14.2
Heti aamusta sama hiihtolenkki kuin eilen, aika parani neljä minuuttia!! Pitoa puuttuu edelleenkin, enkä perhana kestä kenenkään kyydissä. Jopa sellanen iäkkään oloinen nainen lykki musta ohi vaikka kuinka koitin laittaa hanttiin. Tämä tosin tapahtui siinä tilanteessa, kun mulle iski täysi stoppi, ei meinannut millään jaksaa jatkaa. Sen siitä saa kun koittaa kestää ohittaneen papparaisen hiihtovauhdissa mukana. Tuollaista täydellistä ja varsinkaan yhtäkkistä uupumista en muista ikinä aikaisemmin käyneen. Mutta jotain positiivistä sentäs, ohitin jopa yhden hiihtäjän, ylämäessä spurttasin ohitte haarakäynnillä
: En ole siis imatran huonoin hiihtäjä juhuu \o/
Elikkä pidon puute vielä vaivaa, ja siitä johtunee, että mulla on yläkroppa tosi kovilla hiihtäessä. Jaloissa ei tunnu olleskaa mutta ojentajat ja olkapäät huutaa kostoa. Pitää se varmaan voiteisiin sortua, ei tässä muuten ole mitään järkeä. Kiva kuitenkin huomata, että joka kerta on tullut vähän vauhtia lisää. Alamäissä oon ihan kunkku :thumbup:
Ei sitä tiedä, että jos tässä innostuu, niin oon enskesänä Jakkeuksen seurana Finlandiassa, tosin maalissa kakstuntia myöhemmin, mutta ei haittaa!
Samantien sitten puntille nostelees olkapää- ja haukkarirautaa. Oli kyllä aika nuutunut olo - ja tämä kaikki jo ennen puoltapäivää!
Saldo 2007:
Juoksua 149,5 km, n. 14h01min
Punttisali 28 h 25 min
Sulkapallo 1 h 15 min
Lumihankisauvajuoksu 35 min
Hiihto 18 km, 2h07 min
DaSilva sanoi:
Älä ihmeessä tee jos kerran sattuu, kipuhan ei ole tarkoitus.
Eikös rinnallevetokin tunnu selässä? Mave ja kyykky samalle viikolle voi olla jo liikaa, toi vielä niin varmasti rasittuu..Kannattaa kokeilla vaihdella liikkeitä.
On aina kiva kuulla itsestäänselvyyksiä. :thumbup: Hyvin onnistuu maastaveto ja kyykky samalla viikolla, täytyy olla vain tarkempi selän kanssa eikä päästää sitä virheasentoihin. Jeps, rinnalleveto tuntuu selässä, mutta painot on niin paljon pienempiä, että ei haittaa. Työnnön ylävaiheessa mulla on enemmän ongelmia selän kanssa, siinähän sen viime vuonna särinkin. Ohjelman kokonaan uusiminen on ollut jonkun aikaa mielessä, jospa sitä saisi ensiviikoksi aikaiseksi muutoksen.
Treenailetkos DaSilva aktiivisesti tai vaikkava vähemmän aktiivisesti? Jos treenailet, niin eikun vain raportoimaan!