hölkkämotivaatio kateissa

K. August

Well-known member
Liittynyt
25.11.2010
Viestit
2405
Arvatkaas muuten oisko tää polli saanu yli 30 vastausta päivässä jos kysyjä ei ois isotissinen blondi.

Myöntäkää pois, jokainen mietti hölskyviä tissejä kun näki tän toikin.
Niin, missä polli? :eek:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Pitäiskö voorumille perustaa isotissipäivä, jolloin kaikki olisi poikkeuksellisesti poikkeuksellisen ystävällisiä toisilleen ja vastaisivat kanssatisseilijöiden kysymyksiin ja toikkeihin asiallisesti?

:eek:

HEI KATTOKAA TUOLLA MENEE HIRVI! -->
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Pitäiskö voorumille perustaa isotissipäivä, jolloin kaikki olisi poikkeuksellisesti poikkeuksellisen ystävällisiä toisilleen ja vastaisivat kanssatisseilijöiden kysymyksiin ja toikkeihin asiallisesti?
Ei se pelkkä päivä auta. Pitäisi saada todistettua jotenkin, että hahmokkeella, jolle vastataan ystävällisesti ja asiallisesti, on oikeasti isot tissit.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Pojat hakee hölkkämotivaatiota tisseistä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13724
Pojat hakee hölkkämotivaatiota tisseistä.
Minä kun toin esille tuon metsässä juoksun, myönnän että välillä tulee hölkättyä sopivaa vauhtia hyvän kropan perässä maaliin ilman loppukiriä.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Se on tosiaan se oman lajin löytäminen avain koko juttuun. Tasaisella jolkottaminen on miustakin helvetin tympeää touhua, eikä motivaatiota ole nimeksikään siihen. Mutta en mie önökkinä cooperissa kipaissut 3085 metriä juoksutreenien voimalla, vaan kolmesti viikossa puolitoistatuntia potkista/jäkistä/säbää kaveriporukalla muutaman vuoden ajan ennen tornitouhuja. Ei ohjelmaa, ei kalorien laskentaa, ei sykemittareita, vain hauskanpitoa ja hikoilua. Motivaatio lähteä kentälle oli sitä luokkaa että "välipäivinä" löysi itsensä yksinkin neppailemassa kiekon tai pallon kanssa, vuodenajasta riippuen.

Motivaation pusertaminen väkisin hölkkään sen takia että joku himohölkkääjä julistaa lajinsa autuutta ainoana oikeana vain tappaa motivaation kaikkeen liikkumiseen. Jos ei motivaatiota ole kyseiseen lajiin, niin kokeilee jotain muuta. Jossain vaiheessa saattaa sitten löytyä joku juttu joka on oikeasti hauskaa.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Eipä sitä olis uskonu vuonna 2004 Tampereella Hämeenkadulla baarissa kun Jakkeus litki kaljaa mitä tuleman pitää. Itellä oli sillon vajaa puolivuotias muksu vaunuissa ja sekin on jo kahdeksan...
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Eipä sitä olis uskonu vuonna 2004 Tampereella Hämeenkadulla baarissa kun Jakkeus litki kaljaa mitä tuleman pitää. Itellä oli sillon vajaa puolivuotias muksu vaunuissa ja sekin on jo kahdeksan...
Ois kyllä tarvittu melkonen visionööri vuonna 2004 näkemään, että silloin vajaa puolivuotias muksu on vuonna 2012 jo kahdeksan.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Vähän ohi aiheen, mutta miten ihmeessä juoksemalla saa ajatukset pois yhtään mistään? Itsellä se juuri on se aika kun tulee vatvottua tiesmitä, kun liikuntalaji itsessään ei suuremmin vaadi korkeampia aivotoimintoja. Vai enkö mä juokse tarpeeksi lujaa?
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Vähän ohi aiheen, mutta miten ihmeessä juoksemalla saa ajatukset pois yhtään mistään? Itsellä se juuri on se aika kun tulee vatvottua tiesmitä, kun liikuntalaji itsessään ei suuremmin vaadi korkeampia aivotoimintoja. Vai enkö mä juokse tarpeeksi lujaa?
Miellät asian vähän eri tavalla kuin minä. Jos ajatukset tahtoo oikeasti irti jostakin asiasta, pitää se käsitellä, ei unohtaa. Juostessa noita aatoksia ei pääse pakoon, vaan ainakin omalla kohdallani ne tulee työstettyä loppuun. Kotiovella pääkopassa on yleensä joko ratkaisu tai vähintään suhtautumistapa, eikä pää ole jumissa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Vähän ohi aiheen, mutta miten ihmeessä juoksemalla saa ajatukset pois yhtään mistään? Itsellä se juuri on se aika kun tulee vatvottua tiesmitä, kun liikuntalaji itsessään ei suuremmin vaadi korkeampia aivotoimintoja. Vai enkö mä juokse tarpeeksi lujaa?
Itse nyt en turhia juoksentele, mutta kävely on sellainen, jossa tulee oltua välillä niin ajatuksissaan, ettei jälkikäteen muista missä on kävellyt. Pyöräillessä taas ajatukset on pelkästään siinä seuraavan ylämäen vauhdinotossa ja etenkin taajama-alueella myös liikenteen seuraamisessa. Molemmat tavallaan pään tyhjentämistä.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Vähän ohi aiheen, mutta miten ihmeessä juoksemalla saa ajatukset pois yhtään mistään? Itsellä se juuri on se aika kun tulee vatvottua tiesmitä, kun liikuntalaji itsessään ei suuremmin vaadi korkeampia aivotoimintoja. Vai enkö mä juokse tarpeeksi lujaa?
Nainen voi ehkä kelata useampaa asiaa yhtä aikaa, eikä tarvii keskittyä siihen vasen oikee vasen oikee...

