Vitutti niin paljon etten voinut vastustaa kiusausta olla tönäisemättäMitäs tässä sitten tapahtuu? http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DraroIsv83Q#t=493s
Vitutti niin paljon etten voinut vastustaa kiusausta olla tönäisemättäMitäs tässä sitten tapahtuu? http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DraroIsv83Q#t=493s
Rattimies tuo edellä ajava, kun ei ole moksiskaan tilanteesta. :ahem:Mitäs tässä sitten tapahtuu? http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DraroIsv83Q#t=493s
Taktisesti sun olis kannattanut laskea PeePee ohi heti alussa, jolloin olisitte voineet molemmat päästä 4strokesta ohi. Nyt kun nahistelitte keskenänne niin 4stroke pääsi karkuun. Olisi pitänyt tätä taktista puolta hieroa vähän enemmän ennen starttia.No ei vaineskaan. Suorituksenihan oli ihan lupaava. KiC on ollut aina minulle sarjan hankalin kisa. Nyt olin niukasti tiimin nopein aika aika-ajoissa ja ja B-finaalissakin nopein kierrokseni jäi vain kymmenyksen päähän tiimikaveristani sekä kierrokseni oli nopeampi kuin 4stroken nopein.
Kymmenyksen eron PeePee:hen painotasattuna hyväksyn vallan mainiosti tällä radalla. Tosin kakkospaikka olisi vähintään pitänyt pystyä pitämään, ja vauhdillisesti olisin voinut haastaa 4stroken voitosta. Ongelmaksi jäi suoritukseni epätasaisuus. Ajoin melkein jokaisella kierroksella erilaisia ajolinjoja, kun en tosiaan tiedä, miten radalla täytyy ajaa. En myöskään huomannut että uudet autot olisivat entisiä helpompia ajaa. Yhtä hankalia mielestäni olivat kuin edellisetkin.
Eikun eteenpäin vaan, sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki. Lahdessa mennään koko tiimi ihan eri vauhtia. Ainakin arvotaan meidän tiimille nopeimmat autot, kuten Lavinnossakin on suunnitteilla tehdä.
P107:n eteen täytyy asettaa Dw12 sarjan veturi. On muuten luokattoman hidas Lahden oikoradalla varmasti se......Lahdessa mennään koko tiimi ihan eri vauhtia. Ainakin arvotaan meidän tiimille nopeimmat autot, kuten Lavinnossakin on suunnitteilla tehdä...
Tarkoitatko siis että laitatte FW08: olla-aasin meidän eteemme mutkittelemaan?P107:n eteen täytyy asettaa Dw12 sarjan veturi. On muuten luokattoman hidas Lahden oikoradalla varmasti se...
Tarkoitin veturia, en resiinaa...Tarkoitatko siis että laitatte FW08: olla-aasin meidän eteemme mutkittelemaan?
Tän sarjan perinteisiin on kyllä kuulunut, että jos jotain ruvetaan selvittämään, jää siitä paha mieli kaikille.
Jokohan näille hautajaisille olisi taputettu tarpeeksi. Katseet kohti tulevaa, opiksi otetaan jos tarvis ja niin poispäin.Saattanan fywffe, harvoin on oikeassa, mut silloin kun on, niin aivan väärässä paikkaa. Vähän niinkuin hautajaisissa taputtaisi.
Meinasin tätä jarnaa nyt lukiessa, että täytyykö mun nyt vaivautua postaamaan kypäräkamerakuvat, mutta PeePee hoiti homman puolestani. Lupa myönnetty!Totkelta kysymättä tein hahmokkeen kypäräkamerasta vähän pätkää tuosta startista.
Löytyy 5 min päästä seuraavasta osoitteesta, osalliset huudelkoot videon nähtyään mielipiteitä.
http://youtu.be/sIAGldTD0c4
Taisipa selvitä mistä tulee omalla kohdalla suurin ero kärkeen KiC:issä.Nyt vähän paljon tylsempi kuva kun takav***nkameraeiniei...
http://www.youtube.com/watch?v=GHXPHuxsos4
kiitos ja anteeksi.
Itse taas saan toimimaan yleensä muita tiukemman linjan. Nää on metkoja juttuja.Taisipa selvitä mistä tulee omalla kohdalla suurin ero kärkeen KiC:issä.
Loivempaa linjaa vielä ja kaasulle aiemmin.
Totta kyllä tuokin, että kaikki eivät osaa ajaa samalla tyylillä yhtä kovaa.Itse taas saan toimimaan yleensä muita tiukemman linjan. Nää on metkoja juttuja.
:wink: Noh joo Andynkin ajolinjat näyttää ihan hyviltä, mutta PeePee (kypärävideonsa perusteella) pääsee mutkista selvästi paremmin ulos.Tuntui kyllä jo kesken geimienkin, että voisihan tuolta radalta kiihdyttää aiemminkin pois.
Mulla on aina ollut ajolinjoissa selkeenä ideana slow in - fast out, lähinnä myös tämän painotasoituksen takia, jossa en normaalistikaan pääse mutkasta samaa vauhtia ulos kuin kevyemmät kaverit.:wink: Noh joo Andynkin ajolinjat näyttää ihan hyviltä, mutta PeePee (kypärävideonsa perusteella) pääsee mutkista selvästi paremmin ulos.
Kyllä mäkin tuohon pyrin, mutta käytännön toteutus jää yleensä tasolle "slow in - slow out".. Joissain tapauksissa myös "slow in - fast crash" tai "fast in - &%¤#"!%/"Mulla on aina ollut ajolinjoissa selkeenä ideana slow in - fast out
Mun oli pakko tilaneesta riippuen joko sitoa autoa tai sitten kääntää jarrulla jotta saan keulan siihen suuntaan mihin on tarkoitus. Sellaiseen turhaan hössöttämiseen jotta en missaisi apexeja kauheasti, meni sitten sen verran aikaa etteivät ulostulot olleet parhaat mahdolliset. Jotenkin nuo KiC:n autot eivät nämä uudetkaan vielä sovi ajotyylilleni. Mitä olen omia ajovideoitani katsellut, niin minulla on tapana jotenkin tunnustella radan pitoa kuten Räikkönen tai Schumacher, liikuttelemalla rattia edestakaisin mutkassa. Sodit eivät sellaista tuntumaa tarjoa, joten ajo menee mulla sähläämiseksi. Meidän oma RossoKorsa taas on toinen ääripää ajotuntumassa, ja se onkin ihan unelma ajella imo.Mulla on aina ollut ajolinjoissa selkeenä ideana slow in - fast out, lähinnä myös tämän painotasoituksen takia, jossa en normaalistikaan pääse mutkasta samaa vauhtia ulos kuin kevyemmät kaverit.
Andyn ajossa huomasin, että ainakin KiCissä ihmeen paljon jarruvalot vilkkui. Monessa sellaisessakin paikassa, missä itse en jarruun koskenut. Toki autosta voi olla paljon kiinni.
Höpsis. Tuolla ajotavalla sä vain kulutat superperhmeät renkaat rakoille kolmen kierroksen sisään lailla Hamiltonin.Mitä olen omia ajovideoitani katsellut, niin minulla on tapana jotenkin tunnustella radan pitoa kuten Räikkönen tai Schumacher, liikuttelemalla rattia edestakaisin mutkassa. Sodit eivät sellaista tuntumaa tarjoa, joten ajo menee mulla sähläämiseksi. Meidän oma RossoKorsa taas on toinen ääripää ajotuntumassa, ja se onkin ihan unelma ajella imo.