Silti sulla on vahva näkemys asiasta. Voi hyvää päivää!
No säkö muka tiedät takana ollessa paremmin milloin se tarkalleen alkoi kääntään vastaan?
Ennakkotapauksena tuo ei päde tulevaisuutta varten millään tavalla, koska tässä mut todettiin syyttömäksi.
Pätee ihan varmasti. Edessä menevän takapuskuriin jos osuu niin silloin voidaan osottaa ettei näistä ole aiemminkaan syyllisiä oltu.
En mielestäni tehnyt arviointi mokaa. Mulla ei ollut mahdollisuutta arvioida mitenkään. Täysin perusteetonta väittää tuota mokaksi.
Taas kerran, puhuin yleisesti kun kyse oli siitä pitääkö päässään osata laskea asioita.
Eli yleisesti ottaen ei tarvi osata koska arviointimokat tulee niin nopeesti tilanteissa vastaan.
Kuten monesti olen todennut niin videokuva kertoo hyvin sen, että bmw alkaa kääntämään vasemmalle vasta kun osuma on tapahtunut ja hän on menossa kohti rengasvallia. Jos hän olisi korjannut vasemmalle heti kun tunsi mun auton osittain rinnallaan, niin mitään ei olisi tapahtunut.
Eikös nuo tummennetut kohdat ole sama asia?
Eikös BMW heti reagoikin siihen osumaan? Ajoin takaa sitä että videolta ei näy tarkkaan kuinka raju se eka korjausliike on.
edit. Eli jatkossa, tuleeko edessä menevän antaa takaa rinnalle tulevalle tilaa HETI kun puskuri alkaa olla takarenkaan kohdalla?
Jos, niin millä tuon voi varmistaa, ainakaan itsellä ei (kuten todettua) näkökenttä ulotu kovinkaan taakse automaattisesti
(ts. pitääkö alkaa vilkuileen taakseen enempi kun ajaa jonkun edellä)