Treeniä 2007

Knoukka

Well-known member
hurjapäätön sanoi:
Voi jiisus mitä hightekkiä:eek!: :eek!: :yuck: Eikö porukat oo ikinä kattonu Rocky elokuvia?:D
Alko kyllä naurattaan itteäkin kun sillä silmällä kattelin! :D :D :D

Ja rokit on katottuna, viimestä myöden. Eikä se haitekki tuolla mettässä auta eikä vaikuta, se on vaan tätä jälkipeliä ja pientä motivaattoria itselle ja muille! Ja on nää teekutoset ja muut ainakin mut muutaman kerran ylikunnolta pelastaneet... tai opettaneet kuuntelemaan pikkasen paremmin omaa tilaa.

Archie

Well-known member
Sählyä tänään tunti + hankin salille kortin puoleksi vuodeksi. Kahden vuoden taon jälkeen alkaa taas raudan pumppaus. Uho on toistaiseksi kova.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
KnowHow sanoi:
Mitkä alamäet? :D Ja mää lykin alamäet aina tasatyöntöä... jos ehdin. :eek:
Aa okei.. siellä ei vissiin sit kunnon mäkiä oo.. :D

Tarkoitin tietty sellaisia normimäkiä, joissa saa lykkimättäkin yli 30km/h:n vauhdit jos on luistavat laudat jalassa. ;)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
hurjapäätön sanoi:
Voi jiisus mitä hightekkiä:eek!: :eek!: :yuck: Eikö porukat oo ikinä kattonu Rocky elokuvia?:D
Suoraan kysymykseen suora vastaus: En ole katsonut Rocky tai Rambo elokuvia, koska ne ovat aika ylitsepursuavia jenkkihapatuksia sekä suoraan sanoen helevetin lapsellisia.:eek: :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On poijjaat nivuset niin kipeet ja kireet että vois soittaa viulua niillä.:eek!: :rolleyes:

Tarttee vissiin vähän huilia tämä päivä.:eek: Tai enintään uida.:frank:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Mitkä alamäet? :D Ja mää lykin alamäet aina tasatyöntöä... jos ehdin. :eek:
Sun pitäis tulla tänne laskemaan mäkiä, niin nähtäis kaveri joka auraa täysillä ja samalla työntää vauhtia sauvoilla.:D

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
5.2.2007

Jostain ihmeestä sain voimia lähteä ladulle ja 6 kilometrin lenkin heitin ja voi että mutta oli ihanaa hiihtää. Poika ja vaimoke oli mukana, joten enempää en sitten hiihtänyt. Toisaalta hyvä, ni jäi hyvä maku tästäkin reissusta.

Jacques

Sijainti
Helsinki
5.2.
Vastoin ennakkosuunnitelmia, kävin sittenkin tekemässä hiihtotreenin tänään, koska pariksi seuraavaksi päiväksi on luvattu paukkupakkasia. Vedin 3,2km lenkin neljään kertaan. Eka kierros meni 13km/h keskinopeudella ja loput 11km/h. Selässä tuntui ilkeää pistoa alussa enemmän ja loppua kohden alkoi helpottaa. Huippunopeus yllätti sillä tänään pito oli hyvä, mutta monet meni loivassa alamäessä ohi. Silti 36km/h huiput "stadionin laskussa" tallentui. Sanoin jo ennen pidempää laskua takanani peesanneelle että "mulla on huono luisto", johon kaveri vastasi, että mene vaan.. En mä sinänsä valehdellut, koska vuorohiihdossa ei suksi tuntunut oikein liukuvan kunnolla. Mutta ilmeisesti muna-asentoni alkaa olla sen verran hyvin hiottu että mäestä tullaan alas huonommallakin luistolla kovaa. :rolleyes:

Nyt pari päivää lepoa ja palautusta.. Huomenna vois tosin käydä uimassa.

Saldo 2007:
Hiihto: 114,9km (10h59min) (vapaa 11,6km; perinteinen 103,3km)
Pyöräily: 50km (3h10min)
Juoksu: 6,8km (45min)
Sauvajuoksu: 13,6km (1h30min)
Sauvakävely: 12,8km (1h45min)
Voimapyörä: 180 toistoa

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Aamulenkki koirien kanssa, kevyttä peekoota. Nyt tulipalopakkaset ja huomenna uunin lämmitystä ja pirtissä oleilua. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Mutta ilmeisesti muna-asentoni alkaa olla sen verran hyvin hiottu että mäestä tullaan alas huonommallakin luistolla kovaa. :rolleyes:
No kumpaan punttiin sä sen änkeet ennen alamäkiä?:doubtful: Vai riittääkö pelit edes punttiin asti?:rolleyes:

Knoukka

Well-known member
Punttia tänään: olkapäät ja jalat tein. Varsinkin jalat onnistui hyvin, se Technogymin prässi on pirun hyvä kapistus. Samoin reisikoukistaja. :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
6.2. Uintia 1,5 km. Tein sen vedoilla joissa ensin 200 vaparia ja sitten 50 rinulia rauhallisesti pitkiä vetoja. Viimeisen vedon tein 'lisäkiveksillä' elikkä niillä pollareilla/pullareilla, tuolla haarukassa.:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Baitövei, sain verikokeen tulokset.
Sokerit 5,4
kolesteroli 4,4 joista 1,5 hdl
kreatiinit 88
hemohessi 149.

Ihan ok arvot mulle!:thumbup:

Knoukka

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Viimeisen vedon tein 'lisäkiveksillä' elikkä niillä pollareilla/pullareilla, tuolla haarukassa.:ahem:
Onko ne uimahallin mallia vai puhaltaako Belmondo (tai uimahallin talonmies) vaan pilin päästä sun pussit ilmaa täyteen?

Jacques

Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Baitövei, sain verikokeen tulokset.
Sokerit 5,4
kolesteroli 4,4 joista 1,5 hdl
kreatiinit 88
hemohessi 149.

Ihan ok arvot mulle!:thumbup:
Mulla oli pari viikkoa sitten otetuissa verikokeissa seuraavanlaiset tulokset:
Sokerit: 5,2
Kolesteroli: 3,9 joista 1,30 HDL
Kreatiinit: 76
Myllylät: 159

Erityisesti kolesteroliin olen tyytyväinen. Myös sokerit on nyt hyvällä mallilla, koska muutama vuosi takaperin sokeri-arvot oli aika lähellä kuutta.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kohta pyöräilemään 4km päähän ja takas -27,5c pakkasessa. Onko tuo hemohes/myllylä hemoglobiini? Jos, niin mulla on enämpi kuin teillä sporttivarteilla.

Jacques

Sijainti
Helsinki
kouvotsvoni sanoi:
Kohta pyöräilemään 4km päähän ja takas -27,5c pakkasessa. Onko tuo hemohes/myllylä hemoglobiini? Jos, niin mulla on enämpi kuin teillä sporttivarteilla.
sepä se