Tupakoimattomuus

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Huomenna tai viimeistään ylihuomenna täytyy hakea toinen paketillinen inhalaattoreita, eli niihin on nyt tämän lakon aikana mennyt vajaat 20 euroa. Ei paha hinta lainkaan.
Paljonko olisi rahaa mennyt suitsukkeisiin? :doubtful:
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Jos oikeesti haluut polttaa niin polta! Turha yrittää lopettaa jos sitä ei halua. Ensin asenne ja sitten teot.
 

NeitiP

Well-known member
Liittynyt
19.11.2004
Viestit
698
Sijainti
Oulu-city
Jes! Olen päässyt pahimman yli. Nyt voin sanoa jo ettei tee mieli edes tupakkaa!! :thumbup: :ahem: :D
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Koko oluttestin aikana ei tehnyt kertaakaan mieli tupakkaa, ei tullut edes mieleen koko asia. Aamulla ei ollut minkäänlaista huonoa oloa, ei krapulaa, ei pahaa makua suussa, vaan hyvä ja virkeä olo heti aamusta alkaen.

Kyllä savuttomuus on upea juttu. :ahem:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Koko oluttestin aikana ei tehnyt kertaakaan mieli tupakkaa, ei tullut edes mieleen koko asia. Aamulla ei ollut minkäänlaista huonoa oloa, ei krapulaa, ei pahaa makua suussa, vaan hyvä ja virkeä olo heti aamusta alkaen.

Kyllä savuttomuus on upea juttu. :ahem:
Eikä unohdeta sitä hyvää tekosyytä makuaistin muutoksen myötä :thumbup:

mullahan moista ei ollut - siis tekosyytä, mitä nyt ne muovimukit vähän hämäsivät...
eikä krapulaa saati huonoa oloakaan
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Sam sanoi:
Eikä unohdeta sitä hyvää tekosyytä makuaistin muutoksen myötä :thumbup:

mullahan moista ei ollut - siis tekosyytä, mitä nyt ne muovimukit vähän hämäsivät...
eikä krapulaa saati huonoa oloakaan
,,, kun ykkönenkin tuntuu keppanalta. :D
 

Mikko_A

Työtön.
Liittynyt
13.8.2001
Viestit
6357
Just noi on ärsyttävempiä jotka tahalleen tietäen että on lakossa niiin tulevat tyrkyttämään tupakkia ja puhaltelevat naamalle savuja vittuillakseen.. Ei niinku voi käsittää että vois ihan matalalla profiililla imeä sitä tupakkia eikä vittuilleessaan tehdä siitä numeroa ko tietää että toisella on lakko päällä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ajattelin tulla kertomaan, ja sen nyt teenkin, että ei mulla vielä olekaan pahimmat tilat ohi, vaikka niin luulinkin.
Nelisen kuukautta oon nyt ollut polttamatta, ja mun on viimesen viikon aikana tehnyt melkein tauotta tupakkaa mieli.
Eikä se painon nousukaan siihen viiteen kiloon jäänyt, mihin luulin. Se nousu vaan taukos hetkeks, ja sitten kajahti taas viitisen kiloa lisää. Oon siis vuoden alusta lähtien lihonut kymmenisen kiloa. Jee jee. Onneks on paino kuitenkin vielä normaalipainon rajoissa, ja taitaa olla vielä muutama kilo varaa lihoakin, mut eihän tässä mitään järkeä ole, jos ei tää koskaan lopu.
 

NeitiP

Well-known member
Liittynyt
19.11.2004
Viestit
698
Sijainti
Oulu-city
Olin tänään työkaverin seurana tupakalla (siis en itse polttanut lain) ja ei kyllä tehnyt yhtään tiukkaa seistä siinä vierellä. Pahalle se tupakka kyllä haisee. Mä olen varmaan lemunut aivan kamalasti silloin kun itse poltin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Moe Szyslak sanoi:
Paljonko olisi rahaa mennyt suitsukkeisiin? :doubtful:
Kun nikotiinipurkat otetaan mukaan laskelmiin, niin nikotiinikorvaustuotteet maksaa (mulla) aika pyöreesti tuplaten sen mitä tupakka.
Eli paljon niiden hinnat on pudonneet. Silloin joskus kun näiden kanssa viimeks enemmän pelasin, sen lisäks että ne oli tehottomampia, ne oli paljon kalliimpia. Nikotiinikorvaushoidon hinta silloin mulle tuli maksamaan noin nelinkertaisesti tupakoinnin hinnan. Eli puoleen on tipahtanut hinta niistä ajoista.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
NeitiP sanoi:
Olin tänään työkaverin seurana tupakalla (siis en itse polttanut lain) ja ei kyllä tehnyt yhtään tiukkaa seistä siinä vierellä. Pahalle se tupakka kyllä haisee. Mä olen varmaan lemunut aivan kamalasti silloin kun itse poltin.

Mulla on edelleen ongelmana se, että ilmassa leijuva tupakansavu tuoksuu todella hyvältä. :eek: Tupakkihuoneen haju tietty on kamala, mutta niin se oli mun mielestä jo silloin kun itse poltin, mutta jos esim. ulkoilmassa joku polttaa ja siinä seisoo itse vieressä, niin se tuoksu on jotain taivaallista. :mad:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Tupakkihuoneen haju tietty on kamala, mutta niin se oli mun mielestä jo silloin kun itse poltin
Juu, kylmä tupakinsavu, joka on imeytynyt verhoihin ja seiniin... hyi helvetti :yuck:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Juu, kylmä tupakinsavu, joka on imeytynyt verhoihin ja seiniin... hyi helvetti :yuck:

Joo, ei sille hajulle oo oikeen vertaa kamaluudessaan, mitä tupakkiin tulee.
Noh, ehkäpä auto, jossa on kostee ilma, siellä istuu muutama tyyppi sisällä kaljottelemassa ja röökaamassa...sellasen oven kun menee avaamaan niin kyllä sellaset lemut pamahtaa vastaan että :yuck: :yuck:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Noh, ehkäpä auto, jossa on kostee ilma, siellä istuu muutama tyyppi sisällä kaljottelemassa ja röökaamassa...sellasen oven kun menee avaamaan niin kyllä sellaset lemut pamahtaa vastaan että :yuck: :yuck:
Niin ja jos siellä kaikenlisäks on vielä Noube sadehousuissa :eek!: :eek!: :eek!:
 
Ylös