OoPee
Nuori ikäisekseen
Gauhee lumipyry :eek!:
Sataa lunta melkein vaakasuoraan !
Sataa lunta melkein vaakasuoraan !
No ei oo kyllä mun kakkosnicki tuo :doubtful:ml sanoi:OoPee, sulla on ilmeisesti käytössä kakkosnikki PeePee, otatko käyttöön lähiaikoina myös nikin QuuPee?
Sitten sun kakkosnikit on tehneet sulle kepposen ja alkaneet kirjoittelemaan lupaa kysymättä.OoPee sanoi:No ei oo kyllä mun kakkosnicki tuo :doubtful:
Nopeahuoli, Myllis, Tblair, Zetor, Palkopoika ja Elle sensijaan ovat :ahem:
ml sanoi:Sitten sun kakkosnikit on tehneet sulle kepposen ja alkaneet kirjoittelemaan lupaa kysymättä.
Tais olla shokki, kun tajusit että kaikki ei ole kontrollissa.OoPee sanoi:
Eikäkun mä ihmettelin, että millä perusteella sä oletat, että kaikki ei ole kontrollissa :eek!:ml sanoi:Tais olla shokki, kun tajusit että kaikki ei ole kontrollissa.Sorry. Mäkään en tiedä kaikkea mitä tapahtuu mun tietämättä. :nope:
No ei siihen paljo hoksottimia tarvita, että huomaa, ettei sulla ole kaikki kontrollissa.:nope:OoPee sanoi:Eikäkun mä ihmettelin, että millä perusteella sä oletat, että kaikki ei ole kontrollissa :eek!:
* NAPS *AJ sanoi:No ei siihen paljo hoksottimia tarvita, että huomaa, ettei sulla ole kaikki kontrollissa.:nope:
Niin on. Sen kun venyttää tarpeeksi pitkäksi, niin voikin jo lähtee himaan. Jossain välissä toki pitää ehtiä käydä safkallakinelle sanoi:Huomenta!
.. työpäivä on parasta aloittaa kahvitauolla.
Ai se on se kultapaallysteinen missa on timanttikahva.OoPee sanoi:Vaimo soitti just ja kertoi, että 170 euroa maksaa kahvinkeittimen korjaus :doubtful: :doubtful: :doubtful:
Platinaa se on! :doubtful:Tblair sanoi:Ai se on se kultapaallysteinen missa on timanttikahva.
Voi vittujen vittu...osta halpa Kenwood.
Onks se se sama missa on kaukosaadin ja se tulee aamulla kiskoilla sangyn viereen?OoPee sanoi:Platinaa se on! :doubtful:
Tarkoittaako nakkisuoja sitä, että suojaudut nakkien ja muiden lihottavien ruokien houkutusta vastaan jossain ummehtuneessa kellaribunkkerissa?Sam sanoi:Kohta pitäisikin jatkaa hommia nakkisuojassa:thumbup:
Ei, se on vibrafoni, ja tarkotettu enemmän vaimoille.Tblair sanoi:Onks se se sama missa on kaukosaadin ja se tulee aamulla kiskoilla sangyn viereen?
Ei siinä mitään kiskoja oo, tässä uudemmassa mallissa on se verran hyvä AI, että se osaa ajaa ihan ilman kiskojakin törmäilemättä perilleTblair sanoi:Onks se se sama missa on kaukosaadin ja se tulee aamulla kiskoilla sangyn viereen?