totta, McLaren ja Ferrari eroaa toisistaan todella paljon, vielkun Ferrarikin keksis jtn uutta ja erikoista... (samon muut top5 tiimit)Felix:
Ei tuota nokkaa voi komeaksi "haukkua" mutta ilahduttavaa on se että ensikaudella lähtöruudukossa on oikeasti erinäköisiä autoja.
Näyttää hitaalta.E. Tuhero:
Jep muuten miksi noi bonttoonit on tommoset laatikot? Vertaa vaikka Ferrariin tai Mclareniin niin ei ne ny tommoset kuutiot ollu, mun mielestä tosit rumat, olis ees jotai ferrarityylisiä kaarteita alas tai jotain mutta toi näyttää kyllä hitaalta vanhalta paskalta bonttoonien osaltammjj:
Keula näyttää aivan hirviön kasvoilta! Iso, neliömäinen musta suu, ja sen päällä kaksi suurta sinistä silmää... Näettekö tekin sen!
Näyttää tehokkaalta suorilla mutta mutkissa mennään hitaampaa(siis yleisesti , en tarkoita autoa) ja silloin ei pääse niin paljon ilmaa tonne minnekkään ku noi molokiinnikkeet estää sen ,ja eihän toi kaksoisköli sillon toimi niin hyvin vai? Eihän siittä (liika)pidosta mitään hyötyä suorilla varsinkaan etupäässä - eihän ne etuvetosia oo vai? doubtfulNick Woody:
Näyttää hitaalta.E. Tuhero:
Tästä olen kyllä sun kanssa aivan samaa mieltä. Bonttoonit on paitsi hiukan tökerön näköiset niin ne myöskin näyttävät epäaerodynaamisilta, juuri verrattuna esim. Ferrariin ja McLareniin.Musta Pekka
muuten miksi noi bonttoonit on tommoset laatikot? Vertaa vaikka Ferrariin tai Mclareniin niin ei ne ny tommoset kuutiot ollu, mun mielestä tosit rumat, olis ees jotai ferrarityylisiä kaarteita alas tai jotain mutta toi näyttää kyllä hitaalta vanhalta paskalta bonttoonien osalta
En tiedä mitä asiantuntijat sanoo, mutta sellainen käsitys minulla on että yleensä sitä pitoa haetaan kurveihin.... doubtfulMusta Pekka:
Vai menikö mun epäaerodynaamiset epäilykset päin persettä? (asiantuntijat?)
Toi takakatehan on tällä kaudella suurempi ihan sääntömuutoksen takia että saadaan sponsoreille enemmän näkyvyyttä. Myös uudessa McLarenissa on takakate selvästi aiempaa kookkaampi. Ja toihan on kasvanut sieltä osasta millä ei tietääkseni paljon jäähdytykseen ole vaikutusta..Jones:
Meni!
Takakatteen koko viittaa siihen että Williams on tehnyt 'tilavan' ratkaisun moottorilleen. Tuskin tulee Mäkin lämpöongelmia, jos se on pelkästä pakkaamisesta kiinni.
Tää on MP4-18.. ideaMusta Pekka:
Tässä muuten sitten vielä kuvia:
Tässä uusi Mclaren
No aika lähellä kuitenki MP4-19:staObserver:
Tää on MP4-18.. ideaMusta Pekka:
Tässä muuten sitten vielä kuvia:
Tässä vanha Mclaren