Vapaan taso

Mikä on Vapaan taso?

• Voitaisiin sulkea ja jättää arkistoimatta

Äänet: 15 37,5%
  • Kohtalainen

Äänet: 8 20,0%
  • Hyvä

Äänet: 3 7,5%
  • Ihan huisi

Äänet: 14 35,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    40
  • Äänestys suljettu. .

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tässä jutussa on jotain forumiltakin tuttua.

HUKKAREISSU

Mies päätti ruveta munkiksi ja liittyi veljeskuntaan, jonka päähyveenä oli vaiteliaisuus. Oli lupa lausua kaksi sanaa joka viides vuosi.

Ensimmäiset viisi vuotta kuluivat ja apotti kutsui munkin puheilleen. "Kas niin", hän virkkoi. "Nyt saat sanoa kaksi sanaa."

"Kylmää ruokaa", sanoi munkki ja poistui. Kului toiset viisi vuotta ja munkki sai taas kutsun. "Kova sänky", sanoi munkki. Kului vielä viisi vuotta ja munkki tuli jälleen apotin juttusille. "Minä poistun", hän ilmoitti.

"Sitä arvelinkin", apotti vastasi. "Siitä hetkestä alkaen kun tulit, et ole osannut muuta kuin valittaa".

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Hei modet!
Mulla on idea!
Nostetaan jokin klassikkoketju aina viikoksi arkistosta takas, ja joka viikko uus klassikkonosto.
Saadaan taso nousemaan.

Örfil

Guest
Oma terä on tylsä, ruostunut ja hukassa. Ketään ei kiinnosta. Mikään.

Tämä olisi vain varjo entisestä jos ei varjonkin syntymiseen tarvittaisi jokin valonlähde. Nyt ei paljon pilkahtele.
Vanhoista on vaan jo veto pois, ikä tekee tehtävänsä ja pää lahoaa ja jutut alkavat kiertämään kehää. Luonnollinen elämänkaari :ahem:

Kymmenen vuoden päästä nykyiset "niiskuttajat" muistelevat "vanhoja hyviä aikoja" jne jne...loputon rupeama.
Minkähänlainen Vapaa on sadan vuoden päästä?

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Vanhoista on vaan jo veto pois, ikä tekee tehtävänsä ja pää lahoaa ja jutut alkavat kiertämään kehää. Luonnollinen elämänkaari :ahem:

Kymmenen vuoden päästä nykyiset "niiskuttajat" muistelevat "vanhoja hyviä aikoja" jne jne...loputon rupeama.
Minkähänlainen Vapaa on sadan vuoden päästä?
100 vuoden päästä:

Forum on kolmiulotteisessa virtuaalitodellisuudessa ja sisään pääsee nypläämällä Runskin ratsastajapatsaan hevosen pallukoita.

Aulassa pyörii non-stop hologrammivideo Jakun täyden matkan loppusuoran keekoilusta Tanskassa. Mukana myös maalihali.

Tosikanariaa opetetaan forumin opisto-osastolla pyhänä kirjana ja täytenä totena, mitä se onkin, mutta siitä versiosta ei ole karsittu uskaliaimpia kohtauksia pois niin kuin nettiversiosta.

Forumille on palautettu hymiö "jaska". Pallopään sijaan siihen on ympätty oikea jaskan pää takomassa seinää.

markoj käy aina välillä vetämässä muutaman luennon kyynisestä sarkasmista untuvikoille.

Miten sulla noin niinku muuten menee? on forumistien virallinen tervehdys kohdattaessa. Otsapeukku ei saa unohtua. Ei myöskään peukalon välitön palauttaminen etutaskuun. Peukkutaskupose on nimittäin ainoa oikea asento. Tästä asennosta lepo otetaan ottamalla aivan sama asento, mutta hieman eri paikassa. Tyhjä katse on ehdoton.

Jatkakaa.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ei valittamista, koskan en muutenkaan turhemmin kitise.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu. Olen ollut kännissä 20 vuotta eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa. Mutta Jjusbaninpelko on.

Knoukka

Well-known member
Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä täällä tapahtuu. Olen ollut kännissä 20 vuotta eikä minulla ole edes kuolemanpelkoa. Mutta Jjusbaninpelko on.
Et oo näemmä tajunnu että täällä on pilvin pimein toikkeja, joissa jaetaan ilmaista viinaa?

burb

.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Täällä ollaan henkisesti jossain 70-vuotiaan tasolla. Valitetaan, kun nykynuoriso sitä ja tätä. Ja ennen oli paremmin. Kaikki tämä vaan sen takia, kun ei enää muisteta, miksi ja milloin itsellä on viimeksi seisonut. Katkerat aasit. Saatana.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Syydään myös.

Mutta Vapaan taso heittelee rajusti sen mukaan, onko Porin kikkelimies osastolla vai 'osastolla'.