No itse kyllä tulee kelattua lähinnä sitä mitä näkee. Jos on pidempi tai kovempi lenkki ni voi laskeskella siinä sivussa paljonko on jäljellä, tosin nuo gps-laitteet on vieneet sitä iloa. Täysillä juostessa ei ajattele yhtään mitään. Keskittyy vaan rasitustasoon ja rytmin pitämiseen. Eli eipä sitä yhtään mitään tule lenkillä(kään) funtsittua.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Myöntäkää pois, jokainen mietti hölskyviä tissejä kun näki tän toikin.
Ei hölsky. Mun tissit on kasvanu sen verran, että saan just ja just ton viis vuotta sitten ostetun urheilutakin kiinni. Pysyy rintavarustus aika hyvin tuettuna jos saan vetoketjun vedettyä ylös asti :frank:

En oo koskaan tykänny liikunnasta, paitsi sählystä, pesäpallosta ja tanssista. En tiiä mitä urheilulajia vois lähteä kokeilemaan, ainakaan täällä... kun palaan Suomeen ni aattelin jatkaa tanssimista taas. Jos siihen asti rääkkäis itteään hölkällä, kun toinen vaihtoehto on ton rappukäytävän portaiden ravaaminen viidenteen ja takas.
 

Örfil

Guest
Pyryf on osallistunut algebran luennoille. Kyllä siitä vielä insinööri tulee :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vähän ohi aiheen, mutta miten ihmeessä juoksemalla saa ajatukset pois yhtään mistään? Itsellä se juuri on se aika kun tulee vatvottua tiesmitä, kun liikuntalaji itsessään ei suuremmin vaadi korkeampia aivotoimintoja. Vai enkö mä juokse tarpeeksi lujaa?
Se riippuu vähän tilanteesta. Jossain tilanteessa ajatukset saa pois jostain ikävästä kun keskittyy vaan siihen juoksemiseen. Tai ehkä silloin helpommin ajattelee muita asioita kuin jotain tiettyä. Jossain tapauksessa taas saa entistä paremmin ajatukset liikkeelle siinä asiassa mikä mielessä pyörii. Eli ei aina ole tarkoituskaan saada ajatuksia pois jostain.

Lisäksi tässäkin pätee sama kuin lajin valinnassa: Ei tuo toimi kaikilla samalla tavalla, vaan yksilöllistähän se on.
 
Ylös