Froilan Gonzales
Well-known member
- Liittynyt
- 21.7.2008
- Viestit
- 897
Toisaalta, hyvä tuuri pitää kuulemma ansaita.
En, vaan alkukauden perusteella. Kohtuulisen hyvinhän on Ferrarilla menny, mutta palijo on parantamisen varaa.Tulit tähän tulokseen kun takasiipi ei toiminut yhdessä kisassa?
Ei ole olemassa huonoa tuuria, on vain ihmisten tekemiä virheitä ja niistä johtuvia teknisiä vikoja. Paremminkin Ferrarilla voisi mennä.Tällä hetkellä Ferrari on kyllä mielestäni kovimmillaan pitkään aikaan. Huono tuuri ja kuskien mokat on verottanu pisteitä. Aika-ajoissa ne on ollu viimeset pari kisaa kovassa tikissä ja kisoissa pitelemättömiä, jos vaan kaikki menis putkeen.
En tiedä oliko tämä naljailua Alonsolle, vai toteamus.Toisaalta, hyvä tuuri pitää kuulemma ansaita.
Epäilen että ei.Kun kaudelle 2009 tuli nämä uudistukset, niin silloinen Ferkku oli aivan sysipaska. Mahtaakohan tämä toistua ensi vuonna?
Siinä tapauksessa Ferrarilla pitäisi alkaa ajojahti Fernandon DRS-siiven rikkojan löytämiseksi.Ei ole olemassa huonoa tuuria, on vain ihmisten tekemiä virheitä ja niistä johtuvia teknisiä vikoja. Paremminkin Ferrarilla voisi mennä.
Ei, vaan löytää se syy, miksi DRS-jäi auki ja miten se pääsi tapahtumaan.Siinä tapauksessa Ferrarilla pitäisi alkaa ajojahti Fernandon DRS-siiven rikkojan löytämiseksi.
Eli selvittää, että minkä takia se siipi pääs niiden "stopperien" yli, joiden pitäis pysäyttää se, ettei se käänny "nurinpäin" niinkun se Alonson tapauksessa teki.Ei, vaan löytää se syy, miksi DRS-jäi auki ja miten se pääsi tapahtumaan.
Voi olla että sielä oli materiaalivika, joka aiheutti sen, että siipi pääsi repsottamaan apposen auki kunnes varikolla se suljettiin.
Juuri niin.Eli selvittää, että minkä takia se siipi pääs niiden "stopperien" yli, joiden pitäis pysäyttää se, ettei se käänny "nurinpäin" niinkun se Alonson tapauksessa teki.
Jarruttaessa se ei sitte enää päässykkään takaspäin, vaan jä siihen jumiin.
Mitäpä minä täällä Alonsolle naljailisin. Ei ole miestä vastaan isompaa (en ole edes tavannut, radalla olen kerran nähnyt livenä ajavan), eikä edes lue tätä palstaa.En tiedä oliko tämä naljailua Alonsolle, vai toteamus.
Ei edelleenkään ole olemassa huonoa tuuria on vain ihmisten tekemiä virheitä.
Tai vaikka kaikkeen kolmeen yhtaikaa. Mutta se olis jo kyllä huonoa tuuria.Juuri niin.
Jäljet voi johtaa suunnitteluvirheeseen, materiaalivirheeseen, kokoonpanovirheeseen jne...
288GTO ja F40 anyone?Mutta toisaalta Ferrarilla ei oo pahemmin kokemuksia siviilipuolella ahtimista.
Totta. Ferrarin auto vaikuttaa kaikkein parhaalta. Vaikutti siltä Australiassa ja Kiinassa erityisesti, Malesiassa ja Bahrainissa jäi ongelmien takia piiloon mutta väittäisin kyllä että auto on kaikkein nopein tällä hetkellä. (Onneksi kuskit eivät ole huippuluokkaa.)Tällä hetkellä Ferrari on kyllä mielestäni kovimmillaan pitkään aikaan. Huono tuuri ja kuskien mokat on verottanu pisteitä. Aika-ajoissa ne on ollu viimeset pari kisaa kovassa tikissä ja kisoissa pitelemättömiä, jos vaan kaikki menis putkeen.
Nii no joo, löytyyhän noita.288GTO ja F40 anyone?
Lisäksi Ferrarin hovituunaajat käyttää ahtimia aika kiitettävästi eli ehkä sieltä saanevat lisätietoa tarpeen mukaan jos tarvetta on....
(Onneksi kuskit eivät ole huippuluokkaa.)
Juuri niin.
Jäljet voi johtaa suunnitteluvirheeseen, materiaalivirheeseen, kokoonpanovirheeseen jne...
Ite uskoisin että juuri Barcelonan kaltaisella radalla RB on aika lyömätön kun ottaa huomioon heidän aeropakettinsa.Ensi kisassa sitten puhdas kisa ilman ongelmia ja Alonso 1. Masssa 2.
Yhdyn tässä kyllä Helmut Markon näkemykseen että tilanne on tällä hetkellä 1.Red Bull 2.Lotus (Räikkönen) 3. Ferrari.Ensi kisassa sitten puhdas kisa ilman ongelmia ja Alonso 1. Masssa 2.
RB on nopein, Lotus on hellin. Ferrari on näiden kahden välissä. Riippuu ihan radasta, kelistä ja viikonlopun renkaista että mikä yhdistelmä pärjää parhaiten.Yhdyn tässä kyllä Helmut Markon näkemykseen että tilanne on tällä hetkellä 1.Red Bull 2.Lotus (Räikkönen) 3. Ferrari.
Taulukostahan Marko ei tainnut mitään turista(?).Yhdyn kanssa Helmut Markon näkemykseen että MM-taulukossa Red Bull johtaa ja Lotus tulee kakkosena ennen Ferraria, mutta Ferrari olisi ilman viime kisan ongelmiaan toisena ja silloin olisi helmuttikin turissut muita juttuja.
Mutta Ferrari olisi tosiaan ollut varmaan korkeammalla ilman ongelmia mutta tekniset ongelmat ts. kestävyys ovat yhä osa formula ykkösiä vaikka toki vähenemään päin. Niin sanotusti osa kokonaispakettia vauhdin kanssa.- Olemme tienneet jo pitkään, että he ovat ehkä kovin vastustajamme. Tällä hetkellä pelkäämme Lotusta enemmän kuin Ferraria, Red Bullin moottoriurheilujohtaja Helmut Marko sanoo Kleine Zetung -lehdelle.
Ei voida millään kuitenkaan puhua, että Ferrarilla olisi teknisiä ongelmia tai ongelmia kestävyyden kanssa. Alonson viime kisan siipeen ilmennyt vika oli yksittäistapaus joka on ensimmäinen kerta koko kolmena vuotena kun vastaava tilanne nähdään. Jos nyt katsotaan ne kisat, missä Alonso on ajanut ns normaalin kisan eli Australia 2. ja Kiina 1. niin se jo osoittaa sen, että normaali kisa Alonsolle on olla vähintään podiumilla. Järjestys edelleen 1. RB, 2. Ferrari, 3. Lotus.Taulukostahan Marko ei tainnut mitään turista(?).
Mutta Ferrari olisi tosiaan ollut varmaan korkeammalla ilman ongelmia mutta tekniset ongelmat ts. kestävyys ovat yhä osa formula ykkösiä vaikka toki vähenemään päin. Niin sanotusti osa kokonaispakettia vauhdin kanssa.