Archie
Well-known member
Tuliko tämä sinulle täytenä yllätyksenä?Patriot:
Sota Irakissa käytiin sitten näköjään lähes turhaan ja tätähän minä en voinut tietää
Tuliko tämä sinulle täytenä yllätyksenä?Patriot:
Sota Irakissa käytiin sitten näköjään lähes turhaan ja tätähän minä en voinut tietää
Lukeeko siellä seiskassa Clintton vai Clinton ? :jaska:patriot sanoi:Höpö höpö! Mutta toki tuollainen kuva varmasti syntyy jos lukee Seinäjoen parturissa pelkästään seiskan juttuja!![]()
Bill Clintton oli 10 ei vaan 100 kertaa parempi presidentti kuin Bush! Clinttonin aikakaudella USA oli rikkaampi kuin koskaan. Clinttonin hallinto nosti USA:n siitä kuopasta johon se tipahti Walker vanhemman aikana. Muu maailma hyötyi tästä kun maailman talousveturi jyskytti ja kauppa kävi.Clinttonin ulkopolitiikka otti myös eurooppalaisten mielipiteitä huomioon toisin kuin Bush. Clintton ajoi ilmaston suojelua varten suunnattuja lakeja hyvissä ajoin ennen valtakauden päättymistä.
No en minä mitään varmasti tiennyt, mutta aseiden etsintähän oli asetarkastajien työtä. He eivät löytäneet mitään todisteita. Sitä vastoin jenkeillä oli täysin varmat ja pitävät todisteet aseista - niitä esiteltiin turvallisuusneuvostossa.Nopeahuoli sanoi:Sano nyt vielä, että sinä tiesit varmasti, ettei niitä WMD-aseita ei siellä ollut/ole...![]()
Seiska on roska lehti joten en muista kuinka sen kirjoittivat!Formulanomi sanoi:Lukeeko siellä seiskassa Clintton vai Clinton ? :jaska:
Joo Bush ja hänen tukijansa eli öljyteollisuus ja muu teollisuus on hyötynyt. Mutta sodan virallinen syy oli joukkotuhoaseet ja niitä ei ole löytynyt. Sen takia minä sotaa tuin, mutta valitettavasti sota siinä suhteessa oli turha. Ainut hyvä puoli oli Husseinin diktatuurin loppuminen.Sekin vaati aika paljon ihmishenkiä!Nopeahuoli sanoi:Sano nyt vielä, että sinä tiesit varmasti, ettei niitä WMD-aseita ei siellä ollut/ole...![]()
Eikä sitä sotaa ainakaan Bushin vinkkelistä katsottuna turhaan käytyAinakin pari juttua tulee heti mieleen: Bushien oma öljyalan yritys (sekä lukuisia muita amerikkalaisia yrityksiä) on jo tehnyt lukuisia diilejä Irakissa ja kee) yksi sen vihamiehistä ja maailman diktaattoreista on nyt pois vallasta.
Tuon toisen syyn takia (jos siitä vielä seuraa mahdollisimman lähellä demokratiaa oleva valtio) minäkin voin sodan tietyin varauksin hyväksyä.
Roskalehti vai roska lehti ? Ja pilkkukin puuttuu lauseestasi - tuhlasit nyt sen ihan turhaan tuonne loppuun.patriot sanoi:Seiska on roska lehti joten en muista kuinka sen kirjoittivat!![]()
Tossa sulle muutes pilkku johon voit tarttua! --> ,
Kirjoittamaan vai kirjoittaman?Formulanomi sanoi:Jos poliittiselle uralle aiot, niin olisi hyvä opetella kirjoittaman nimet oikein.
Humaanimpaa olisi ollut jos haitilaiset olisivat vain keskenään teurastaneet toisiaan.sooda sanoi:Nythän USA aloitti myös haitilaisten teurastuksen.
Mitä odotat tuolta hetkeltä??? Mitä sellaista odotat kuulevasi, mitä et ole ennen kuullut??Willer sanoi:Odotan vaalikeskusteluissa sitä hetkä, kun Kerry pääse kysymään kameroiden edessa Bushilta - missä ovat Irakin joukkotuhoaseet?