Zervuska Haidis
Well-known member
Eihän tuo tuossa kuvassa näkyvä "vehje" ole edes samalla tavoin terävä kuin -95 Mclarenin keula.
Ei hel****, jälleen kerran FIA ryssi säännöt... Mikä siinä on niin vaikeaa tehdä yksiselitteiset säännöt mallikuvin jottei porsaanreikiä jää?Mikä vi..
Puhumattakaan tästä Prost AP01:sta:Eihän tuo tuossa kuvassa näkyvä "vehje" ole edes samalla tavoin terävä kuin -95 Mclarenin keula.
Kyllä se '95-Larenin keula oli se kaikista terävin, Prost ei ole lähelläkään. http://1.bp.blogspot.com/-eE-rqBxzj1A/UZkxN3mNW-I/AAAAAAAAETQ/dAED9o91umg/s1600/r_mansell_mclaren_1995.jpgPuhumattakaan tästä Prost AP01:sta:
http://www.prostfan.com/hk/pictures/ap01art.jpg
Ehkä viiraa päässä, mutta mulle tuli tuosta mieleen roikkuva meisseli auton nokassa (enkä nyt tarkoita ruuvimeisseliä). Vielä juomapullon pienet lisäsäiliöt molemmille puolin ja avot.Ei hel****, jälleen kerran FIA ryssi säännöt... Mikä siinä on niin vaikeaa tehdä yksiselitteiset säännöt mallikuvin jottei porsaanreikiä jää?
Ei tähän olisi tarvittu kuin leveyden lisääminen, nyt menee varmaan jonkun autonkeskilinjan 5cm referenssilinjan mukaan
Ehkä tällä kosiskellaan naisia faneiksi. Tunnetusti innostuvat kaikesta peenistä muistuttavasta.Ehkä viiraa päässä, mutta mulle tuli tuosta mieleen roikkuva meisseli auton nokassa (enkä nyt tarkoita ruuvimeisseliä). Vielä juomapullon pienet lisäsäiliöt molemmille puolin ja avot.
Siinä tapauksessa tuossa ollaan menty kirjaimellisesti väärään suuntaanEhkä tällä kosiskellaan naisia faneiksi. Tunnetusti innostuvat kaikesta peenistä muistuttavasta.
Niin, no Prostin keula on ollut ehkä terävin sivuprofiililtaan, mutta tuo -95-Macin keula toki oli ympäriinsä terävä kuin pistepuikko.Kyllä se '95-Larenin keula oli se kaikista terävin, Prost ei ole lähelläkään. http://1.bp.blogspot.com/-eE-rqBxzj1A/UZkxN3mNW-I/AAAAAAAAETQ/dAED9o91umg/s1600/r_mansell_mclaren_1995.jpg
Taitaa "syyllisyys" mennä kuitenkin Tyrrellin suuntaan.Saammaeko kuitenkin syyttää Benettonia (nyk. Lotusta) pystykeulien tulosta F1:iin yleisesti ottaen (B191: nokka jo puolittain kohollaan etuspoilerista, B192:ssa jo jyrkemmin pystyssä)?
Tuo minullakin oli mielessä. Mutta Tyrrellin keulasta lähti suoremmin kuitenkin suoraan etusiipi. Benettonissa oli jo erilliset pystypalat, joilla siipi roikkui mukana.Taitaa "syyllisyys" mennä kuitenkin Tyrrellin suuntaan.
Kauden 1994 Benetton oli se, josta muut tallit sen pystykeulan kopioivat. Benettonillakin oli pystykeula jo aiemmin, mutta vasta 1994 kaudella muut alkoi todenteolla tutkia sitä.Taitaa "syyllisyys" mennä kuitenkin Tyrrellin suuntaan.
1993 keula..Kauden 1994 Benetton oli se, josta muut tallit sen pystykeulan kopioivat. Benettonillakin oli pystykeula jo aiemmin, mutta vasta 1994 kaudella muut alkoi todenteolla tutkia sitä.
Kyllä McLaren kuitenkin tasoaan kauden aikana nosti. Kauden alussa kun vielä taisteltiin Force Indian kanssa.Valmistajien MM top 5:
1.Red Bull 596
---------------------
2.Mercedes 360
3.Ferrari 354
4.Lotus 315
---------------------
5.McLaren 122
http://www.formula1.com/results/team/
Tuskin on Brucella (McLaren) kovin taivaallinen olo pilvensä reunalla tällä hetkellä. :nope:
Milläs renkailla jäljelle jäävä 20% ajetaan jos pehmeämmillä ja kovemmilla renkailla saisi ajaa yhteensä enintään 80% kisasta.Nyt kaavaillaan ens vuodelle sellasta sääntömuutosta, että kisassa olisi pakko ajaa vähintään kaksi stoppia. Kovemmilla enintään 50% kisasta ja pehmeillä enintään 30% kisasta.
Hyvä sääntö olisi, itse kannatan.:thumbup:
Varmaan sitä haettiin, että kahdesti ajetaan pehmeillä se enintään 30%. Itse olisin tätä vastaan, on parempiakin keinoja saada kisoista mielenkiintoisia, jos tällä sitä haetaan.Milläs renkailla jäljelle jäävä 20% ajetaan jos pehmeämmillä ja kovemmilla renkailla saisi ajaa yhteensä enintään 80% kisasta.
Ajettaisiinko jäljelle jäävä osa välikelin renkailla vai märänkelin renkailla.