Minäkin näkisin mieluummin enemmän talleja kuin että tallit ajattavat kolmea-neljää autoa (joko ihan yhden tallin alla tai sitten tällä "Toro Rosso -mallilla"). Nytkin on jo ollut sellaisia tilanteita välillä talleissa että toinen kuljettaja on alistettu aivan bitchin asemaan, joten en haluaisi nähdä sitä tilannetta että tallissa on kolme autoa joista kaksi on radalla vain auttamassa "The chosen onea". Ja sitten kun tulee tällaisia kausia joilla yksi talleista onnistuu rakentamaan aivan ylikylän auton, niin ei ole kovin mielenkiintoista jos palkintokorokkeella nähdään vaan yhden tallin miehiä koko kauden ajan. Mutta jos tähän lähdetään niin sitten tuo Toro Rosso -malli olisi parempi.
Ja kyllähän nuo häntäpään tallit tosiaan on aina kuuluneet lajiin, ainahan F1:ssä on ollut niin että on pari-kolme huipputallia, muutama keskikastin talli ja sitten häntäpään räpeltäjät jotka ovat joko kuolleet pois tai pystyneet nousemaan välillä keskikastiin. Se mikä tänä päivänä tökkii, on minusta se että tuolta häntäpäästä näyttäisi olevan entistäkin vaikeampaa nousta ylös, edes sinne keskikastiin. Kustannukset on niin valtavan suuret että se nousu häntäpäästä ei ole helppoa, ja F1:n tulonjakomalli ei ainakaan helpota tätä yhtään. Ja kyllä minun mielestä tämäkin syö vähän mielenkiintoa ja pienten tallien mahdollisuuksia nousuun kun autot on nykyisin niin luotettavia, ja radoista on tehty sellaisia että keskeytyksiä nähdään todella vähän, niin häntäpään tallien autoilla on ihan äärimmäisiä poikkeustilanteita lukuunottamatta käytännössä mahdotonta päästä pisteille. Ennen kuitenkin tuli välillä näitä kisoja joissa keskeytyksiä tuli paljon ja Minardilla nähtiin kunnon juhlat kun saivat yllättäen pari pistettä.