Bobakki
@f1hog
Johansson johti jo toista Ferrari-kisaansa Imolassa 1985. Bensan loppuminen vei tuolloin voiton.
Vähän oman aikansa Chris Amon (ehkei niin lahjakas). Alboretoakin vain seurasi kiltisti ruutulipulle Kanadassa, Ferrarille 1-2.Johansson johti jo toista Ferrari-kisaansa Imolassa 1985. Bensan loppuminen vei tuolloin voiton.
Vaikea sanoa, ilman Petrovien tuomia rahoja tilanne voisi Rellulla olla toisenlainen auton vauhdinkin suhteen.Renault'n kanssa kikkailu oli juuri sellaista venäläistä rulettia jossa kaikki muut hävisivät paitsi Petrov. Renault tässä virheen teki kun pestasi virhealttiin maksukuskin Kovalaisen sijaan. Heikki olisi ihan taatusti viihtynyt topkympissä Kubican kanssa. .
Ainakin mediassa on ollut näin puhetta. Todellisuutta ei tiedä kukaan paitsi Heikki itse.Heikillä voisi ehkä olla mahdollisuus toiseen Williamsiin, nimittäin Hülkenberg ei oikeastaan mitään aikaan tähän mennessä, ja tuskin tulekaan saamaan.
Hülkenberg ei taida kauheasti Williamsille rahaa tuoda? Ja eikös Heikillä ole sopimuksessa pykälä siirtyä "parempaan" talliin. Williamsilla pistesijat olisivat kuitenkin mahdollisia joka kisassa.
En tiedä. Onkohan Williams juurikaan parempi vaihtoehto. Jotenkin semmonen paikalleen jämähtänyt talli. Toisaalta onhan heillä kokemusta. Siellä tiedetään ainakin, miten mestaruus voitetaan jos vain kaikki natsaa kohdalleen.Heikillä voisi ehkä olla mahdollisuus toiseen Williamsiin, nimittäin Hülkenberg ei ole saanut oikeastaan mitään aikaan tähän mennessä, ja tuskin tulekaan saamaan.
Hülkenberg ei taida kauheasti Williamsille rahaa tuoda? Ja eikös Heikillä ole sopimuksessa pykälä siirtyä "parempaan" talliin. Williamsilla pistesijat olisivat kuitenkin mahdollisia joka kisassa.
Sieltähän on tulossa yksi uusi talli lisää, eli jos kuitenkin ensi vuonna neljänneksi huonoin?Vaikka Lotus nyt Kanadassa väläyttikin, niin uskon että asema kolmanneksi heikoimpana tallina ei tule tänä vuonna, eikä luultavasti ensi vuonnakaan muuttumaan (jos siis Hispania ja Virgin edes pysyvät mukana).
Luulenpa että juuri Renaultille Heikin McLaren-näytöillä on vähiten - jos minkäänlaista - merkitystä. Siellähän on miehestä omakohtaisiakin kokemuksia.Renault on ainoa järkevä paikka mihin Kovalainen voisi päästä, mutta taitaa olla toiveunta McLaren-nöyryytyksen jälkeen.
Lotusta lukuun ottamatta, eiköhän Heikin realistisimmat tulevaisuuden tallit ole näitä Force Indioita ja Williamseja. Ehkä jopa Renault, jos siellä kyllästyvät ajattamaan Heikkiä enemmän tumpuloivia tulokkaita kakkosautossa. Toro Rossolla lienee omanlaisensa kuskipolitiikka johon Heikki ei sovi. Sauberille tarttis ehkä olla rahaa tuomisina.Renault on ainoa järkevä paikka mihin Kovalainen voisi päästä, mutta taitaa olla toiveunta McLaren-nöyryytyksen jälkeen. Williams on taasen pelkkä varjo entisestään, enkä pitäisi suurena ihmeenä vaikka Lotus menisi parin vuoden sisällä niistä ohi.
Mielenkiintoinen päätelmä...Ja mainitsemaasi kysymykseen sanoisin, että tuo kakkoskuski häviää selvästi ykköskuskille on noin yleisellä tasolla suurempi katastrofi. Syy siihen on se, että silloin tallissa on vain yksi huippukuski. Toisessa tilanteessa on kaksi huippukuskia, joista toinen vain epäonnistui.
:idea:
Kuka myöntää tehneensä röllinickin?Kimi ajais varmaan palkintopallille lotuksella. Koska ajoi viime kaudel vaik ferrari olikin huonoin. lotus ei edes oo huonoin :ahem::ahem::ahem::ahem::ahem:
Olisko Irwin. Kysymys nyt vaan kuuluukin, että kumpi on trolli ja kumpi ei? Tjaa, trolleja molemmat?Kuka myöntää tehneensä röllinickin?
E: Ois pitäny osata päätellä...
http://twitter.com/H_Kovalainen/status/16948896766I'm now driving down to Valencia from Geneva we couldn't get slot to take off so 1200km ahead overnight!! #fb