Pat Symondsin rooli Virginillä alkaa pikkuhiljaa selkeytyä. Bannia on vielä pari vuotta jäljellä, joten varsinaiseen kilpailutoimintaan ei vielä ole mitään asiaa. Tällä hetkellä Symonds tekee analyysia tallin toiminnallisesta rakenteesta ja henkilökunnan tekemisistä yrittäen opastaa F1-piireissä melko kokematonta poppoota oikeaan suuntaan.
John Booth ei ole millään tapaa tyytyväinen auton tämänhetkiseen vauhtiin, ja eikä rehellisesti puhuen saisikaan olla. Ero kärkeen ja keskikastiin on jopa kasvanut viime vuodesta. Ongelmana on dowforce, tai oikeammin sen puute. Asiaa yritetään paikkailla Turkissa, missä autoon pultaillaan kiinni uusi etusiipi, parannellut jarrut, lattia, pakoputket ja diffuusori. Keulapala ei sitten taidakaan muuttua. Ehkäpä törmäysrakenteet ei anna myöden.
Myös Wirthin CFD-kikkailu hieman kyseenalaistetaan. Mulle oli uutta tietoa se, että viime vuoden autokin kävi vertailun vuoksi tuulitunnellissa kääntymässä. Nyt veikkaillaan, jotta sama voisi tapahtua tänäkin vuonna. Vähän hankala paikka Wirthille. Paljon hehkutettu CFD ei ole tuottanut tulosta. Uusi tekniikka yhdistettynä pieneen budjettiin, testikieltoon ja vähän kokemattomaan suunnitteluporukkaan näyttää vaativan aikaa toimiakseen, ja F1:n kaltaisessa piraijalammikossa sitä aikaa ei liiemmin ole tarjolla. Tulos tai ulos on pelin henki. Toivotaan nyt kumminkin, että päivitykset auttaa tilannetta, ja että kauden aikana auton suorituskyky paranisi selvästi. Mitään ihmesuorituksia lienee silti ihan turha odottaa.