En tiedä Zaikomista, mutta mä otan ainakin ton vinkin vastaan.. Saman ongelman kanssa paininut..Vaikka mun neuvot eivät ole koskaan sulle kelvanneet, niin näillä pysyy sormet lämpimänä. Itselläkin on herkästi jäätyvät sormet.
BD:n ne lämpimimmät.![]()
En tiedä Zaikomista, mutta mä otan ainakin ton vinkin vastaan.. Saman ongelman kanssa paininut..Vaikka mun neuvot eivät ole koskaan sulle kelvanneet, niin näillä pysyy sormet lämpimänä. Itselläkin on herkästi jäätyvät sormet.
BD:n ne lämpimimmät.![]()
Lämpimien hanskojen vinkit todellakin kelpaa, tuhlasin edellisviikolla yli kolmekymppiä paksuihin tumppuihin, jotkut Hestra-merkkiset budjettisportista, mitkä ei sitten ulkona olleetkaan lämpimämmät kuin Honkkarin vastaavat.Vaikka mun neuvot eivät ole koskaan sulle kelvanneet, niin näillä pysyy sormet lämpimänä. Itselläkin on herkästi jäätyvät sormet.
Joo ei ihan.Elokuussa onkin sitten kunnossa Nokialla ja täysmatkan tri-kisa!?!:ahem:
(Tsemppiä treeneihin muutenkin)![]()
Pääsisi verestelemään muistoja sinne...90km pertsalla. Lähtö klo7. Niinisalon varuskunnasta. Ajattelin mennä, ilman tavotteita. Taino maaliin olis kiva päästä.
Finlandiaan on tähtäin!Näillä näkymin osallistun Finlandiaan molemmille matkoille (p50 + v50), ja luultavasti ne jääkin ainoiksi hiihtotapahtumiksi..
Tosin melko todennäköisesti osallistun myös Hyvinkään hiihtoon (40km) helmikuun alussa.
Edit: Olikos Finlandiaan nyt tulossa muita foorumisteja? Pyryf? Saadaanko joukkue kokoon (min 4)?
Onko koko joukkueen pakko vetää sama matka?Edit: Olikos Finlandiaan nyt tulossa muita foorumisteja? Pyryf? Saadaanko joukkue kokoon (min 4)?
Joo, mutta tietty jos ei saada joukkuetta kokoon, niin ei se mitään, voimme silti näyttää hitaalta. :thumbup:Onko koko joukkueen pakko vetää sama matka?
hienoa! Pertsa?Finlandiaan on tähtäin!![]()
Edit:Hölkkä 1202km
Pyöräily 860km
Hiihto 187km+111km
Kävelyä 244km
Rullaluistelua 18km
Uinti 26.3km
Soutua 1.5km
Kuntosali 75min
Vesijuoksu 6h15m
Voimistelu 1h
Eiku Moe!:thumbfh:hienoa! Pertsa?
Kyllä minä nyt päivän pohdittuani joudun valitettavasti passaamaan tämän, vaikka jo aiemmin lupauduin ja treenitavoitteeksikin tämän jo ehdin asettamaan. On viimeaikoina kunto mennyt niin pahasti alamäkeen, että vähintään 500€ panostus ladun varteen oksentamisesta ja mahdollisesta pyörtymisestä ei ole kovinkaan houkuttava vaihtoehto. (500€ siis osallistumisesta + matkoista + uusista hiihtimistä [100€ suksipaketilla en edes harkitsisi sinne lähtemistä]).edit: jos myös Pyryf osallistuu pertsan 50:lle, niin saadaan varmaan joukkue kokoon, koska muistin juuri, että lfb:kin on osallistumassa siihen.