Kävin keväällä näyttämässä polvea lääkärille (intin piikkiin) ja lekuri tiesi kertoa, että liukkaalla juokseminen aiheuttaa helposti pahojakin rasitusvammoja kun askelta joutuu jatkuvasti varomaan. En nyt ihan varmasti muista, mutta muistaakseni askellus muuttuu helposti liian sisäsyrjä/kantapää painotteiseksi (jää se oikeaoppinen kierto pois), joka taas pahimmillaan jää "päälle" sitten kun pito on taas hyvä.Juhis sanoi:Ensiviikolla taidan kyllä käydä näyttämässä lääkärille polvea, jos vaikka sieltä löytyisi jotain korjattavissa olevaa ongelmaa. Ja sitten käyn kyllä kyselemässä Imatran kylpylältä spinningtunteja, sen polvi saattaa ehkä kestää paremmin kuin liukkaalla ja lumessa juoksentelun!
Kiitti samoin! Kyllä nämä polvenalueen vaivat on kaikista pahimpia, ei kykene kunnolla treenaamaan ollenkaan.JNF sanoi:Paranemisia Juhiksellekin!
Juoksee vaan.Tblair sanoi:Jaahas.
Nyt tarvitaan kannustusta. Rekisteroidyin Edinburghin maratonille. Kesakuun toisella viikolla. Tammikuussa alkaa armoton treenaus. Vinkkeja otetaan vastaan.
Näin alkuun on hyvä muistaa, ettei keskeytys ole mikään häpeä. Itse vetäisin ekat pari kilsaa täysillä, jonka jälkeen keskeyttäisin luokkaantumiseen vedoten. Tämä on sellainen laji joka ei ole mielestäni 'täysipäisille'.Tblair sanoi:Jaahas.
Nyt tarvitaan kannustusta. Rekisteroidyin Edinburghin maratonille. Kesakuun toisella viikolla. Tammikuussa alkaa armoton treenaus. Vinkkeja otetaan vastaan.
Nimenomaan. Ja sit voi sanoo että "olin kahen ja puolen tunnin vauhdissa mutta sitte iski kramppi".Zetor sanoi:Näin alkuun on hyvä muistaa, ettei keskeytys ole mikään häpeä. Itse vetäisin ekat pari kilsaa täysillä, jonka jälkeen keskeyttäisin luokkaantumiseen vedoten. Tämä on sellainen laji joka ei ole mielestäni 'täysipäisille'.