PeePee
Team 107
Täällä on muuten jonkun verran sekalaista videomateriaalia ajoista, mihinkähän sitä vois tuupata?
Sinne mihin ne muutkin kotivideot? JayR:lle?Täällä on muuten jonkun verran sekalaista videomateriaalia ajoista, mihinkähän sitä vois tuupata?
eipähän pääse kukaan sanomaan että tunnistais tuosta kuvasta
:ahem: :ahem:eipähän pääse kukaan sanomaan että tunnistais tuosta kuvasta
Hmm mutu että mulla oli samoja vahvuuksia/heikkouksia omassa #20ssäni. Kerran 4stroke mielestäni ekan ohituskieltomutkan (radan hitain kohta) ulostulossa hyvin tähtäimessä ja sain hyvän ulostulon luukussa liki kiinni samalla vauhdilla mutta eroa tuli taas liikaa ennen seuraavaa oikeaa. Ja Nastyn rinnalletulo yllätti. Ja koska yllätti, en varmaan itsekään sen kummempaa mokailua mutkassa harrastanut... Pääsuoravauhti (ainoa kohta jossa huiput pääsee oikeuksiinsa) #20llä oli varmaan kondiksessa. Mutta todella mielenkiintoista kypäräkamerakuvaa NB:ltä odotettavissa (jos oli toiminnassa)Tavoiteena ei voinut olla muuta kuin voitto. Toiveissa oli vain auto millä kukaan ei ainakaan heittämällä tulisi suorilla ohi. Kyselin tuosta #30 ajaneilla niin veti kuulemma huonosti hitaista mutkista mutta nopeista lähti tosi hyvin. Jokatapauksessa yllättävän hyvä auto oli. Mitä hävisin hitaissa mutkissa toisaalta voitin esim. ekassa ja tokavikassa mutkassa.
Joo itsekin odotan kovasti Nastyn videota. En yhtään ihmettele, #31 (4strokella kisassa ja mulla aika-ajossa) oli selkeästi parempi hitaista mutkista kun esim. mun kisa-auto, toisaalta mun kisa-autolla pystyi muualla hyökkäämään mutkiin paremmin. Siksi olikin osaksi mielenkiintoinen kisa kun mulla ja Wopella eri vahvuudet autoissa.Hmm mutu että mulla oli samoja vahvuuksia/heikkouksia omassa #20ssäni. Kerran 4stroke mielestäni ekan ohituskieltomutkan (radan hitain kohta) ulostulossa hyvin tähtäimessä ja sain hyvän ulostulon luukussa liki kiinni samalla vauhdilla mutta eroa tuli taas liikaa ennen seuraavaa oikeaa. Ja Nastyn rinnalletulo yllätti. Ja koska yllätti, en varmaan itsekään sen kummempaa mokailua mutkassa harrastanut... Pääsuoravauhti (ainoa kohta jossa huiput pääsee oikeuksiinsa) #20llä oli varmaan kondiksessa. Mutta todella mielenkiintoista kypäräkamerakuvaa NB:ltä odotettavissa (jos oli toiminnassa)
Nooh, heti lämppäkierroksella olen tuntevinani että tehokkaampi kuin aika-ajoautoni.
Itseasiassa Nastyllähän oli sama #37 kuin aika-ajossa. Tais vain olla renkaat muitten finaalien jäljiltä huonommassa kunnossa kuin aika-ajossa...Jes, pieniä autoeroja mutta onneksi mikään ei ollut mopo. 4strokekaan ei saanut oikein yhtään ajaa rauhassa. Kaikilla 5llä olisi ollu oikein hyvällä kierroksella 47 ajat. Niin harvoin osuu noinkin tasaiset noin isolle kärkijoukolle. [fiilistely]Siinä piiskattiin menemään isoa kovaa[/fiilistely]. Jätkien kanssa letkassa . Kiva kuulla vielä WoPen kommentit autostaan, 47,7 ei tule mopolla.
Nasty sai selkeähkösti pari kymppää aika-ajoautoaan hitaamman. Ei paljoa mutta vasemman takakulman herkkyys lähteä alta sillä autolla oli selvä. Erilaisia ajaa mutta varmaan 2-3 kympän haarukassa nuo 5 autoa ainakin.
Kas juu. Hiukan liukkaammaksi sitten vain kävi. Vaatii hyvää tuntumaa ajaa ettei sladaa pahemmin...Itseasiassa Nastyllähän oli sama #37 kuin aika-ajossa. Tais vain olla renkaat muitten finaalien jäljiltä huonommassa kunnossa kuin aika-ajossa...
Hyvin siinä Nastyboy pysyikin perässä ennen leveäksi ajoa. Minä ja Wopekin jouduttiin välillä muuttamaan jarrutuspaikkoja ja ajolinjoja ym. kisatilanteen vuoksi mutta niin täysillä siinä mentiin että tuskin meidän ajat senkummin paremmat ois ollut vapaallakaan radalla.Kas juu. Hiukan liukkaammaksi sitten vain kävi. Vaatii hyvää tuntumaa ajaa ettei sladaa pahemmin...
Toki ei Nastykaan vapaasti päässyt ajamaan.
PeePee tuolla ylempänä ilmoitteli että videota saattais ollaJOS jollakin on jotain omaa matskua tai mitä tahansa ideaa pläjäykseen ihan koska vaan, niin sana on vapaa
Sulla on vielä melko iso johto vaikka kokonaispisteissä olenkin kärjessä. Jos nyt vähentäisi sen kaksi huonointa kisaa top 3:lta niin tällä hetkellä olisi näin:
ja pystyin hyödyntämään HELVETIN tärkeän tilanteen pisteidenkin kannalta,