Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Lähetin tekstarin takas. Minimöötte ois paikallaan sopivana hetkenä. Pitänee kattoa sopiva ilta, kun muu perhe pakenee maalle ...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
ml sanoi:
Lähetin tekstarin takas. Minimöötte ois paikallaan sopivana hetkenä. Pitänee kattoa sopiva ilta, kun muu perhe pakenee maalle ...
Jos on tänään tylsää, tule tänne:thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mutta nyt saunaan ja sitten lapset nukkumaan. Pakko ottaa iisisti, olen liian loppu muuhun.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Niijja Noubella :rolleyes:

Mukavenpaa ja alykkaampaa koiraa saa etsia. Sanoo naa nallekarhukoirien omistajat mita tahansa ;)
Omat koirathan on aina kaikkien parhaimpia ja älykkäimpiä rodusta, koosta ja ulkonäestä riippumatta ;)

Pätee kyllä moneen muuhunkin omaan juttuun.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Tänään aikaisemmin tuli todettua, että OoPee naukkailee keskellä työpäivää, että uskaltaa aloittaa työpaikalla keskusteluja.
Päinvastoin! Mä naukkailin, että olisin kerrankin hiljaa :D

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
Päinvastoin! Mä naukkailin, että olisin kerrankin hiljaa :D
Mulla jos hörppyvaihde jää päälle, tietyn pisteen jälkeen naurusta ei tule loppua. Mulla ainakin höpötys lisääntyy. En ole jurrittaja -tyyppiä.

Tietysti palaverinaukkailu on vähän samaa kuin pössyttely, käsille on jotain hommaa eikä suu kuiva.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Iltarukous

Voisin rukoilla pienen iltarukouksen,

Taivaan Iskä,

anna kotikoneen kiintolevyn tulla terveeksi. Paha pipi vaivaa limppua. Muutama tieto olis tarpeen saada takas. Saat siunata muidenkin Forumilaisten kotikoneita, Aamen.

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Tännehän tulee viestejä tiukempaa vauhtia ku muinaisen Citykäytävän Carrolsin seinään! :eek!:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
arnold sanoi:
Tännehän tulee viestejä tiukempaa vauhtia ku muinaisen Citykäytävän Carrolsin seinään! :eek!:
talvipuutarha = määrä * laatu = vakio

derivoimalla puutarha saadaan myös taso selville.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Re: Iltarukous

ml sanoi:
Voisin rukoilla pienen iltarukouksen,

Taivaan Iskä,

anna kotikoneen kiintolevyn tulla terveeksi. Paha pipi vaivaa limppua. Muutama tieto olis tarpeen saada takas. Saat siunata muidenkin Forumilaisten kotikoneita, Aamen.
Meillä luettiin juuri perinteinen iltarukous. Lapset siis kävivät juuri nukkumaan :)

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Mä siunaan lapset joka ilta Herran siunauksella. Jos lapset ovat muualla yökylässä, ne soittaa mulle kännyyn ja pyytävät iltasiunauksen. Isovanhempien rukoukset eivät kelpaa :rolleyes: