hauska huomata että kukaan ei ole arvannut Buttonin siirtoa, jotkut ovat epäilleet Saton jatkamista.... kerrankin meidät yllätettiin![]()