Puhis
Banned
Voi olla että Wiltzku antaa allekirjoittaneellekin pataan kisassa jos tätä tahtia parantaa... Oma parhaani kuitenkin on vain se kisassa ajettu 31.0, aika-ajoissa en ole koskaan ollut kovin hyvä.
Kaivoin historiatiedoista tuon ennätyksesi vielä..Voi olla että Wiltzku antaa allekirjoittaneellekin pataan kisassa jos tätä tahtia parantaa... Oma parhaani kuitenkin on vain se kisassa ajettu 31.0, aika-ajoissa en ole koskaan ollut kovin hyvä.
Tuo #4 osoittautui ainakin nyt kohtuu hyväksi, ja tuo #2 on todettu aika moneen kertaan samanlaiseksi (ellei jopa pahemmaksi) pulkaksi kuin #6. (kutosessa oli sentään pitoa, vauhti vaan puuttui. Kakkosessa ei ollut oikein pitoakaan).A-A:
5. Felipe 31.074 #2
6. NotJiiPee 31.408 #4
Kisa:
5. NotJiiPee +1l 31.002 #4
6. Felipe +1l 30.866 #2
Ja jos samaan aikaan sulle iskee huono auto, niin olet C-finaalissaYhtälailla jos hyvä autotuuri käy, niin olet selvästi kiinni suorassa B-finaalipaikassa.
Ellei jopa kahviossa!Ja jos samaan aikaan sulle iskee huono auto, niin olet C-finaalissa
Kahvion kautta aika-ajossa pääsee paremmin jopa A:han!Ellei jopa kahviossa!
Tarpeeks kovaa kun kahvioon täräyttää, niin menee aakkosissa ympäri Ö-finaaliin.Kahvion kautta aika-ajossa pääsee paremmin jopa A:han!
Näinhän se menee. On tietenkin outoa, että autoissa on todellisia miinoja ja helmiä joukossa, mutta uskon olevani suhteellisen kuivilla. Varsinkin kun mahdun vain isopenkkisiin, eli kai parillisiin (#2, #4, #6 ja #8). Noista #2 ja #6 ovat ilmeisesti täysiä miinoja, ja #4 ja #8 "ihan ok". Se on siis fifty-sixty, että ollaanko C:n puolivälissä vai C:n peräpäässä.Tuo #4 osoittautui ainakin nyt kohtuu hyväksi, ja tuo #2 on todettu aika moneen kertaan samanlaiseksi (ellei jopa pahemmaksi) pulkaksi kuin #6. (kutosessa oli sentään pitoa, vauhti vaan puuttui. Kakkosessa ei ollut oikein pitoakaan).
Saatetaan puhua jopa lähemmäs sekunnin erosta, jos tulee se huonoin auto alle. Joten jos huono autotuuri käy niin ihan hyvin Wilzku voi tosiaan ohittaa sut tai monen muunkin.
Yhtälailla jos hyvä autotuuri käy, niin olet selvästi kiinni suorassa B-finaalipaikassa.
Tuonhan mä nyt taisin aloittaa suunnilleen ekassa viestissäni kisatoikkiin. Pakko kyllä myöntää että ainakin Myllypurossa tulee tämän kauden päävastustajalta eli Jacquesilta todennäköisesti kuokkaan ja lujaa.Nyt alkoi jo tappion selittelyn valmistelu
Pitää luultavasti paikkansa!Ja jos samaan aikaan sulle iskee huono auto, niin olet C-finaalissa
Tämä pätee myös! :thumbup:Ellei jopa kahviossa!
#5:ssä oli se kytkinongelma.. #6 oli muuten vaan mopo..Niin, ja edelliseen vielä: on toki ymmärrettävää, että autoissa on eroja, onhan tämä vuokra-auto sarja. Toivottavasti erot olisivat edes vähän tasoittuneet kisaan mennessä, tai ainakin saisivat #6 kytkimen korjattua.
Kyllä näin varmasti on, kun kerran taktiikkani tulla mutkiin ylikovaa, alkaa pidon lisääntyessä toimia myös . Ja Forssassahan taas huomattiin, että kun satella pito heikkeni, niin autojen erot kasvoivatMutta siis ne autot, joiden ongelma on ajettavuudessa, luultavasti tulevat helpommiksi ajettaviksi sitä mukaa kun radan pito paranee.. Päteekö kaupunkilainen maalaislogiikkani tässä, vai puhunko ihan paskaa?
Itse ainakin toivoisin että #6 kiihtyisi normaalisti vaikkapa uuden kytkimen myötä. #5sta ei kokemusta mutta vielä Follo meni sillä ajo5:ssa hyvän ajan.#5:ssä oli se kytkinongelma.. #6 oli muuten vaan mopo..
Mua ihmetyttää miten tuollaisen luistelun jälkeen aika on niinkin lähellä muita autoja. Autojen käyttäytymisessä ero on niin suuri vaikka renkaat olisi lämpimät. kaiken järjen mukaan moisen luistelun pitäisi syödä aikaa reilusti. Suorilla auto ei tunnu olevan muita nopeampi, samaa tasoa muiden kanssa niin missä ihmeessä sitä eroa otetaan kiinniedit. Tarkennetaas vähän tuon #5:n käytöstä...
Siis se luisteli ihan liikaa, muuten tuntui menevän edes suht ok.
Alkuun ei pitoa edessä ollenkaan, puski hitaissa mutkissa ihan älyttömästi, loppuvaiheessa edessä parani pito,
mutta takana edelleen älyttömän liukas, eka mutka meni aina ihan älyttömän leveällä linjalla, samoin pitkä vasuri ja eka shikaani.
Sen verran leveetä linjaa oli että söi aikaa takuuvarmasti...
Kulkupuolesta vaikea sanoa, mutta ei sen vetopuolessa mitään isompaa ongelmaa tuntunut olevan.
niin siis ratahan varmastikin oli nopeammassa kunnossa kuin alussa, ja tuo #5n luistelu voi hyvinkin tarkoittaa sitä että paremmilla gummeilla olis voinut tulla parannusta aikaan reilusti.Mua ihmetyttää miten tuollaisen luistelun jälkeen aika on niinkin lähellä muita autoja. Autojen käyttäytymisessä ero on niin suuri vaikka renkaat olisi lämpimät. kaiken järjen mukaan moisen luistelun pitäisi syödä aikaa reilusti. Suorilla auto ei tunnu olevan muita nopeampi, samaa tasoa muiden kanssa niin missä ihmeessä sitä eroa otetaan kiinni