Ei ihmekään, kun tehoa on saman verran tai jopa vähemmän kuin naapurin 3-sarjan Bemarissa ja massaa melkein yhtä paljon. Kestäähän noi teräskorit ja turvakaaret hyvin, varsinkin kun tänä päivänä vauhdit on mitä on. Toista se oli Henkan aikaan kun ajettiin ilmiömäisen teho-painosuhteen omaavilla B-ryhmäläisillä. Viimeisimmissä evoversioissa tehot lähenteli lukemani mukaan tuhatta heppaa ja autot painoivat käytännössä alle sen 1000kg. Just yks päivä pelasin Dirt Rally 2.0:ssa Puolan rallia Lancia Delta S4:llä ja toden totta, sehän suti ainakin kolme tai neljä ekaa vaihdetta läpi lähdössä, ja kun pelissä tehoa taitaa olla joku 550-650hp niin ihan raakilehan se on viimeisiin suunniteltuihin evoversioihin nähden. Ei ollenkaan samanlainen pölynimurimaisen kliininen lähtö kuin nyky-WRC-autoilla rattivaihdeläpysköineen, puhumattakaan siitä että Lanciassa on niin järjettömästi tehoa ja vääntöä, että sitä kaasua pitää oikeasti käyttää harkiten ja se jos mikä kysyy taitoa kuskilta. Enkä tässä nyt kehu niinkään itseäni, vaan 80-luvun tähtikuskeja, jotka näitä petoja kesyttivät pitkissä ralleissa yötä päivää. En halua myöskään mässäillä ajatuksella, mitä Breenille olisi voinut käydä B-ryhmäläisen ratissa vastaavassa tilanteessa, mutta luulenpa ettei mitään, koska ei olisi alunperinkään uskaltautunut ajamaan sellaista.