Sinäputki
Troll
Hiihtoa 10 km. Jacquesille :thumbup:
Kiitos! Tsemppiä myös sulle ja Zaikomille tulevan viikonlopun Pirkka-urakkaan!Jacqille peukut hienoista hiihtosuorituksista. Hienosti jaksoit vetää molemmat päivät.
Kiitos ja loistavan hyvin meni tuo toinenkin sinulta. Kärjessä näytti olleen aika tiukat sekuntitaistot molempina päivinä.Kiitos! Tsemppiä myös sulle ja Zaikomille tulevan viikonlopun Pirkka-urakkaan!
Kyllä vain. Mun ja Mossen yhteinen tuttu Teemu Lemmettylä oli hienosti neljäs ja loppukirissä mukana. Hyvä veto triathlonistilta. :thumbup:Kiitos ja hyvin meni tuo toinenkin sinulta. Kärjessä näytti olleen aika tiukat sekuntitaistot molempina päivinä.
Ootko kallesportissa käynyt? Siellä on kuitenkin suhteellisen hyvät varastot ja veikkaisin, että ainakin kisasuksia saattaisi hyllystä löytyä. Tietty eriasia löytyykö itselle sopivaa suksea.Viikonlopuksi on luvassa hikistä keliä forecan mukaan, melkein olisin toivonut -12 pakkasta, mutta kevättalveahan kohti nyt jo viedään, ei sentään vesisadetta lupaile vielä sunnuntaille. Kävin kattelemassa suksia kaupassa, mutta myyjä kertoili että jyväskylän eteläpuolelta turha etsiä. Uudet perinteisen sauvat ostin kuitenkin, vähän kevyemmät ja jäykemmät ja paremmilla hihnoilla. Vanhoissa oli myös ollut suojakelillä paakkuuntumisongelmaa ison kupin vuoksi.
Toihan on loistava keli. Yöt kun on pakksella ja päivät vähän plussalla niin tulee kovat pohjat laduille ja jäiset :ahem: Sitten vaan kun sunnuntaina pysys kelit koko ajan pakkasen puolella.Viikonlopuksi on luvassa hikistä keliä forecan mukaan, melkein olisin toivonut -12 pakkasta, mutta kevättalveahan kohti nyt jo viedään, ei sentään vesisadetta lupaile vielä sunnuntaille.
Eiköhän ne tuossa päivällä auringonpaisteessa viimeistään pehmene lukemattomien hiihtäjien alla? Tarkkaa mitä pistää takin alle, vaikka sitten aamulla olis vähän vilponen. Ajattelin yrittää suksien kunnostusta itse. Vähän harjailua ja uutta parafiinia pohjaa. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa.Toihan on loistava keli. Yöt kun on pakksella ja päivät vähän plussalla niin tulee kovat pohjat laduille ja jäiset :ahem: Sitten vaan kun sunnuntaina pysys kelit koko ajan pakkasen puolella.
Niinno kaikkihan tietenkin riippuu millaiset pohjat siellä on. Käsittääkseni kuitenkin varsin hyvät vrt. Finlandia. Sunnuntaina kelin pitäisi olla kuitenki selvästi pakkasen puolella koko päivän joten loistava keli tiedossa.Eiköhän ne tuossa päivällä auringonpaisteessa viimeistään pehmene lukemattomien hiihtäjien alla? Tarkkaa mitä pistää takin alle, vaikka sitten aamulla olis vähän vilponen. Ajattelin yrittää suksien kunnostusta itse. Vähän harjailua ja uutta parafiinia pohjaa. Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa.
Sinä ne olosuhteet varmaan paremmin tunnet joten en väitä vastaan. Sinänsä ihan sama mikä keli, toivottavasti ladut kestää.Niinno kaikkihan tietenkin riippuu millaiset pohjat siellä on. Käsittääkseni kuitenkin varsin hyvät vrt. Finlandia. Sunnuntaina kelin pitäisi olla kuitenki selvästi pakkasen puolella koko päivän joten loistava keli tiedossa.
Kyllä mä tiedän ton vutiksen!:ahem:Tällä foorumilla ei taideta tuntea muita urheilumuotoja kuin hiihto?