Olga
.
Taas yksi tupakaton päivä takana. Hyvä te! :thumbup:
Paljonko olisi rahaa mennyt suitsukkeisiin? :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi:Huomenna tai viimeistään ylihuomenna täytyy hakea toinen paketillinen inhalaattoreita, eli niihin on nyt tämän lakon aikana mennyt vajaat 20 euroa. Ei paha hinta lainkaan.
Baaria?Juskanen sanoi:Eilen baarissa ENKÄ POLTTANUT :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Edes?NeitiP sanoi:Jes! Olen päässyt pahimman yli. Nyt voin sanoa jo ettei tee mieli edes tupakkaa!! :thumbup: :ahem:
Enkä makasiinejakaanAJ sanoi:Baaria?
Muista mun riippuvuuksista puhumattakaan :tongue:Olga sanoi:
Makasiininpolttolakko tekis kyllä hyvää tietyille tahoille.Juskanen sanoi:Enkä makasiinejakaan
Eikä unohdeta sitä hyvää tekosyytä makuaistin muutoksen myötä :thumbup:Micael sanoi:Koko oluttestin aikana ei tehnyt kertaakaan mieli tupakkaa, ei tullut edes mieleen koko asia. Aamulla ei ollut minkäänlaista huonoa oloa, ei krapulaa, ei pahaa makua suussa, vaan hyvä ja virkeä olo heti aamusta alkaen.
Kyllä savuttomuus on upea juttu. :ahem:
,,, kun ykkönenkin tuntuu keppanalta.Sam sanoi:Eikä unohdeta sitä hyvää tekosyytä makuaistin muutoksen myötä :thumbup:
mullahan moista ei ollut - siis tekosyytä, mitä nyt ne muovimukit vähän hämäsivät...
eikä krapulaa saati huonoa oloakaan
Kun nikotiinipurkat otetaan mukaan laskelmiin, niin nikotiinikorvaustuotteet maksaa (mulla) aika pyöreesti tuplaten sen mitä tupakka.Moe Szyslak sanoi:Paljonko olisi rahaa mennyt suitsukkeisiin? :doubtful:
NeitiP sanoi:Olin tänään työkaverin seurana tupakalla (siis en itse polttanut lain) ja ei kyllä tehnyt yhtään tiukkaa seistä siinä vierellä. Pahalle se tupakka kyllä haisee. Mä olen varmaan lemunut aivan kamalasti silloin kun itse poltin.
Juu, kylmä tupakinsavu, joka on imeytynyt verhoihin ja seiniin... hyi helvetti :yuck:Runar ja Kyllikki sanoi:Tupakkihuoneen haju tietty on kamala, mutta niin se oli mun mielestä jo silloin kun itse poltin
OoPee sanoi:Juu, kylmä tupakinsavu, joka on imeytynyt verhoihin ja seiniin... hyi helvetti :yuck:
Niin ja jos siellä kaikenlisäks on vielä Noube sadehousuissa :eek!: :eek!: :eek!:Runar ja Kyllikki sanoi:Noh, ehkäpä auto, jossa on kostee ilma, siellä istuu muutama tyyppi sisällä kaljottelemassa ja röökaamassa...sellasen oven kun menee avaamaan niin kyllä sellaset lemut pamahtaa vastaan että :yuck: :yuck: