Kaikkien aikojen turhin F1 kuski?

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8743
Sijainti
Vantaa
Revolt sanoi:
Huh huh, että voi ihminen olla sekaisin! :nope: Ihan turha sekoilla jostain Suomen mestareista tai Euroopan mestareista (huomaa oikeinkirjoitus ;)) kun F1:ssä ei ole kuin maailmanmestareita.
Välillä ite mietin, että mitä tekemistä on täydellisellä kieliopilla täällä.... Eiköhä se oo tärkeintä, että saapi selvän mitä kirjoittaa.. Jotenka eiköhän jätetä kielioppivirheiden kyttääminen ja keskitytään asiaan!
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
JML82 sanoi:
Välillä ite mietin, että mitä tekemistä on täydellisellä kieliopilla täällä.... Eiköhä se oo tärkeintä, että saapi selvän mitä kirjoittaa.. Jotenka eiköhän jätetä kielioppivirheiden kyttääminen ja keskitytään asiaan!
Kukaan täällä ei kykene kirjoittamaan täydellistä suomen kieltä, mutta eihän oikean tavan kertomisessa ja siis sen (toivon mukaan) omaksumisessa mitään väärää ole. Oikeakielisyys ei kuitenkaan ole mikään edellytys.

Olen sitä mieltä, että toisen kirjoittajan oikeakielisyyteen voi kiinnittää huomiota vain, mikäli on jotain aiheeseen liittyvääkin sanottavaa. Muuten menee metakeskusteluksi. Kuten menee silloinkin, jos kieliasusta kommentoitu osapuoli itse jatkaa keskustelua pelkästä kieliasiasta kommentoimatta lainkaan itse ketjun aiheeseen liittyviä kommentteja.

Tosin Revolt tuossa pointtaa täysin turhaan, sillä suomenmestari ja euroopanmestari ovat Kielitoimiston hyväksymiä muotoja.

-Edit- Ja samaiseen metakeskusteluun sorruin tässä itsekin. Doh!
 
Viimeksi muokattu:

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8743
Sijainti
Vantaa
Turhin kuski: Ide
Turhin talli: Lola
Turhin henkilö: David Richards (Jotenkin vaan alkanut ärsyttää... Lupaili tallia, mutta eipä ole tullutkaan.)
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Emilio de Villota, Franco Forini, Philippe Adams, Norberto Fontana. Paremmin pärjänneistä Ralffia voisin tituleerata aikas turhaksi hepuksi.
 

MrMasaTasa

Well-known member
Liittynyt
6.12.2010
Viestit
215
Juu Idepä se vois kyllä olla. Mut muistaakseni oliko se Zanoch Nissany joka veti jotkut harkat silloin 2005 ja pyörähteli kivasti mutta se oli varmaan vain kokeilumielessä tai jotain. :D
Omasta mielestä myös aika korkealla. Ne harkat oli Unkarissa, pyörähti kolmosmutkassa. Etunimi oli Chandhock, ei Zanoch.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Omasta mielestä myös aika korkealla. Ne harkat oli Unkarissa, pyörähti kolmosmutkassa. Etunimi oli Chandhock, ei Zanoch.
Chanoch. Chanoch Nissany. Ajoi toki F1-autoa, ja vielä virallisessa sessiossa, mutta noin muuten kaverin kutsuminen F1-kuljettajaksi on aika kyseenalaista.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Kumma ettei kenellekkään ole tullut mieleen Giovanna Amati, joka aikoinaan yritti päästä kolmeen kilpailuun surkealla tuloksella häviten tallitoverilleenkin sekunttitolkulla yhdellä kierroksella ollen ylivoimaisesti hitain kuljettaja ja menetti lopulta täysin ansaitusti paikkansa eräälle Damon Hillille.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
On tainnut F1:sten seuraaminen jäänyt vähille, jos Pizzoniaa yhtenä surkeimmista kuskeista pitää. Niistä mitä itse olen nähnyt ajavan, niin Ricardo Rosset.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13751
Takagi on yksi niistä, joiden paikka ei olisi mitenkään sentään tämännimisessä toikissa :)
 

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2472
Toralla ei ollut kovin kaksisia autojakaan F1-tasolla joilla olisi edes haaveiltu pisteistä. Taisi olla myös Nipponeissa kohtalaisen menestynyt kuljettaja, ja ainakin silloin tuo sarja oli ihan hyvässä arvostuksessa.
 

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
Varmaan aika moneen kertaan mainittu jokainen näistä, mutta silti oma listani:

-Jean-Denis Deletraz
-Ricardo Rosset
-Vincenzo Sospiri
-Giovanna Lavaggi
-Paul Belmondo
-Alex Yoong
-Yuji Ide
-Narain Karthikeyan
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18411
Itse otsikon aiheeseen on ainakin minun vaikea vastata, koska en pysty nimeämään yhtään kuljettajaa, joka olisi F1-maailmassa ollut erityisen turha. Suoritustensa pohjalta Alex Yoong ja Yuji Ide eivät ehkä olleet samalla tasolla muiden kanssa, mutta se ei heistä tee turhia. Molemmat ovat hyviä kuljettajia. Michael Andretti toi vähäksi aikaa F1:lle kiinnostusta Yhdysvalloissa, joten ei hänkään turha ollut. Sikäli ollaan oikeilla jäljillä, että F1 varmasti olisi selvinnyt 90-luvun läpi ilman Lavaggia, Belmondoa ja Deletrazia, mutta hekin olivat loppujen lopuksi melko tärkeitä Marchille ja Pasificille… Rosset, Sospiri ja Moreno nyt eivät ainakaan tälle listalle kuulu, kuten eivät mestareina Hill eikä Villeneuvekään.
Hieman samoilla linjoilla olen, mutta jos joku pitäisi valita niin mainitsisin kuljettajan nimeltä Al Peasen kaikkien aikojen turhimpiin F1-kuskeihin.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
On tainnut F1:sten seuraaminen jäänyt vähille, jos Pizzoniaa yhtenä surkeimmista kuskeista pitää. Niistä mitä itse olen nähnyt ajavan, niin Ricardo Rosset.
No pistin tuon hieman huumorilla. Tiedän kyllä että Pizzonia oli Montoyaa nopeampi jossain Williams kisassa... Spa 2004. Kyllä minulle surkeimmat mieleen jääneet ylivoimaisesti on Alex Yoong ja Yuji Ide.
 
Ylös