Puhis
Banned
#4 on oma suosikkini toistaiseksi.
Emmä autoa meinannu ostaa, vaan ihan laittaa Jarkon kanssa veto pystyyn, notta kumpi on korkeemmalla tulosluettelossa.Muuten hyvä mutta konehan siellä ne arpoo, vaikka listat viedäänkin...
(kävi jo itselläkin mielessä )
no eikös ne ole aikalailla toisiinsa sidotut asiatEmmä autoa meinannu ostaa, vaan ihan laittaa Jarkon kanssa veto pystyyn, notta kumpi on korkeemmalla tulosluettelossa.
No ei viitti uhkapeleihin lähteä kun ei oo tosiaan omissa käsissä tää peli..Pitäiskö ruveta laittamaan rahaa tiskiin, kun itsetunto on niin korkealla?
Ei noilla radoilla turhaan mustia lippuja oleKisassa saa olla sitten melkein mikä ruoska vaan.. Domppari ei ohi mahdu. :ahem:
Muistetaan sekin että Myllypurossa auto on tod.näk. sama aika-ajossa ja finaalissa...Jos seiskan saan alle aika-ajoissa niin sä jäät taakse.. Kisassa saa olla sitten melkein mikä ruoska vaan.. Domppari ei ohi mahdu. :ahem:
Joo jotenkin niin meni että kuka ajoi autolla nopeiten a-ajossa, sai ajaa samalla kisankin.Muistetaan sekin että Myllypurossa auto on tod.näk. sama aika-ajossa ja finaalissa...
(viime vuonnakin tais olla lähinnä vain poikkeuksia muutama)
sama miniGP:sä myös. ilm. siellä koneella se autonumero pysyy kuskille samana, ja printit on sitten sen mukaiset...Joo jotenkin niin meni että kuka ajoi autolla nopeiten a-ajossa, sai ajaa samalla kisankin.
ainiiMuistetaan sekin että Myllypurossa auto on tod.näk. sama aika-ajossa ja finaalissa...
(viime vuonnakin tais olla lähinnä vain poikkeuksia muutama)
ei. valitettavasti.Olisikohan neuvoteltavissa Myllypuroon, että autoa vaihdetaan myös aika-ajosta kisaan?
noh.. etenkin tuo bemarin ajo ysillä eilen osoitti sen, että kyllä sen "miinankin" saa kulkemaan, mutta se vaatii enemmän totuttelua ja hyvän kuljettajan. Sen takia mielestäni onkin melkein jopa parempi, että se miina tulee kisassa sille, joka on jo opetellut ajamaan sitä aika-ajoissa.Olisikohan neuvoteltavissa Myllypuroon, että autoa vaihdetaan myös aika-ajosta kisaan? Ei tarvitsisi pilata aika-ajon lisäksi myös kisaansa, jos osuu kohdalle miina.
Niin ja jos sattuu hyvä auto niin on helpompi pistää onnistumiset kuljettajan kohentuneiden ajotaitojen piikkiin. :ahem:Kun auto on sama aika-ajoissa ja kisassa, on paljon helpompi sitten pistää epäonnistumiset auton piikkiin. Eli turha niitä on vaihdella kesken kaiken. :thumbup:
Yksi mahdollisuus arpoa ja sitten hypätä väärään autoon, kunhan vaan porukka muistaa kenen nimissä ajaa Ei liene sakkotuomioita tulossa moisesta..ei. valitettavasti.
edit. niinkun sanoin tuolla jo aiemmin, niin niiden softa tekee ne listat autom.,
kuskeille tulee tietty auto joka sitten on sama harkkaan & a-a & kisaan.
edellyttäis uudelleenarpomista ilm. käsin a-a:n jälkeen tuo touhu, siksi vain poikkeukset
(kahdelle kuskille sama auto merkattu) muutetaan... sama oli viime vuonna.
edit2. oliskin muuten hyvä kun vain ne joille osuu miina niin haluisivat vaihtaa
kuka vapaaehtoisesti haluais vaihtaa sellaiseen autoon kun ei ylimääräsiäkään ole
Olen huomannut. Itsellä vaikka miten olisi rata ja renkaat kunnossa, niin tuolla Joensuun kartingissa tulee lähes sekunnin ero vaikeimman ja helpoimman kaaran välille. Jehu taasen sanoi, jotta radan ennätysmiehet ajelevat 0,2s marginaalilla autosta riippumatta..Vaativin taito on saada pidoltaan ja kulultaan erilaiset autot kulkemaan lujaa.
Siinä jyvät erottuu akanoista :ahem:
Tuohon kun joskus pääsisi...Jehu taasen sanoi, jotta radan ennätysmiehet ajelevat 0,2s marginaalilla autosta riippumatta..
Totta. Mulla on ongelmana se, etten saa aliohjaavalla autolla kulkemaan. Olen huomannut, että minulle ei ole luontaista näpäyttää jarrulla autoa luistoon mutkaan tultaessa, jolloin aliohjaavan auton eturenkaat saa napakasti osumaan mutkan leikkauspisteeseen. Toisaalta taas vahvuuteni on se, että pystyn ajamaan riittävän pehmeästi peräluistossa jolloin en yliohjaavalla autolla menetä aikaa mutkissa. Haaparannan autot mielestäni tehokkaina soveltuvat molemmille ajotyyleille koska niissä on tehoa varsinkin vähän nopeammissa mutkissa korjata kaasulla etupyörät mutkan apexiin. Sen takia en Hyvinkäällä kärsi niin paljon, jos auto ei ihan tasan tarkaan sovi mun tyylille. Myllypurossa olen treenaamisella saanut ajotyylin aina muutettua siten, että ohjaan jarrulla, mutta muilla radoilla olen sitten ajanut taas oman mieltymykseni mukaan. Pitäisi treenata enemmän.Vaativin taito on saada pidoltaan ja kulultaan erilaiset autot kulkemaan lujaa.
Siinä jyvät erottuu akanoista :ahem:
Käyhän tuolla välillä mm semmoinen käsi kuin Toomas Heikkinen päryyttelemässä, jotten ihmettele.Tuohon kun joskus pääsisi...