Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2004-2005

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee, sulla on ilmeisesti käytössä kakkosnikki PeePee, otatko käyttöön lähiaikoina myös nikin QuuPee?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
OoPee, sulla on ilmeisesti käytössä kakkosnikki PeePee, otatko käyttöön lähiaikoina myös nikin QuuPee?
No ei oo kyllä mun kakkosnicki tuo :doubtful:

Nopeahuoli, Myllis, Tblair, Zetor, Palkopoika ja Elle sensijaan ovat :ahem:

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
OoPee sanoi:
No ei oo kyllä mun kakkosnicki tuo :doubtful:

Nopeahuoli, Myllis, Tblair, Zetor, Palkopoika ja Elle sensijaan ovat :ahem:
Sitten sun kakkosnikit on tehneet sulle kepposen ja alkaneet kirjoittelemaan lupaa kysymättä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
ml sanoi:
Tais olla shokki, kun tajusit että kaikki ei ole kontrollissa. :( Sorry. Mäkään en tiedä kaikkea mitä tapahtuu mun tietämättä. :nope:
Eikäkun mä ihmettelin, että millä perusteella sä oletat, että kaikki ei ole kontrollissa :eek!:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Eikäkun mä ihmettelin, että millä perusteella sä oletat, että kaikki ei ole kontrollissa :eek!:
No ei siihen paljo hoksottimia tarvita, että huomaa, ettei sulla ole kaikki kontrollissa.:nope:

elle

-------
Huomenta!

.. työpäivä on parasta aloittaa kahvitauolla.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Huomenta!

.. työpäivä on parasta aloittaa kahvitauolla.
Niin on. Sen kun venyttää tarpeeksi pitkäksi, niin voikin jo lähtee himaan. Jossain välissä toki pitää ehtiä käydä safkallakin :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jos ei muuten olis ollu toi meitin Saeco häälahja, niin melkein olisin kantanu roskiin ja hankkinu tilalle jonkun toisen merkkisen, mutta kun oli ja etenkin kun se oli vielä appivanhemmilta, niin päätettiin nyt sitten maksaa huolto, mutta seuraavalla kerralla kun hajoo (eli todennäköisesti viimeistään kolmen vuoden kuluttua), niin sillon kyllä läks Wienin jätehuollon matkaan! :doubtful:

Helvetin spagettinaamapizzanpurijat, pithän sen nyt tietää, ettei siitä maasta tuu mitään teknistä vempainta, mikä kestäis paria vuotta pidempään :mad:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Taas tuli syötyä kunnon rehupitoinen ateria ja on törkeä ähky. Toki lihaakin oli ruoan seassa, mutta vain vähän:rolleyes: Hyvä että jaksaa kaffetta enää juoda:( Kohta pitäisikin jatkaa hommia nakkisuojassa:thumbup:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
Vaimo soitti just ja kertoi, että 170 euroa maksaa kahvinkeittimen korjaus :doubtful: :doubtful: :doubtful:
Ai se on se kultapaallysteinen missa on timanttikahva.

Voi vittujen vittu...osta halpa Kenwood.

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Sam sanoi:
Kohta pitäisikin jatkaa hommia nakkisuojassa:thumbup:
Tarkoittaako nakkisuoja sitä, että suojaudut nakkien ja muiden lihottavien ruokien houkutusta vastaan jossain ummehtuneessa kellaribunkkerissa?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Onks se se sama missa on kaukosaadin ja se tulee aamulla kiskoilla sangyn viereen?
Ei siinä mitään kiskoja oo, tässä uudemmassa mallissa on se verran hyvä AI, että se osaa ajaa ihan ilman kiskojakin törmäilemättä perille :eek: