OoPee
Nuori ikäisekseen
Nopeahuoli sanoi:Joo, mulle kavi ihan samalla lailla tana aamuna :thumbup:
Nopeahuoli sanoi:Joo, mulle kavi ihan samalla lailla tana aamuna :thumbup:
Jos on tänään tylsää, tule tänne:thumbup:ml sanoi:Lähetin tekstarin takas. Minimöötte ois paikallaan sopivana hetkenä. Pitänee kattoa sopiva ilta, kun muu perhe pakenee maalle ...
Omat koirathan on aina kaikkien parhaimpia ja älykkäimpiä rodusta, koosta ja ulkonäestä riippumattaNopeahuoli sanoi:Niijja Noubella![]()
Mukavenpaa ja alykkaampaa koiraa saa etsia. Sanoo naa nallekarhukoirien omistajat mita tahansa![]()
Päinvastoin! Mä naukkailin, että olisin kerrankin hiljaaml sanoi:Tänään aikaisemmin tuli todettua, että OoPee naukkailee keskellä työpäivää, että uskaltaa aloittaa työpaikalla keskusteluja.
Mulla jos hörppyvaihde jää päälle, tietyn pisteen jälkeen naurusta ei tule loppua. Mulla ainakin höpötys lisääntyy. En ole jurrittaja -tyyppiä.OoPee sanoi:Päinvastoin! Mä naukkailin, että olisin kerrankin hiljaa![]()
OoPee sanoi:Noooh... harvemmin muakaan on hiljaiseksi haukuttu![]()
talvipuutarha = määrä * laatu = vakioarnold sanoi:Tännehän tulee viestejä tiukempaa vauhtia ku muinaisen Citykäytävän Carrolsin seinään! :eek!:
Hehkuviiniä ei taideta yleensä tarjota tölkeissä.OoPee sanoi:Myllis ja Noube :thumbup:
Itse asiassa möötessä olit yllättävän hiljaaOoPee sanoi:Noooh... harvemmin muakaan on hiljaiseksi haukuttu![]()
Meillä luettiin juuri perinteinen iltarukous. Lapset siis kävivät juuri nukkumaanml sanoi:Voisin rukoilla pienen iltarukouksen,
Taivaan Iskä,
anna kotikoneen kiintolevyn tulla terveeksi. Paha pipi vaivaa limppua. Muutama tieto olis tarpeen saada takas. Saat siunata muidenkin Forumilaisten kotikoneita, Aamen.
Sam sanoi:Itse asiassa möötessä olit yllättävän hiljaa![]()