Kyllä Bottas on ollut koko ajan nopeampi testeistä lähtien. Aika-ajon tappio oli puhtaasti selitettävissä olosuhde-erolla.Siinä paljon Massalla ollut tehtävissä Kobayashin kanssa, aika-ajossa kuitenkin Bottas jäi taakse. Eiköhän se ole vale jolla tulee kiire, eikä tuollaisia virheitä kestä jatkossa tehdä.
Olihan tuo Koban kamikaze-temppu kieltämämättä sellainen, missä Massa ei voinut tehdä juurikaan mitään. Valtteri osasi tullessaan takaa reagoida fiksusti ja vältti tuon kolarin. Bottas tulee kirjoissani olemaan tällä kaudella Williamsin ykköskuski sekä vauhtinsa että varmuutensa puolesta.Siinä paljon Massalla ollut tehtävissä Kobayashin kanssa, aika-ajossa kuitenkin Bottas jäi taakse. Eiköhän se ole vale jolla tulee kiire, eikä tuollaisia virheitä kestä jatkossa tehdä.
Olisi voittanutkin. Indianapolisissa olisi voitettu, mutta sitten tuli ukko ylijumala ja alkoi sataa ja Bridgestonen renkaat olivat ylivoimaisia sateella ja se siitä. Schumacherilla kävi munkki.Tosin esim tuo 2003 autohan oli muistaakseni loistava sen jälkeen kun Michelinin eturenkaita levennettiin? Montoya sen mestaruuden olisi voinut ilman virheitä melkein ottaakin.
Montoya sai kyseenalaisen rangaistuksen Indyssä Barrichellon kanssa kolaroidessaan. Se pitkälti sinetöi tilanteen.Olisi voittanutkin. Indianapolisissa olisi voitettu, mutta sitten tuli ukko ylijumala ja alkoi sataa ja Bridgestonen renkaat olivat ylivoimaisia sateella ja se siitä. Schumacherilla kävi munkki.
Kyseenalainen rangaistus. Taisipa Williamskin tehdä tuossa mokan jos muistan oikein. Tekivät niin, Montoya kärsi ensin rangaistuksen, kun sade alkoi ja sitten vasta seuraavalla kierroksella tuli renkaidenvaihtoon. Parempi tulos ehkä, jos olisi ensin ottanut saderenkaat ja seuraavalla kierroksella kärsinyt rankun.Montoya sai kyseenalaisen rangaistuksen Indyssä Barrichellon kanssa kolaroidessaan. Se pitkälti sinetöi tilanteen.
Kimillä ei ihan vauhti riittänyt Rubensin haastamiseen Suzukassa kun Schumi oli taasen täysin yössä ja törppöili urakalla.
Sä sitten jaksat tätä omaa agendaasi loilottaa, vaikka kaikki muut tietävät jo että kuskit vetivät ihan erilaisia ohjelmilla tämän viikonlopun harjoituksissa, testeissäkin päivittäiset olosuhteet vaihtelivat sen verran paljon ettei niitä aikoja voi suoraan verrata toisen päivän aikoihin. Eikös muuten agendapostaaminen ollut kiellettyä vai ovatko säännöt muuttuneet forumilla?Kyllä Bottas on ollut koko ajan nopeampi testeistä lähtien. Aika-ajon tappio oli puhtaasti selitettävissä olosuhde-erolla.
Ketkä kaikki muut? Bottas itse sanoi, että ohjelmat ei juurikaan poikenneet harkoissa. Myös testeissä ajoivat samanlaista ohjelmaa viimeisinä päivinä. Ei päivien olosuhteet voineet aina olla Bottaksen eduksi.Sä sitten jaksat tätä omaa agendaasi loilottaa, vaikka kaikki muut tietävät jo että kuskit vetivät ihan erilaisia ohjelmilla tämän viikonlopun harjoituksissa, testeissäkin päivittäiset olosuhteet vaihtelivat sen verran paljon ettei niitä aikoja voi suoraan verrata toisen päivän aikoihin. Eikös muuten agendapostaaminen ollut kiellettyä vai ovatko säännöt muuttuneet forumilla?
Siitä vain. Veikkasin Massaa Australiassa podiumille ja olen edelleen sitä mieltä, että se olisi ollut mahdollista ilman Koba-faktoria. Olen myös sitä mieltä ettei Massan lyöminen tule olemaan Bottakselle helppoa, tasaväkistä taistelua veikkaan. Voi hyvin päättyä Massankin eduksi.Jos joku uskoo Massaan, niin mä voin uskoa joulupukkiin.
Ketkä kaikki muut? Bottas itse sanoi, että ohjelmat ei juurikaan poikenneet. Vai, että agendapostaamista?...No ei kyllä ole.
Olihan se vaan huonoa säkää, vaikka Vilanderi höpöttelikin omia viisauksiaan ettei hommassa olisi hyvää tai huonoa tuuria.Ja mitä Massa teki väärin?