hurjapäätön
formulat kulkee kovaa
Voi jiisus mitä hightekkiä:eek!: :eek!: :yuck: Eikö porukat oo ikinä kattonu Rocky elokuvia?
Alko kyllä naurattaan itteäkin kun sillä silmällä kattelin!hurjapäätön sanoi:Voi jiisus mitä hightekkiä:eek!: :eek!: :yuck: Eikö porukat oo ikinä kattonu Rocky elokuvia?
Aa okei.. siellä ei vissiin sit kunnon mäkiä oo..KnowHow sanoi:Mitkä alamäet? Ja mää lykin alamäet aina tasatyöntöä... jos ehdin.
Suoraan kysymykseen suora vastaus: En ole katsonut Rocky tai Rambo elokuvia, koska ne ovat aika ylitsepursuavia jenkkihapatuksia sekä suoraan sanoen helevetin lapsellisia. :ahem:hurjapäätön sanoi:Voi jiisus mitä hightekkiä:eek!: :eek!: :yuck: Eikö porukat oo ikinä kattonu Rocky elokuvia?
Sun pitäis tulla tänne laskemaan mäkiä, niin nähtäis kaveri joka auraa täysillä ja samalla työntää vauhtia sauvoilla.KnowHow sanoi:Mitkä alamäet? Ja mää lykin alamäet aina tasatyöntöä... jos ehdin.
Moe Szyslak sanoi:Sun pitäis tulla tänne laskemaan mäkiä, niin nähtäis kaveri joka auraa täysillä ja samalla työntää vauhtia sauvoilla.
No kumpaan punttiin sä sen änkeet ennen alamäkiä?:doubtful: Vai riittääkö pelit edes punttiin asti?Jacques sanoi:Mutta ilmeisesti muna-asentoni alkaa olla sen verran hyvin hiottu että mäestä tullaan alas huonommallakin luistolla kovaa.
Onko ne uimahallin mallia vai puhaltaako Belmondo (tai uimahallin talonmies) vaan pilin päästä sun pussit ilmaa täyteen?Moe Szyslak sanoi:Viimeisen vedon tein 'lisäkiveksillä' elikkä niillä pollareilla/pullareilla, tuolla haarukassa.:ahem:
veikkaan talonmiestäKnowHow sanoi:Onko ne uimahallin mallia vai puhaltaako Belmondo (tai uimahallin talonmies) vaan pilin päästä sun pussit ilmaa täyteen?
Mulla oli pari viikkoa sitten otetuissa verikokeissa seuraavanlaiset tulokset:Moe Szyslak sanoi:Baitövei, sain verikokeen tulokset.
Sokerit 5,4
kolesteroli 4,4 joista 1,5 hdl
kreatiinit 88
hemohessi 149.
Ihan ok arvot mulle!:thumbup:
sepä sekouvotsvoni sanoi:Kohta pyöräilemään 4km päähän ja takas -27,5c pakkasessa. Onko tuo hemohes/myllylä hemoglobiini? Jos, niin mulla on enämpi kuin teillä sporttivarteilla.